(ویدئو) شاهین در یک چشم بهم زدن از شکارچی مار به طعمه تبدیل شد

ویدئوی از رویارویی شاهین و یک مار به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

شناسه خبر: ۳۶۸۲۹۳
(ویدئو) شاهین در یک چشم بهم زدن از شکارچی مار به طعمه تبدیل شد

پارسینه نوشت؛ این ویدئو یکی از شگفت انگیزترین صحنه های حیات وحش است. فقط ببینید چه اتفاقی برای این شاهین بیچاره افتاد. درست زمانی که فکر کرد غذای خوشمزه ای برای خوردن پیدا کرده است ماری که تازه صید کرده بود، بلای جانش شد و آن را شکار کرد.

ویدیو با شکار مار توسط شاهین شروع می شود. چند ناظر در همین نزدیکی ناظر این صحنه هستند. آنها از مهارت شاهین شگفت زده می شوند، اما تعجب نمی کنند. از این گذشته، شاهین ها به طور معمول به دنبال مارها می روند و در گرفتن آنها بسیار خوب هستند.

اما اینجا صحنه ای متفاوت را شاهد هستند. جوجه ها و تخم های کوچک بیشتر از پرندگان بالغ توسط مارها خورده می شوند. چیزی که آنها انتظار ندارند این است که شاهین با مار پیچیده شده به دور بدنش ناگهان یخ بزند. یک مرد مار را از شاهین دور می کند اما مار را رها نمی کند.

نزدیک ترین مرد به دوربین می گوید: «نه، این جغجغه نیست رفیق. مراقب باش.»

قبل از دست زدن به هر نوع حیوانی، مهم است که بدانید با چه گونه ای سروکار دارید.

مار زنگی به دلیل نیش سمی می تواند برای شاهین یا انسان بسیار خطرناک باشد. مرد در حالی که تماشا می‌کنند، می‌گوید: «آره، پرنده را گرفته.»

دیگری می گوید: «خب، پرنده رفت تا آن را بگیرد.»

آنها با دایره زندگی آشنا هستند و به نظر نمی رسد هیچ یک از آنها در مورد سرنوشت شاهین دل شکسته شده باشند. با این حال، این یک چرخش شگفت انگیز حیات وحش و البته تعجب آور بود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها