بازه انتشار GTA ۶ مشخص شد

اخیراً در جلسه درآمدی Take-Two Interactive، شرکت مادر سازنده‌ی این بازی اطلاعات زیادی به دست آمده است.

شناسه خبر: ۳۶۸۲۵۶
بازه انتشار GTA 6 مشخص شد

راهنماتو - خبر های زیادی مرتبط با یکی از برزگترین و قابل انتظار ترین بازی های تاریخ یعنی GTA 6 منتشر میشه. به نظر می‌رسه که بازی Grand Theft Auto 6 (GTA 6) قراره طی 20 ماه آینده منتشر می‌شه. این اطلاعات اخیراً در جلسه درآمدی Take-Two Interactive، شرکت مادر سازنده‌ی این بازی، به دست آمده. در این جلسه همچنین درباره قیمت نسخه‌ی Switch بازی Red Dead Redemption صحبت شد.

به گزارش راهنماتو، به نظر می‌رسه قسمت بعدی از سری معروف GTA انتظار میره که تا در سال مالی 2025 شرکت Take-Two منتشر بشه، که تا مارس 2025 ادامه داره. این خبر از تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های مالی خود Take-Two به دست اومده که نشون می‌ده که شرکت انتظار داره در سال مالی آینده به سود قابل توجهی دست پیدا کنه.

شرکت ناشر این توقع را در جلسه درآمدی که در تاریخ 8 آگوست برگزار شده، تکرار کرده و مدیرعاملش، Strauss Zelnick، گفته که شرکت برای سال مالی 2025 در نقطه تحول مهمی قرار داره. او توضیح داده که Take-Two انتظار داره در دوره‌ای که تا مارس 2025 ادامه داره، "سطوح بالای عملکردی" رو داشته باشه، که برخی از ناظران صنعت این را به عنوان یک اشاره به این می‌بینند که GTA 6 قرارهدر این بازه زمانی منتشر بشه.

البته با استناد به این نمی‌شه که تاریخ انتشار بازی حتمی باشه، مخصوصاً که تحلیل‌گران قبلاً یک پیش‌بینی اشتباه از Take-Two در سال 2022 را اشتباهاً به عنوان نشانه‌ای از اینکه GTA 6 تا مارس 2024 منتشر می‌شه تفسیر کرده بودن. با توجه به اینکه حتی اطلاعاتی از بازی منتشر هم نشده و همچنین به دلیل تمایل همیشگی این ناشر به کمپین‌های بازاریابی طولانی که در این مورد احتمالا 2 سال طول یکشه، این پیش‌بینی به شدت غیرممکن به نظر می‌رسه.

اما با فرض اینکه GTA 6 واقعاً قصد داره در سال مالی 2025 Take-Two منتشر بشه، به نظر می‌رسه بازی ممکنه نزدیک پایان سال 2024 به بازار عرضه بشه. تمام نسخه های سه‌بعدی در این مجموعه به جز GTA 4 این ترند را دنبال کردند و به طور سنتی در ماه اکتبر منتشر شدن. این بازه زمانی همچنین با یک درز اخیر از یک لیکر از Rockstar که اعلام کرده که GTA 6 قرار است در تعطیلات سال 2024 عرضه شود، همخوانی دارد. این فرد توجه داشته که احتمالاً بازی هنوز ممکنه به دلیل مشکلات Rockstar در حفظ توسعه‌دهندگان به دلیل سیاست اجباری بازگشت به محل کار که پس از شیوع اولیه ویروس کووید-19 توسط شرکت معرفی شده بود، تاخیر بیفته.

هر چی که باشه، واقعیت اینه که خود Take-Two در حال حاضر به سرمایه‌گذارانش می‌گه که برای سال مالی 2025 انتظار یک سال تاریخی و سودآور دارد. این امیدواری ما رو برای اینکه GTA 6 در آینده قریب رونمایی شود، تقویت می‌کنه. در پایان، این ناشر فقط یک IP به این بزرگی دارد که میتونه روش برای اعداد بزرگ مالی حساب کنه که در حال حاضر در حدود 5.35 میلیارد دلار است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها