چطوری میشه در Starfield خیلی سریع پولدار شد؟

در بازی‌های نقش‌آفرینی قبلی بتسدا، اعتبار و پول اهمیت زیادی داشتن، به نظر Starfield هم از قائده مستثنی نیست.

شناسه خبر: ۳۸۱۰۷۹
چطوری میشه در Starfield خیلی سریع پولدار شد؟

راهنماتو- یادمه وقتی بچه بودم موقع تماشای باب اسفنجی توی یک سکانس آقای خرچنگ به باب اسفتجی میگه که این پوله که شلواره تورو مربعی نگه میداره. اون زمان برام حرف بی معنی‌ای به نظر میومد ولی حالا که بزرگتر شدم واقعا متوجه اهمیت این حرف آقای خرچنگ شدم. بدیش اینه نه تنها دنیای واقعی اینطوریه بلکه تو بازی هاهم همین قضیه هست؛ حتی توی استارفیلد. "کردیت استارفیلد" ارز اصلی در کهکشان هستن، و باید تلاش کنین که به اندازه کافی ازشون کسب کنین تا بتونید بهترین کشتی‌ها و تجهیزات رو تهیه کنید.

به گزارش راهنماتو، در استارفیلد راه‌های زیادی برای امرار معاش و پول درآوردن هست که در این مقاله به بهتریناشون میپردازیم؛ پس با راهنماتو همراه باشین.

میشه گفت مثل بازی‌های نقش‌آفرینی قبلی بتسدا، اعتبار و پول به ویژه برای بهبود تجهیزات، آمار بالاتر، منابع کارآمدتر و حتی ساخت خونه خودتون در سیاره‌ای که دلتون می‌خواد واقعا میتونه حیاتی باشه.

بطور طبیعی، برای انجام تمام این کارها به مقادیر زیادی پول نیاز دارین. و هر چند مطمئناً در طی بازی به سرعت مقدار قابل توجهی از این ارز مجازی رو جمع می‌کنین، اما همچنان در کنارش می‌تونید کارهایی رو انجام بدین تا درآمد خودتون رو درفضا افزایش بدین. دیگه کیه که از پول "بیشتر" بدش بیاد.

پس ئر جین سفرتون در کهکشان های Starfield، حتما این نکات یادتون باشه تا به سرعت پول و کردیت زیادی رو کسب کنین.

starfield-money

چطوری به سرعت کردیت و پول در استارفیلد کسب کنیم:

همیشه دشمنایی رو میکشین رو لوت کنین.

ماموریت‌های بازی رو تموم کنین. هرچه بیشتر ماموریت‌ها رو انجام بدین، به سرعت مقدار زیادی کردیت و پول کسب میکنین. مقادیر ابتدایی مراحل در بازی مشخصا کم هستن ولی به تدریج با پیشروی در داستان اصلی کنستلیشن، ماموریت‌های جانبی و ماموریت‌های فرقه‌های مختلف افزایش پیدا می‌کنن. بنابراین اگر به دنبال کسب کردیت هستین، حتماً سعی کنید ماموریت‌ها رو به سرعت انجام بدین.

علاوه بر این، روش‌هایی هم وجود دارن که اگرچه نادیده گرفته می‌شن، به شما کمک زیادی می‌کنن تا درآمد خودتون رو افزایش بدین؛ مثلاً سرقت از کیف پول افراد عادی یا دزدیدن از صندوق‌های شخصیشون با مهارت قفل‌بازکنی. این کارها به شما می‌تونن مقدار زیادی اعتبار بدن که نیاز به تلاش زیادی هم ندارن.

دیگر راه‌هایی هم وجود دارن که می‌تونن درآمد شما رو افزایش بدن، مثل دستبرد به کشتی‌های دشمن برای دزدیدن بار و فروش چیزهایی که نمی‌خواهید.

آیتم های بدردنخورتونو حتما بفروشین.

حالا در کنار راه هایی که نسبتا جوانمردانه بودن، یک راه دیگه هم هست که یکم میتونه خداییش نامنصفانه باشه.اونم استفاده از یک گلیچ یا باگ در بازیه، اگر همچنان با استفاده از گلیچ اوکی هستین. باید برای انجام این کار، به شهر آکیلا بروید و در خارج از فروشگاه عمومی شپرد قرار بگیرین. اگر در چاله‌ی آب در خارج از فروشگاه کناری بروید و به زمین نگاه کنید، می‌تونید یک صندوق رو پیدا کنین که اگر بازش کنن، تمامی اقلامی که فروشنده‌ی فروشگاه در دست داره رو میتونین در اون صندوق پیدا کنین.

starfield-puddle-glitch

هر چیزی که می‌خواید رو میتونین ازش بردارید و به راحتی اون اقلام رو در جای دیگه‌ای بفروشین.ولی بازم اگر وجدانتون بهتون اجازه میده که با استفاده از یک باگ سرمایه یک NPC بی‌گناه رو بدزدین و به راحتی به تاراج ببرین باید بگم نوش جونتون برید حالشو ببرین در ضمن این راحت ترین راه برای پول درآوردن در بازی هم هست.

نظرات
پربازدیدترین خبرها