یک فیلم با اقتباس از بازی Monopoly در حال ساخت است!

به نظر میاد این بازی محبوب رومیزی فیلم مربوط به خودش را داشته باشد.

شناسه خبر: ۳۶۷۹۴۶
یک فیلم با اقتباس از بازی Monopoly در حال ساخت است!

راهنماتو- راستش میتونم بگم این خبر جزو خبرایی هستش که باعث میشه یک لحظه مکث کنین و به یه دوربین خیالی نگاه کنین ،چون که به نظر قراره که فیلمی براساس بازی محبوب Monopoly در حال توسعه باشه.

به گزارش راهنماتو، مدیر عامل شرکت Hasbro به نام آقای کریس کاکز (Chris Cocks) این خبر رو تایید کرده و گفته که شرکتش قصد فروش بخش فیلم و تلویزیونی خود به نام eOne به شرکت Lionsgate رو داره، و خوشحالن که میتونه همکاری این دو موثر برای تولید فیلم Monopoly واقع بشه .

ایده‌ی ساخت یک فیلم Monopoly از سال‌ها قبل در حال بررسی بوده و به همین دلیل در گذشته هم چندین بار کار تولید متوقف و شروع شده. اسم بازیگرای معروفی مثل Kevin Hart و کارگردان های معروفی مثل Ridley Scott هم در یک زمانی به پروژه متصل بودن، اما هیچ خبری از پیشرفت این فیلم نیست .

اما با موفقیت باورنکردنی فیلم Barbie ، ممکنه رده‌بالا های هالیوود به ایده ساخت فیلم‌های مبتنی بر اسباب‌بازی‌ها همچنین علاقمند باشن .

تا الان هنوز بازیگران، کارگردان، داستان یا تاریخ انتشار هیچ فیلم Monopoly اعلام نشده، پس هنوز برای قضاوت در مورد این فیلم خیلی زوده و اطلاعات در موردش هم خیلی کمه .

در سال 2015، فیلم Monopoly به عنوان "یک فیلم برای همه‌ی سنین، زیبا و دلنشین و پر از اکشن و ماجراجویی" توصیف شده بود. داستان این فیلم در مورد پسری از خیابان Baltic Avenue است که با استفاده از فرصت‌ها و تصمیم هایی در جستجوی ثروت، درگیر ماجراجویی‌هایی جذابی می‌شه. داستان در مورد ساختن شانس خودتون، چه چیزی واقعاً شما رو ثروتمند می‌کنه و البته اجتناب از ورود به زندان هم هست ! این میتونه ایده جالبی باشه چرا که معمولا بازی هایی که صرفا بازی های رومیزی هستن، داستان غنی پشتشون نیست و صرفا یک سری قوانین هستن که عده‌ای رو برای مدتی سرگرم میکنن.

البته ممکنه داستان تغییر کرده باشه و جالب خواهد بود ببینیم در نهایت چه اتفاقی برای فیلم Monopoly می‌افته، البته اگر ساخت این فیلم بتونه تبدیل به واقعیت بشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها