چطوری اسکین های جدید Overwatch ۲ رو مجانی بگیریم؟

بلیزارد با توجه به اشتباهاتی که در مورد عرضه Overwatch ۲ داشته همواره در تلاشه تا بتونهرضایت طرفدارای این بازی رو دوباره جلب کنه.

شناسه خبر: ۳۸۱۴۰۹
چطوری اسکین های جدید Overwatch 2 رو مجانی بگیریم؟

راهنماتو- چقد زود یک سال از عرضه ناقص ترین دنباله های تاریخ صنعت بازی گذشت. این بازی‌ای که در موردش حرف میزنیم نه HALO Infinite نیستش بلکه Overwatch 1.5 یا Overwatch 2ئه. اورواچ 2 قرار شده به مناسبت یک سالگی خودش، حالت های فصلی جدیدی رو برای مدت محدودی دوباره به بازی اضافه کنه و امکان گرفتن بعضی از اسکین های محبوب این بازی رو برای بازیکنا به صورت رایگان فراهم کرده.

به گزارش راهنماتو، این مراسم جشن سالگرد بازی تا تاریخ 9 اکتبر ادامه داره و هر هفته حالت های فصلی متفاوتی رو در اختیار گیمرها و طرفدارای این بازی قرار میده. انجام چالش‌های خاص به هر حالت یا مود مرتبط با مراسم فصلی آیتم هایی مثل آیکون بازیکن و ویدئوهای هایلایتی رو برای گیمرها باز میکنه و انجام چالش‌های عمومی که فقط نیاز به انجام بازی دارن امکان کسب کردیت‌های Overwatch رو فراهم میکنه. این کردیت‌ها می‌تونن توی فروشگاهی که مخصوص مراسم جشن سالگرد این بازی هستش برای خرید اسکین‌های فصلی که بازیکنا ممکنه در طول سال از دست داده باشنشون، استفاده بشن.

این جشن سالگرد از حالت های فصلی Winter Wonderland مثل Yeti Hunt و Mei's Snowball Offensive و مودهای Battle for Olympus فصل 2 بازی رو شروع میکنه. هفته دوم هم بازی‌های Assault، Catch-A-Mari و مودهای Starwatch: Galactic Rescue فصل 4 قراره برگردن و قابل بازی بشن. و در آخر هفته سوم هم، مودهای Summer Games مثل Lucioball و مود Mischief & Magic فصل 5 هم قراره این مراسم رو در هفته آخرش تموم کنن.

با انجام تمام چالش‌های مراسم جشن سالگرد Overwatch 2 میشه تا 3000 پوینت کردیت Overwatch رو کسب کنین. هر چند مراسم خودش تا تاریخ 9 اکتبر فقط طول میکشه و در اون تاریخ تموم میشه، اما فروشگاه مربوط به جشن سالگرد بازی تا تاریخ 16 همچنان در دسترس گیمرها باقی میمونه تا بازیکنا بتونن کردیت‌هاشون رو برای خرید پوستهایی مثل Space Raider Cassidy، Hermes Lucio، Beekeeper Sigma و غیره، هزینه کنن.

فصل جدید Overwatch 2 به نام Invasion، ماموریت‌های داستانی، قهریمان جدیدی به اسم Illari به عنوان یک هیروی ساپورت، و چالش‌های مهارتی مربوط به هر هیرو رو اضافه کرد. همچنین با فصل 6 این بازی در استیم هم عرضه شد، که مورد لطف خیلی از کاربرای استیم شد و خیلی تونست توجهات و اخبار رو به خودش جلب کنه؛ اونم نه به دلایلی مثبت! اکثر نظرات گیمرا بیشتر شکایت از نحوه مدیریت این بازی و جهتی که به سمتش در حرکته بود. از دنباله‌ای که هیچکس لازم نمیدونستش تا اشکالات عملکردی و گیمپلی بازی به طور کلی.

بعد هم حالتی که تونسته بود وجود این دنباله رو به نحوی توجیه کنه، حالت PvE Hero Mode بود که بلیزار چند وقت پیش اعلام کردش که برنامه هاشو برای عرضه این حالت برای Overwatch 2 کنسل کرده، اما یکم بعدش Blizzard اعلام کردش که در BlizzCon، که برای اولین بار از سال 2019 به صورت حضوری برگزار میشه، "اخبار جذابی داره" که قراره در مورد آینده این بازی ارائه بده. همچنین Blizzard گفته که میخوان یک کراس‌اور ایونت جدید و هیجان‌انگیزی رو همراه فصل هفتم این بازی منتشر کنن ولی تا الان که خبری مرتبط بهش بیرون نیومده. اولین کراس‌اور ایونتی کخ Overwatch 2 منتشر شد، اسکین ها و آیتم های تزیینی جدیدی رو مرتبط با One-Punch Man رو در فصل سوم این بازی اضافه کرد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها