رضایت DICE از حضور Battlefield ۲۰۴۲ بر روی Game Pass

به نظر این اتفاق نقطه عطفی در توسعه Battlefield ۲۰۴۲ برای استودیو DICE واقع شده است.

شناسه خبر: ۳۶۷۹۴۵
رضایت DICE از حضور Battlefield 2042 بر روی Game Pass

راهنماتو -وقتی که بازی Battlefield 2042 تو نوامبر 2021 عرضه شد، مشکلات زیادی داشت ولی تقریبا بعد از گذشت 5 فصل از این بازی و پشتیبانی قوی استودیو DICE، میشه گفت حالا به حالت خوبی برگشته و محتوای بیشتری داره نسبت به زمانی که عرضه شد. عنوانی که علارغم مشکلات زیادی که داشت به مرور زمان دوباره تونست رو پای خودش بایسته اما به نظر میاد با اضافه شدن به Game Pass در نوامبر 2022، تونسته تعداد پلیرهای بیشتری رو به خودش جذب کنه و طرفدارای قدیمی این سری رو هم برگردونه.

به گزارش راهنماتو، تهیه کننده یعنی آقای رایان مک‌آرتور (Ryan McArthur) ، گفته که او به برنامه‌هایی مثل Game Pass اعتقاد داره و واقعاً وقتی بازی تو این پلتفرم عرضه شد، برایشون لحظه‌ی مهمی بوده که تو تقویمشون مشخصش کرده بودن .

سازنده‌های این بازی خیلی دوست داشتند بازی رو برای عرضه‌ی تو Game Pass بهتر کنند، چون می‌دونستن که تبا این اتفاق، تعداد پلیرهای زیادی به بازی برمیگردن. این اتفاق باعث شده که تیم برای بهتر کردن بازی واقعاً با انگیزه‌تر بشه و انگیزه‌های خلاقانه‌شون رو به طور موثرتری به کار بگیرن .

به نظر می‌رسه با اضافه شدن بازی به Game Pass ، تعداد بازیکن‌ها به اندازه‌ی هر فصل جدید از بازی افزایش پیدا کرده. و این تغییرات هم به نفع بازی و تیم سازنده شده. حتی هر فصل هم بهتر از فصل قبلی بوده. وقتی به این بازی نگاه می‌کنم، میبینم که اسلحه‌ها و همچنین بهبود هایی در همه‌ی نقشه‌ها که از وقت عرضه‌ی بازی به الآن انجام شده، خیلی چیزایی هست که قبلاً تو هیچ نسخه‌ی قبلی این بازی انجام نشده بود .

مک‌آرتور همچنین اضافه کرده که DICE واقعاً دوست داره تا قبل از عرضه‌ی بازی Battlefield بعدی، بازی Battlefield 2042 رو به بهترین شکل ممکنش تبدیل کنه. بشرطی که بتونن اشتباهاتشون رو جبران کنن. حالا اونایی که بازی رو قبلاً بازی کرده بودن، دوباره بازی رو تست می‌کنن و بهش یه فرصت دوباره می‌دن و وقتی میبینن که بازی از زمان عرضه‌اش خیلی بهبود پیدا کرده، از بازی تعریف میکنن که خودش باعث میشه پلیرهای جدیدی به این بازی اضافه بشن.

حالا هم که منتظر 6 این بازی هستیم و قراره به زودی عرضه بشه. بعد از اون هم چندین استودیوی EA در سراسر جهان دارن روی "بازنمایی" سری Battlefield کار می‌کنن . به طوریکه قرار شده هر استودیو وظیفه توسعه یک بخش از این بازی رو به عهده بگیره.

ولی باز هم با این همه مشکل، بازی Battlefield 2042 تو سال 2021 تونست جزو پنج تا بازی پرفروش امریکا باشه. البته در کنار این عنوان قرار بود که یک نسخه موبایلی به اسم Battlefield Mobile هم عرضه بشه ولی با توجه به فروش کمی که 2042 داشت، باعث EA توسعه این بازی رو کنسل کنه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها