با این ماسک برنج ژاپنی ۱۰ سال جوونتر میشی!

ژاپنی‌ها پوست خیلی خوبی دارند. اما چرا؟ آب و هوای منطقه‌ای که زندگی می‌کنید اهمیت دارد، تغذیه نیز خیلی مهم است. در کنار همه این‌ها شما از همه مهمترید! اما چرا؟!

شناسه خبر: ۳۸۱۲۳۰
با این ماسک برنج ژاپنی 10 سال جوونتر میشی!

راهنماتو- «پوست ژاپنی دوست داری؟! پس تعلل نکن!»

ژاپنی‌ها و کره‌ای‌ها پوست خیلی خوبی دارند. اما چرا؟ علاوه بر اینکه آب و هوای منطقه‌ای که زندگی می‌کنید اهمیت دارد، تغذیه نیز خیلی مهم است. در کنار همه این‌ها شما از همه مهم‌ترید! چرا شما؟ برای اینکه می‌توانید با رسیدگی خوب و مراقبت ویژه از پوستتان آن را همیشه سلامت و جوان نگه دارید! پس کم کاری نکنید.

به گزارش راهنماتو، ماسک‌های مختلفی برای پوست صورت و گردن و حتی دست وجود دارد. ماسک‌های طبیعی و شرکتی تنوع زیادی دارند. اما این ماسک یکی از بهترین دستورها برای جوانسازی پوست است. استفاده از آن باعث روشنتر شدن پوست شما خواهد شد. از افتادگی پوست صورتتان جلوگیری خواهد کرد و اگر شل شدگی داشته باشد به آن حالت سفتی می‌دهد.

مواد لازم برای ماسک برنج:

برنج 2 قاشق غذاخوری

آب یک لیوان

شیر 4 قاشق غذاخوری

روغن بادام شیرین یک قاشق غذاخوری

پودر نشاسته ذرت یک قاشق غذاخوری

ماسک برنج

ابتدا برنج را خوب بشویید و با یک لیوان آب داخل ظرفی روی گاز قرار بدهید تا نرم بشود. بعد از طی این مدت و نرم شدن برنج، 4 قاشق شیر را به آن اضافه کنید. کمی که برنج نرمتر شد این مواد را داخل مخلوط کن بریزید تا خوب میکس بشود. یک صافی ریز انتخاب کنید و مواد را از آن رد کرده و مجددا داخل ظرفی ریخته و روی گاز بگذارید. پودر نشاسته ذرت را همین حالا به آن اضافه کرده و مرتب هم بزنید. تا زمانی که بافت این مواد مانند کرم بشود هم بزنید و روی حرارت قرار بدهید. شاید حدود 15 دقیقه طول بکشد شاید هم زمان کمتری طی شود، فقط در نظر بگیرید که هدف رسیدن به بافت کرمی است. بعد که به غلظت مورد نظر رسید از روی گاز بردارید و بگذارید خیلی کم خنک شود. اگر سرد شود سفت خواهد شد پس فقط قرار است حرارت زیاد از آن خارج بشود و در این زمان وقت اضافه کردن روغن بادام شیرین است. خوب هم بزنید. ماسک شما حاضر است. در ظرف‌های کوچک شیشه‌ای که تمیز و خشک است این ماسک را بریزید و در آن را خوب ببندید و داخل یخچال قرار بدهید. این ماسک حدود یک ماه در یخچال سالم خواهد ماند. اگر رنگ یا بوی آن عوض شد یعنی خراب شده و دیگر نباید استفاده کنید.

هر شب این ماسک را روی صورت و گردن یا هر قسمتی که شل شدگی پوست دارد یا لکی در آن ایجاد شده بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند و بعد با آب ولرم آن را شست‌وشو دهید. یک هفته که این ماسک را استفاده کنید اثر فوق‌العاده‌ی آن را مشاهده خواهید کرد و دیگر از آن دست نخواهید کشید! تبریک می‌گویم شما یک پوست جوان بدون چین و چروک و سفت خواهید داشت که شفاف و براق و درخشنده است!

نکات مهم:

  • برنج خاصیت ضد چروک و افتادگی پوست دارد. لکه‌های ناشی از تابش آفتاب را به مرور از بین می‌برد. رنگ پوست را باز خواهد کرد.
  • شیر مملو از کلسیم و ویتامین D است. تولید کلاژن در سطح پوست را تحریک می‌کند و باعث می‌شود پوست شما سفت بشود.
نظرات
پربازدیدترین خبرها