چرا امسال دیگه خبری از FIFA ۲۴ نیست؟

با تموم شدن قرارداد EA با FIFA دیگه EA نمیتونه بازی های FIFA رو بسازه برای همین هم این شرکت شروع به ساختن بازی هایی به اسم EA FC ۲۴ کرده.

شناسه خبر: ۳۸۰۶۲۲
چرا امسال دیگه خبری از FIFA 24 نیست؟

راهنماتو- قرار شده که EA Sports FC یک جایگزین جدید برای سری بازی های FIFA باشه که به زودی و در اواخر ماه سپتامبر میشه. این بازی در حالی عرضه میشه که از پایان همکاری EA و FIFA تقریبا یک سال میگذره. این موضوع باعث ابهامات زیادی هم برای علاقمندان به فوتبال و گیمینگ شده.

به گزارش راهنماتو، تا به‌حال، سازنده بازی FIFA استودیوی EA Sports، سال‌ها در زمینه فوتبال بهترین بوده و رقبایی از جمله eFootball و Pro Evolution Soccer یا PES هیچ وقت نتونستن اون طور که باید این مقام رو از سری بازی های FIFA بگیرن. EA SPORTS FC قراره اولین بازی باشه که بعد از پایان رابطه 30 ساله EA و FIFA منتشر بشه، و این تغییر باعث ایجاد ابهامات زیادی در مورد آینده این مجموعه شده.

پس در اینجا همه چیزی که تا الان در مورد این جایگزین FIFA و شایعات مربوط به انتشار FIFA 24 رو می‌دونیم، براتون آوردیم پس با ما همراه باشین.

EA Sports FC چیه؟ جایگزین جدید FIFA

EA SPORTS FC بازی فوتبال رسمی بعدی از EA Sports هستش و به عنوان یک جایگزین برای بازی‌های FIFA در آینده عمل می‌کنه. FIFA 23 آخرین عنوان این شرکت بود که از این اسم استفاده کرد و از این به بعد هم دیگه از اسم 'FIFA' در برند استفاده نخواهند کرد.

این تغییرات در سال 2022 اتفاق افتاد، وقتی که EA Sports تصمیم به تمدید توافق مجوز خود با FIFA (فدراسیون بین‌المللی فوتبال) نگرفت.

جدا از تغییر اسم این بازی، EA SPORTS FC همچنان همه ویژگی‌هایی یک بازی FIFA سنتی رو در خودش داره. به عبارت دیگر، این بازی شامل Ultimate Team، حالت حرفه‌ای، باشگاه‌های حرفه‌ای و تمام حالت‌های محبوبی است که طرفداران همیشه در سال‌های گذشته دوست داشتن.

یک امتیاز مهم دیگه برای این بازی اینه که همچنان دارای مجوزهای رسمی خواهد بود. علی‌رغم از دست دادن مجوز رسمی برند FIFA، بازی EA FC 24 همچنان مجوزهای رسمی برای تیم‌ها، کیت‌ها و لیگ‌ها رو حفظ میکنه.

eafc24

آیا اصلا FIFA 24 وجود داره؟

به نظر که به طور رسمی تایید شده که یک بازی فوتبال جدید با نام FIFA وجود داره. اما این بازی قرار نیست توسط EA Sports ساخته بشه، که به این معنیه که به عنوان یک رقیب مستقیم برای جایگزین FIFA EA Sports FC عمل خواهد کرد و توسط یک استودیو دیگه ساخته بشه.

با توجه به این که تقریبا 9 ماه از سال 2023 میگذره و با توجه به اینکه بازی های ورزشی معمولا در طی سال قبل با شماره سال بعد عرضه میشن، به احتمال زیاد این بازی در هنگام عرضش با اسم FIFA 25 و در سال سال 2024 عرضه بشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها