بازی های رایگان Epic Games Store معرفی شدند

به نظر باز هم فروشگاه اپیک بازی های جالبی را برای طرفداری خودش به صورت رایگاه ارائه داده است.

شناسه خبر: ۳۶۸۰۳۴
بازی های رایگان Epic Games Store معرفی شدند

راهنماتو- هر هفته چهارشنبه‌ها، برای بازیکنان فروشگاه اپیک یک سنت هفتگی شده که چک می‌کنن بخش "بازی‌های رایگان" وب‌سایت تا ببینن کدوم بازی های رو به اکانتشون اضافه کنن و اینکه هفته بعدی باز قراره چه بازی های رایگانی اضافه میشن. همچنان مثل هفته قبل و هفته‌های گذشته، این بازی های از 3 آگوست مجانی شدن و لیست بازی هایی که 10 آگوست مجانی میشن هم اعلام شده.

به گزارش راهنماتو، یکی از زوج‌های عجیب‌وغریب، اما جذاب Loop Hero و Bloons TD 6 هست که میشه گفت ازون دسته بازیان که بیشار جنبه مدیریتی‌ای رو دارن ولی خب اگر میتونن برای وقتایی که حوصلتون پای سیستم سر رفته سرگرمتون کنن. اما بعضی گیمرا شاید از این زوج جدید بازی‌های تاریخی و کنترل‌های قرارگرفتن میمون‌ها در بازی‌های دفاع از قلعه خوششون نیاد. به جاش بازی‌های این هفته، Europa Universalis 4 و Orwell: Keeping an Eye on You هستن که میشه گفت از نظر سبک یکم متفاوت ترن با دوتای دیگه.

Europa Universalis 4

این بازی یه بازی استراتژی‌ بزرگه کهبه بازیکنا اجازه میده که دنیای خیالی این بازی رو تحت فرمانروایی خودشون در بیارن. آن‌ها باید با استفاده از قدرت نظامی، اولویت تجارت و بیشتر، برای کسب کنترل بیشتر تلاش کنن تا با بیش از 500 امپراتوری موجود و حاکمانی که توسط هوش‌مصنوعی کنترل میشن مقابله کنن.احتمال زیا Europa Universalis 4 بتونه طرفدارای بازی‌های تمدن (Civilization) رو خیلی خوشحال کنه . این بازی از شرکت Paradox Development به خاطر به تصویر کشیدن فضای این چنین و صادق موندن به اصل بازی های استراتژیکی تونسته نحسی خیلی از طرفدارای این ژانر رو به خودش جلب کنه.

اگر برخی از کاربرای فروشگاه اپیک احساس کنن که بازی Europa Universalis 4 به نظر آشنا میاد، اشتباه نمیکنن چون که این بازی در گذشته به صورت رایگان در این پلتفرم ارائه شده بود، اما همچنان ارزش داره که حداقل یک باز این بازی رو امتحان کنن. اگرچه بازی‌های استراتژی بزرگ برای همه ممکن است جذاب نباشن، اما بازگشت به تاریخ از طریق Europa Universalis 4 میتونه همیشه تجربه جالبی باری اکثر گیمرها باشه، حتی اگر این بازی امسال ده ساله شده باشه.

Orwell: Keeping an Eye on You

این بازی شبیه‌سازی مدرن‌تر و هیجان‌انگیز‌تری است که ممکنه توجه بازیکنانی رو که به Europa Universalis 4 علاقه‌ای ندارن به خود جلب کنه. در پنج بخش که بخش اول از دو قسمت بازی رو تشکیل می‌ده، بازیکنا به عنوان یک کارآگاه خصوصی برای یک دولت سلطنتی در یک کشور به نام ملت (The Nation) استخدام می‌شوند که تا از شهروندان جاسوسی کنند و تروریست‌ها را گرفتار کنن .

در Orwell ، بازیکنا شواهد علیه افراد مشکوک را از اینترنت و پلتفرم‌های رسانه‌ای جمع‌آوری می‌کنن که تنها توسط خودشان انتخاب می‌شوند. انتخاب‌های انجام‌شده توسط بازیکنا به عنوان نقطه برجسته‌ی منحصر‌به‌فردی در بازی تحسین شدن، چون که هر کدوم شکل بازی و داستان را تغییر می‌ده. متأسفانه اگر طرفداران سه قسمت اول که به‌طور رایگان بازی می‌کنن، عاشق این بازی شدن، باید جداگانه نسخه دوم Orwell: Ignorance is Strength رو جداگونه بخرن چون قسمت دوم این بازی مجانی نشده.

می‌تونیم یک تم مشترک میان این دو بازی مجانی ببینیم که نه تنها به دلیل اینکه هر دو بازی در ژانر شبیه‌سازی قرار دارن، بلکه به این دلیل هم که نشون می‌دن انسان‌ها در کجای جهان بوده‌اند و بر تأکید این است که چگونه تصمیمات انسان‌ها در ترکیب عمده‌ای از مسائل تأثیرگذارند، ارتباطی بین این دو وجود داره. اگرچه یکی از این بازی‌های رایگان بازی‌های قبلی پلتفرم اپیک بوده، اما هنوز هم ارزش داره که به اکانتتون اضافشون کنین. البته این بازی ها احتمالا در دوسال آینده بازهم مجانی بشن، پس اگر بعضی بازیکنا به این دو بازی شبیه‌سازی علاقه‌ای نداشته باشن، می‌تونن صبر کنن و ببینن که فروشگاه اپیک چه چیزی رو در 17 آگوست ارائه می‌ده .

نظرات
پربازدیدترین خبرها