بهتریم کارکترهایی که میتونین باهاشون Apex Legends رو شروع کنین

در این مقاله قصد داریم بهتون بهترین لجندی که میتونین این بازی رو باهاش شروع کنین و همچنین زیروخم Apex Legends رو یاد بگیرین بهتون معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۸۱۰۳۷
بهتریم کارکترهایی که میتونین باهاشون Apex Legends رو شروع کنین

راهنماتو- اگر تازه قصد دارین وارد دنیای Apex Legends بشین، باید بدونین که هر کارکتر توی این بازی قابلیت های منحصر به فرد خودش رو داره. بعد در کنار اون هم در جریان باشین که گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارین و باید انتخابی رو بکنین که میتونه برای تیمتون مفید واقع بشه.

به گزارش راهنماتو، هر فصل در این بازی یک شخصیت جدید رو وارد گیمپلی این بازی میکنه و برای کسی که تازه میخواد این بازی رو شروع کنه میتونه یکم گیج کننده باشه. پس با همراه باشین تا بهتون بهترین لجندی که میتونین این بازی رو باهاش شروع کنین و همچنین زیروبم بازی رو یاد بگیرین بهتون معرفی کنیم.

Lifeline

lifeline

لایف‌لاین یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرهای مبتدی در Apex Legendsئه. او توانایی‌های خاصی داره که بی نهایت به تیمتون کمک می‌کنه. حتی اگه تیراندازی و ایم خیلی خوبی نداشته باشین، همچنان با استفاده از D.O.C. Heal Drone می‌تونین خیلی مفید واقع بشین و تیمتون رو ساپورت کنین. این درون خودکار بلافاصله هم‌تیمی‌های نزدیک بهش رو به مدت 20 ثانیه هیل می‌کنه.

همچنین ابیلیتی اولتیمیتش به اسم Care Package هم هست. این بسته مراقبتی رو به مکانی که انتخاب می‌کنی می‌فرسته که شامل Evo Shield، کلاه یا Knockdown Shield، یا هر لوت خوبی که میتونین پیدا کنین باشه. لایف‌لاین هم یه توانایی پسیو مفید داره به اسم Combat Revive. با این ابیلیتی، می‌تونه در صورت افتادن هم‌تیمی‌ها به صورت خودکار اونها رو زنده کنه. در کل، لایف‌لاین یک انتخاب خوب برای مبتدی‌هاست چون توانایی ساپورت تیم رو به سادگی یک کلیک داره.

Gibraltar

gibapex

گیبرالتار یه لجند ساپورت دیگه توی Apex Legendsئه. ابیلیتی Dome of Protection او یه سپر بزرگ برای هم‌تیمی‌هات ایجاد می‌کنه که حملات واردشده رو بلاک می‌کنه. این می‌تونه برای ایجاد کاور فوری و توقف تیراندازیها مفید باشه.

ابیلیتی اولتیمیتش Defensive Bombardment هم یه حمله با موشک به مکانی که انتخاب می‌کنی میفرسته. این به همه بازیکنا آسیب می‌زنه و می‌تونه وقتی به درستی استفاده شه، تغییر قابل توجهی رو در نتیجه بازی ایجاد کنه. و در نهایت، ابیلیتی پسیو Gun Shieldش هست که به طور خودکار یه سپر موقع شلیک رو وقتی از ADS استفاده می‌کنی ایجادمی‌ده.

Bloodhound

bloodhound

بلادهاند یک لجند عالی برای گیمرهای مبتدی توی Apex Legendsئه، به ویژه اونهایی که علاقه دارن اطلاعات بیشتری رو به تیمشون بدن تا اینکه کیل بگیرن. توانایی‌های اصلیش بهش کمک می‌کنن که یه ردیاب عالی باشه که دشمن‌ها، تله‌ها و ردپاها رو با استفاده از قدرت Eye of the Allfather نشون می‌ده.

ویژگی پسیوش هم با نشون دادن آیکون‌های مختلف بهش اطلاعاتی درباره حرکت‌های دشمن‌ها ارائه می‌ده. این آیکون‌ها شامل ردپاها، استفاده از زیپ‌لاین، پرش، باز کردن لوت چست‌ها و استفاده از توانایی‌های دیگه هستن و به مدت 90 ثانیه هم باقی می‌مونن.

در آخر، بلادهاند وقتی ابیلیتی اولتیمیتش به نام Beast of the Hunt رو فعال می‌کنه، به شکارچی کامل تبدیل می‌شه. در این حالت، سرعتش افزایش پیدا می‌کنه، دشمن‌ها با رنگ قرمز مشخص می‌شن و بهت اجازه می‌ده که ردیابی دقیق‌تری رو انجام بدی.

Octane

octane

آکتین برای بازیکنهای با سبک بازی مهاجمانه و سریع عالیه. او با توانایی Stim سرعت قدم‌زدن و دویدن خودش رو به ترتیب 30% و 40% افزایش می‌ده. البته باید به ازای این افزایش سلامتی‌اش رو هم به اندازه 20 واحد کم کنه.

ویژگی پسیوش هم با اسم Swift Mend هم به او اجازه می‌ده که اگه حداقل 6 ثانیه خارج از نبرد باشه، هر ثانیه 1واحد هلث رو بتونه بازگردونه. آکتین وقتی ابیلیتی اولتیمیت یا Ultimate به نام Launch Pad رو استفاده می‌کنه، یه ترامپلین پرتاب می‌کنه که هر کسی رو که روش قدم می‌زاره توی هوا پرت می‌کنه. بیشتر توانایی‌های آکتین خیلی راحت قابل درکن و به همین دلیل توی لیست بهترین لجندز برای تازه واردها در Apex Legends جا گرفته.

Bangalore

bangalore

آخرین لجند توی لیست ما بنگالوره. او یه انتخاب عالی برای مبتدی‌هاست اونم به خاطر توانایی‌اش در خارج شدن سریع از وضعیت‌های پیچیده و سخت. Smoke Launcher او می‌تونه برای ایجاد پوشش فوری استفاده بشه و می‌تونی دو بار به ترتیب ازش استفاده کنی.

Double Time باعث می‌شه که بنگالور وقتی آسیب می‌بینه، سرعت دویدنش افزایش پیدا کنه. این باعث می‌شه که از دشمنان فرار کنه. این خودش باعث می‌شه که او یکی از بهترین لجندز برای مبتدی‌ها در Apex Legends باشه. توانایی نهایی او به نام Rolling Thunder هم به طور مشابه به حمله خمپاره‌ای AOE گیبرالتار عمل می‌کنه. ولی برعکس اولتیمیت گیبرالتار اولتش به هم‌تیمی‌ها آسیب نمی‌زنه.

امیدواریم تونسته باشیم کمکتون کنیم تا بتونین خیلی راحت این بازی پرطرفدار رو امتحان کنین و از بازی با دوستاتون لذت ببرین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها