چطوری میتونین به طور کامل بیخیال داستان Starfield بشین

New Game Plus در بازی Starfield واقعاً ویژگی‌های جالبی داره. یکی از انتخاب‌های خفن این ویژگی تغییرات زیادی رو در نحوه پیشرفت در کمپین بازی ایجاد می‌کنه.

شناسه خبر: ۳۸۱۱۳۶
چطوری میتونین به طور کامل بیخیال داستان Starfield بشین

راهنماتو- حالت New Game Plus در بازی Starfield واقعاً ویژگی‌های جالبی داره. یکی از انتخاب‌های خفن این ویژگی تغییرات زیادی رو در نحوه پیشرفت در کمپین بازی ایجاد می‌کنه. در این راهنما ما به این سوال که آیا باید خط اصلی داستان بازی رو در حین اجرای New Game Plus در Starfield رد کنید یا نه میپردازیم.

به گزارش راهنماتو، همچنین یادتون باشه که این مقاله شامل اسپویل لحظه‌های مهم داستانی بازی هستش و ممکنه بخشی از داستان بازی رو براتون برملا کنه.

آیا باید داستان اصلی بازی رو در Starfield رد کنید؟

starfield-ending

اگر می‌خواهید داستان اصلی بازی رو در Starfield رد کنین، اول بتید مطمئن بشین که دارید حالت New Game Plus بازی میکنید.که خودش بعد از تموم کردن بازی به طور کامل براتون بازی میشه و به همراهش تمام لوتی که در حین بازی قیبلیتون و تجهیزاتی که جمع کردین به این سیوتون هم منتقل میشه.

داستان بازی Starfield رو رد کنیم یا دوباره بازی کنیم؟

به Lodge برید تا ببینید که چطوری همه از دیدنتون شگف زده شدن!چرا؟چون اونا شما رو به عنوان کارگر معدن از وکترا می‌شناختن، اما اون شخص خیلی وقته که مرده؛ واسکو کسی بود که شی باستانی رو به جای شما تحویل داد. وقتی با سارا صحبت می‌کنید، براتون دوتا انتخاب میاد:

• تکرار داستان اصلی( Repeat main quest) : من می‌خوام که به کنستلاشن (Constellation) بپیوندم. تا بتونیم این راز رو با هم حل کنیم.

• رد مسیر اصلی( Skip main quest) : من اون کسی نیستم که فکر می‌کنید. من از ستاره‌زاده‌ها (Starborn) هستم. من می‌دونم این اشیاء تاریخی چی هستن.

بدون شک، مزایا و معایبی هم این وسط وجود داره. به عنوان مثال، اگر تصمیم به تکرار داستان اصلی بگیرین، این به نوعی هدف اصلی اجرای New Game Plus رو بی معنی میکنه، چرا که شما هر ماموریت رو دوباره باید انجام بدین. با این حال، این بار تغییرات جالبی هم درشون وجود دارن:

• گزینه‌های گفتگوی مرتبط با ستاره‌زاده (Starborn) وجود دارن که بعضی هاشون به شما اجازه می‌دن بخش‌هایی از داستان رو رد کنید.

• در کمپین اصلی بازی در ماموریتی به نام " A High Price to Pay "، انتظار می‌ره که یکی از همراهاتون بمیره. اما اگر مسیر اصلی رو دوباره تکرار کنین، با استفاده از دانش شما از اتفاقاتی که رخ می‌دن، فرصتی رو برای نجات همه همراهانتون بهتون میده.

البته اگر داستان اصلی رو رد کنین، کمپین به طرز چشمگیری تغییر میکنه. شخصیت شما همه جزئیات از جمله اطلاعات در مورد همراهی که فوت کرده (که برای من در بازی سارا بود) فاش می‌کنه. تمام مسیرهای اصلی فرصت‌های گفتگویی رو ارائه می‌دن که میزان دوستی با همراهاتونو رو افزایش می‌ده. بدون این فرصت‌ها، شما باید با مأموریت‌های جانبی، مأموریت‌های انجمنی و تعامل‌های دیگر کار کنید. با این حال، رد کردن مسیر اصلی تجربه بازی‌تون رو تا حدی تازه و جذاب نگه می‌داره.

یک نکته دیگه هم وجود دارد که اونم رد کردن داستان اصلی ممکنه روی بعضی از مأموریت‌های جانبی تأثیر بزاره. به عنوان مثال، من ماموریت "Overdesigned" رو از والتر نتونستم بگیرم که یعنی نمشید سفینه رایگان Class-C Kepler R رو داشته باشم.

یافتن اشیاء و قدرت‌ها در حین داستان بازی

starfieldpowers

اگر کمپین اصلی رو در Starfield رد کنید، تفاوت‌هایی رو دد به دست آوردن اشیاء و قدرت ها متوجه میشین: مثلا ولادیمیر به سادگی موقعیت تمامی مکان هایی که باید بهشون سفر کنین رو بهتون میده. اونم به عنوان یک ماموریت به نام "Among the Stars".

در مورد قدرت‌های قابل باز کردن نیز، شما قدرت‌هایی را که در بازی اولتون به دست آوردین رو حفظ می‌کنین. با این حال، ولادیمیر گاهی اوقات به شما مکان‌های معبد رو بهتون میده (مثلاً مأموریت‌های "Power From Beyond")، و ممکنه هنگام بازدید از سیستم‌های ستاره‌ای جدید اطلاعیه‌هایی رو دریافت کنین. تفاوت در اینجا اینه که ممکنه نسخه‌های به‌روزتری از اونا رو بگیرین، مثل "Parallel Self II" یا "Elemental Pull II".

چطوری همراهانتون رو به تیم خودتون اضافه کنین اگر داستان بازی رو رد کنین

همچنین تفاوت واضحی در نحوه استخدام همراهانتون هم وجود داره اگر بخواید مسیر اصلی بازی رو رد کنین. به طور خلاصه میتونین طبق لیست پیداشون کنین:

• سارا و واسکو همچنان در کلوپ حضور دارند، هیچ مشکلی در اینجا وجود نداره.

• برت در وکترا هستش و دیگه نیاز به نجاتش ندارین. لین و هلر هم اونجا هستن.

• سم و آندریا در دسترس نبودن. اما وقتی که تمام آرتیفکت هارو گرفتیم، در Lodge ظاهر شدن. سم در بار در طبقه دوم بود و آندریا در اتاق خودش بود.

تعامل‌هایی Starborn میتونه داشته باشه

سرانجام در NG+ اتفاقات مهمی در ارتباط Starborn میوفتن. در ادامه چندتا از این اتفاقات رو به عنوان مثال آوردیم:

• از اونجا که می‌تونین آرتیفکت ها رو با بازدید از سیاره‌های معینی به دست بیارین، دیگه حمله‌ای در Lodge رخ نمی‌ده.

• بعد از جمع‌آوری تمام آرتیفکت ها، شما با رقبای قدیمی Starborn خودتون در مدار Oborum III ملاقات می‌کنین، به جای اینکه وارد سفینه Emissary بشین.

• در Oborum III، شما همچنان می‌تونید انتخاب کنین که با همراه هانتر یا Emissary بشین. این تعامل جایگزین تعامل در Unearthed/NASA Landmark می‌شه، چون دیگه نیازی به اونجا رفتن ندارین.

• ماموریت نهایی Revelation هم تقریبا به طور چشمگیری دستخوش تغییراتی نمیشه.

• ما همچنین متوجه شدیم که بعد از تموم کردن یک دور از NG+ و رد کردن کمپین اصلی دوباره، لیست/امتیازها برای مکان‌های اشیاء همونوطر باقی میمونن. شاید تنها یک ترتیب برای تمام دورهای NG+ وجود داشته باشه. با این حال، من تو بازی خودم یک Starborn Suit متفاوت (Materia به جای Astra) گرفتم و به نوبه آمار بهتری داشت و مد‌های متفاوتی هم روش سوار بود.

starfield-astra-suit

starfield-ndgame

در پایان، این تمام چیزیه که باید در مورد اینکه آیا باید داستان اصلی رو در Starfield رد کنین یا نه بدونید. واقعاً هم به شما مربوطه که آیا می‌خواید کمپین رو دوباره تکرار کنین یا چیز متفاوت و تازه‌تری رو تجربه کنین. قطعا میدونین که شما Starborn هستین، راستی حتی ممکنه در حین بازی و کاوشتون در فضا با Starborn Trader هم روبرو بشین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها