(ویدئو) این مرد با ۱۳ هزار یورو خودش را تبدیل به «سگ» کرد!

یک ویدیو عجیب و غریب که به ویدئویی داغ تبدیل شده مردی را نشان می دهد که با صرف هزینه ۴ میلیون روپیه خودش را  به یک ” انسان سگ نما ” تبدیل کرده است.

شناسه خبر: ۳۶۷۹۷۸
(ویدئو) این مرد با 13 هزار یورو خودش را تبدیل به «سگ» کرد!

سانا پرس نوشت؛ یک ویدیو عجیب و غریب که به ویدئویی داغ تبدیل شده مردی را نشان می دهد که با صرف هزینه 4 میلیون روپیه خودش را به یک " انسان سگ نما " تبدیل کرده است. این مرد ژاپنی که هویتش "توکو " اعلام شده می گوید با تبدیل خود به سگ، رویای دائمی خودش در تبدیل شدن به یک حیوان" را برآورده کرده است.

توکو با به روز رسانی ها کانالش این ویدئو را با مشترکان یوتیوب خود به اشتراک گذاشت. در این ویدیو که همه کاربران را تکان داد، او اولین راه رفتن عمومی خود را در لباس سگ به معرض نمایش گذاشت.

این ویدیو تاکنون بیش از 1.3 میلیون بازدید داشته است. در این ویدئو سگ ها و افرادی که با حیوانات خانگی خود در پارک قدم می زنند با دیدن این سگ غول پیکر کنجکاو به نظر می رسند، در حالی که به نظر می رسد نمی دانند که این یک سگ واقعی نیست. مردم در پارک شگفت زده شدند که سگ بزرگ را ببیند و یک عکس با آن بگیرند در حالی که واقعا نمی دانستند که این واقعا مردی است که لباس سگ را پوشیده است.

توکو در این باره گفت: «من به ندرت به دوستانم در این باره می گویم، زیرا می ترسم که فکر کنند من عجیب و غریب هستم.»

او در این مصاحبه اعتراف کرد که دوستان و خانواده اش بسیار شگفت زده و مشتاق شنیدن از من درباره تبدیل شدن به یک حیوان هستند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها