۱۰ ماد که برای تجربه بهتر Starfield بهشون نیاز دارین

بازی های Bethesda همیشه در کنار مادهایی که براشون عرضه میشه بهتر میشن و گویا Starfield هم از این قاعده مستثنی نیست.

شناسه خبر: ۳۸۰۷۳۱
10 ماد که برای تجربه بهتر Starfield بهشون نیاز دارین

راهنماتو- بعد از سال‌ها انتظار بالاخره Starfield عرضه شد و میشه گفت به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی با دنیای بازی شگفت‌آور تونسته خیلی خوب عمل کنه. در کنارش هم امکانات زیادی رو هم به طرفدارای این بازی ارائه می‌ده. اما شما همیشه میتونین هر چیزی رو بهتر کنین و مطمئن باشین که جا برای بهترشدن Starfield همچنان وجود داره.

به گزارش راهنماتو، جامعه بازیکنای بازی های Bethesda همیشه بعد از انتشار بازی های معروف این استودیو دست به کار میشن و شروع به بهترکردن بازی یا اضافه کردن قابلیت هایی که فکر میکنن میتونن بازی رو بهتر کنه میکنن. به نظر برای Starfield هم تنها بعد از چند روز از عرضه رسمی این بازی با ساخت مدهای مختلف تلاش برای کسب بهترین تجربه ممکن رو برای Starfield کردن. در این مقاله هم قراره به 10تا از مادهایی که میتونن تجربه بازی رو براتون خیلی دلپذیر و بهتر کنن رو آوردیم؛ پس با راهنماتو همراه باشین

1.Starfield Script Extender (SFSE):

این مد ابزاریه که امکانات و قابلیت‌های اسکریپت‌نویسی پیچیده‌تری رو براتون فراهم می‌کنه. این ابزار به توسعه‌دهنده‌ها اجازه می‌ده تا بتونن مدهای بسیار جذاب‌تری رو بسازند. در حال حاضر، با توجه به چند روزی که این بازی تازه عرضه شده، استفاده ازش هنوز خیلی محدوده و مد‌سازان زمان کافی رو برای ساخت مدهای بزرگتری رو هنوز نداشتن، اما مطمئن باشین در آینده این مد به یکی از ضروری‌ترین مدها برای تولید و حتی اجرای مدهای دیگه روی این بازی تبدیل میشه.

2. Starfield Upscaler:

این مد امکان استفاده از تکنولوژی‌های upscaling مانند DLSS و XESS رو فراهم می‌کنه. این مد به بازیکنان با کارت گرافیک های Nvidia امکاناتی رو برای بهبود نمایش بازی ارائه می‌ده و می‌تونه باعث افزایش قابل توجهی در نرخ فریم بازی بشه. این ماد برای کسایی هستش که بازی رو روی رزولوشن های 4K و 1440P اجرا میکنن و به بازی اجازه میده بازی رو روی این رزولوشن ها با کیفیت بهتری رندر کنه.

3. Starfield Performance Optimizations:

این مد با بهینه‌سازی عملکرد بازی، نرخ فریم رو افزایش می‌ده و موارد اضافی غیرضروری بازی رو هم در کنارش اصلاح می‌کنه. این مد به بازیکنان با کامپیوترهای ضعیف کمک می‌کنه تا بازی رو با نرخ فریم‌ریت قابل قبولی تجربه کنن. این ماد دقیقا به درد کاسیی میخوره که با رزولوشن 1080P بازی میکنن و میتونه تقریبا 10-15 فریم رو به تعداد فریم های محدودی که گیمرهایی سیستم های ضعیفی دارن رو اضافه کنه.

4. StarUI Inventory:

تقیبا استارفیلد هم مثل بازی های دیگه ساخته شده توسط Bethesda میشه گفت ز رابط کاربری خوبی برخوردار نیستن و دوباره وظیفه اصلاح رابط کاربری این بازی گردن جامعه مادسازهای این بازی افتاده. این مد بهبودی در رابط کاربری بازی ایجاد می‌کنه و منوی بازی رو دستخوش تغییرات مثبتی میکنه تا به بازیکنایی که با موس و کیبورد بازی میکنن بیشتر کمک کنه. این مد شامل تغییراتی مثل ترتیب موارد به شکل فهرست عمودی و ارائه اطلاعات بیشتری در مورد هر آیتم یا آپشن ارائه میدن.

5.Undelayed Menus:

این مد حذف انیمیشن‌ها و تاخیرهای اضافی رو در منوهای بازی را انجام می‌ده که اون قسمت هایی که بخش هایی از منو محو میشن رو حذف میکنه که منجر به افزایش سرعت و پیشروی در منوها می‌شود. در کنارش اگر شما مدتی رو با این مد بازی کنین؛ دیگه نمیتونین با حالت عادی بازی بازی کنین چرا که به چشمتون بازی خیلی کند و آروم میاد و حالا به طور خودمونی بدعادتتون میکنه.

6. BetterHUD:

حالا که همچنان صحبت در مورد رابط کاربری بازیه باید این مد رو معرفی کنیم که به نوعی در کنار ماد قبلی ظاهر کلی رابط کاربری رو ساده تر و قابل فهم تر برای گیمهای این بازی میکنه و قسمت هایی که اهمیت زیادی رو ندارن از کانون توجه کاربر کمتر میکنه که بتونن رو مسائل مهمتری در اون تمرکز کنن و همچنین شما میتونین قسمت هایی از رابط کاربری بازی رو با سلیقه خودتون بچینید و طوری که دوست دارید بازی رو برید و باعث بشه با بازی تعامل بیشتری داشته باشید.

7. Cleanfield:

این مد به احتمال زیاد ساده‌ترین مد در این لیسته ولی خب این ساده بودن چیزی رو از کارهایی که میتونه براتون انجام بده کم کنه. طوری که اینن ماد کار میکنه اینجوریه که براتون ویدئوها و لوگوهای اول بازی رو حذف می‌کنه و مستقیم بعد از اجرای بازی شمارو تو منوی اصلی بازی قرار میده و همچنین منوی شروع بازی رو براتون ساده‌تر می‌کنه.

8. Neutral LUTs:

در خیلی از بازی ها، برای ایجاد یک اتمسفر مخصوص که بتونه اون حس رو به گیمر منتقل کنه از فیلترهای تصویری زیاد میکنن. حالا این مد در استارفیلد فیلترهای استفاده شده در بازی رو حذف کرده و تصاویر رو با کیفیت بالاتر و وضوح بیشتری ارائه می‌ده.

9.Achievement Enabler:

متاسفانه استارفیلد مشکلی داره اگر شما از یک سری ماد به‌خصوص استفاده کنین، این بازی تروفی یا اچیومنت هایی رو مربوط به قسمتی که ماد باهاش در ارتباطه رو میبنده که این مد اجازه می‌ده تا با وجود مدها، همچنان امکان کسب تمام اچیومنت‌ها رو در بازی داشته باشید.

10.Starfield Community Patch:

این مد هم میشه گفت هنوز منتشر نشده اما به زودی قراره منتشر بشه. این ماد به عنوان یک مد جامع و یک پچ جامع اصلاحی برای رفع باگ‌ها و مشکلات بازی ساخته میشه. این پچ تعداد زیادی از باگ‌ها و اصلاحاتی که توسط گیمرها گزارش شده و یا اعمال شدن رو روی بازی اعمال میکنه و انتظار می‌ره که یکی از بهترین مدهای منتشر شده برای Starfield باشه.

امیدواریم با معرفی این 10 تونسته باشیم لذت بازی استارفیلد رو براتون چند برابر کرده و بتونین خیلی راحت و آسون به ماجراجویی‌هاتون در فضای این بازی بپردازین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها