چطوری آپدیت جدید Cyberpunk ۲۰۷۷ این بازی رو به کل عوض میکنه

CDPR قراره با عرضه Phantom Liberty به عنوان تنها و آخرین بسته الحاقی بازی Cyberpunk ۲۰۷۷ با این بازی اتمام حجت کنه.

شناسه خبر: ۳۸۱۴۴۷
چطوری آپدیت جدید Cyberpunk 2077 این بازی رو به کل عوض میکنه

راهنماتو- بالاخره بعد از سال‌‌ها انتظار و هایپ زیادی که طرفدارای بازی Cyberpunk 2077 داشتن؛ این بازی در سال 2020 منتشر شد و از همون اول با حرکت های مشکوکی که ناشر این بازی کرد، خیلی هارو به شک واداشت که چرا اینقد از بازی اطلاعات کمی منتشر شده که البته به جا هم بود، چونکه بازی برای چندین ماه اول انتشارش تو وضعیت اسف‌باری به سر میبرد و خیلی‌ها شکایت داشتن که این بازی بیشتر شبیه به یک نسخه بتاست و خیلی با عرضه فاصله داره. البته CDPR چندسال گذشته رو تلاش برای بهتر کردن این بازی کرده.

به گزارش راهنماتو، با انتشار به‌روزرسانی 2.0 و بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty، این بازی تونسته از وضعیتی که موقع انتشار داشت فاصله بگیره و خودش رو به عنوان یک بازی اکشن خوبی معرفی کنه. CD Projekt RED اعلام کرده که به‌روزرسانی عظیمی برای بازی منتشر می‌کنه که همزمان با Phantom Liberty عرضه می‌شه.

cpphantomlibery

به‌روزرسانی 2.0 به بازی امکانات و سیستم‌های جدیدی اضافه می‌کنه و برخی از مکانیک‌های موجود رو بهبود می‌بخشه. بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty هم به داستان V بخش های جدیدی اضافه می‌کنه و یک منطقه‌ی جدیدرو برای گردش و جریان داشتن داستان جدید به بازی اضافه می‌کنه.

یکی از مشکلات اساسی بازی Cyberpunk 2077 در ابتدا سیستم پلیس قمردرعقرب بازی بود. نسخه‌های اولیه‌ی بازی با اسپاون مکرر پلیس‌ها و پهپادها دقیقا پشت سر بازیکن و خارج از محدوده دیدش، همه‌چیز رو زیر سوال بردن. حالا CD Projekt RED سیستم جدید و بهبودیافته‌ای از پلیس معرفی کرده که شامل سطوح مختلف ستاره‌ای مثل GTA و با بیشتر شدن شرارتی که V بانیشه، پلیس تلاش بیشتری می‌کنه تا او رو متوقف کنه.

بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty داستان جدیدی رو به بازی اضافه می‌کنه که در قالب یک ماموریت جاسوسی در جریانه و بازیکنا رو در ماموریتی هیجان‌انگیز برای نجات رئیس جمهور ایالات متحده نیو‌آمریکا یعنی Rosalind Myers قرار می‌ده. داستان اصلی این ماموریت در ناحیه‌ی جدیدی از شهر Night City به نام Dogtown انجام می‌شه. انتظار می‌ره داستان‌ها و ماموریت‌های جدیدی به بازی اضافه بشن و به توسعه‌ی داستان شهر Night City و غرق شدن هر چه بیشتر گیمرا در این شهر دیستوپیایی کمک کنه.

یکی از تغییرات مهم به‌روزرسانی 2.0 اصلاح و ساده‌سازی درخت مهارت‌هاست. تعداد کلی پرک‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کنه و اکثرا به مهارت‌های فعال شدنی نزدیک‌تر میشن. همچنین بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty یک درخت مهارت جدید به نام Relic معرفی می‌کنه که مجموعه‌ای از پرک‌ها رو اضافه می‌کنه که توانایی‌های سایبری V رو به شدت ارتقا می‌ده.

gunscpphantomlibery

تنوع اسلحه‌ها در Cyberpunk 2077 با Phantom Liberty هم به شدت افزایش می‌یابه. از اسلحه‌هوشمند تا کاتاناهای حرارتی، بازی حالت‌های جدیدی برای نابودی دشمنان ارائه می‌ده. لیستی از اسلحه‌های جدید اعلام شده عبارتند از:

Handgun: Grit

Shotgun: Order

Sniper Rifle: Osprey

Sniper Rifle: Rasetsu

SMG: Warden

Special: Hercules

کاتانا حرارتی

بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty هم ماشین‌های جدیدی به بازی اضافه می‌کنه که می‌تونید بدست بیارین. از اتومبیل‌های نظامی تا ماشین‌های آمریکایی چخ‌چخی، انتخاب‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌ده. همچنین اتومبیل Quadra Sport R-7 Vigilante نیز به عنوان یک پاداش برای پیش‌خرید Phantom Liberty در دسترستون قرار میگیره.

cpphantomliberycar

یکی از تغییرات بزرگ این بسته‌ی الحاقی، اضافه‌کردن مبارزات خودرویی به بازی هست. حالا بازیکنا می‌تونند از داخل اتومبیل‌ها به بیرون از ماشین خم بشن و به دشمناشون شلیک کنن. همچنین می‌تونید در حال رانندگی از کاتانا استفاده کنید و با استفاده از Quickhacks مختلف حمله به اتومبیل‌های دشمن بکنید. حتی اتومبیل‌ها خودشون هم اسلحه‌هایی دارن که روشون نصب شده، مثل تیربار و موشک‌انداز که میتونین باهاشون خیلی نیروی پلیس این بازی رو دلخور کنین!

سیستم سایبر‌ور یا CyberWare در بازی Cyberpunk 2077 هم با Phantom Liberty به شدت بهبود یافته. این بهبودا شامل اضافه‌کردن مکانیک‌های جذاب و تغییرات دیداری در امپلنت‌ها هستن. به علاوه، این به‌روزرسانی یک مکانیک جدید به بازی اضافه می‌کنه که توانایی تضعیف ویژگی‌های بازیکنایی که تعداد زیادی امپلنت نصب کردن رو داره. به عبارت ساده اگر انیمه Cyberpunk Edgerunners رو دیده باشین خیلی سریع متوجه میشین که این سیستم جدید چطوری کار میکنه چون تلاش CDPR هم اینطوری بوده که این سیستم رو مشابه سیستم در انیمه کنن.

cpphantomlibery

بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty واقعاً قراره چیزای زیادی رو به بازی اضافه کنه و عناصر مختلف بازی رو بهبود بده. بی دلیل نیست که حتی شماره پچ این آپدیت 2.00 هستش چرا که برای اونایی که آشنا نیستن با این عبارت، یعنی اینکه نسخه شماره 2 و کاملا بهبودیافته نسخه اولیست.

نظرات
پربازدیدترین خبرها