چه بلایی سر زمین تو Starfield اومد؟

بازی حماسی فضایی Bethesda یعنی Starfield تونسته خیلی موفق عمل کنه و به نظر این بازی ابایی از نمایش دادن آینده تاریک انسن‌ها روز زمین نداره.

شناسه خبر: ۳۸۱۶۴۱
چه بلایی سر زمین تو Starfield اومد؟

راهنماتو- خیلی از ماها عادت داریم وقتی داریم بازی‌ای رو بازی میکنیم که میدونیم جاهای آشنایی تو خودشون دارن، اول به اونجاها سر میزنیم تا ببینیم اون بازی مذکور چقدر خوب تونسته اوانو وارد دنیای خودش بکنه. و میشه گفت که با این کار یک حس آشناییت خاصی بهمون القا میشه. به نظر خیلی هاهم در Starfield دست به انجام همچنین کاری زدن و در بازی‌ای که در فضا در جریانه رفتن و دیدن سیاره خاکی مورد علاقشون در چه حاله.

به گزارش راهنماتو، این سیاره خاکی بله در بازی وجود داره و حتی میتونید برید و از نزدیک ببینیدش ولی خب دیگه اونطوری که تصورشو میکنین نیست و میشه گفت نسبت به شناختی که ازش دارین؛ خیلی فرق کرده. با ما همراه باشین تا باهم سری به این سیاره خاکی دوست داشتنی بزنیم.

آیا زمین در Starfield وجود داره؟

بله، زمین در بازی Starfield وجود داره، ولی خب آدما به خاطر سخت بودن زندگی در این سیاره مجبور شدن که به مقصدهایی مثل New Atlantis در سیاره Jemison مهاجرت کنن.

چرا زمین دیگه قابل سکونت در Starfield نیست؟

چون میشه گفت زمین اتمسفر خودش رو از دست داده و الان زمین تبدیل به یک بیابون بزرگ شده. البته این اتفاق خیلی یهویی رخ نداده، بنابراین انسان‌ها حدود 50 سال فرصت داشتن تا زمین رو تخلیه کنن. به عبارت ساده‌تر، زمین تنها لایه محافظتی خودش رو از دست داده و همه مجبور شدن سیاره رو ترک کنن.

starfield-earth

چطوری میشه به زمین در Starfield رفت؟

شما می‌تونید به زمین در Starfield خیلی زود برای ماموریت دوم بازی، "محله قدیمی" (The Old Neighbourhood)، برید. با این حال، برای رفتن به زمین باید حتما حواستون به میزان سوختی که دارین باشه. مقدار سوخت مورد نیاز به اندازه فاصله‌تون از سیستم ستاره‌ای "Sol" بستگی داره.

starfield-earth

برای رفتن به زمین در بازی Starfield باید:

1. نقشه ستاره‌ها رو باز کنید.

2. به حالت نمایش سیستم‌های ستاره‌ای بزرگ بروید.

3. سیستم "Sol" رو انتخاب کرده و زمین رو توش پیدا کنید بعدش دکمه "Jump" رو نگه دارید.

4. وقتی روی زمین زوم می‌کنید، در هر نقطه‌ای از سطح زمین "Set Landing Point" رو انتخاب کنین.

5. به زمین خوش اومدین!

در زمین هیچ پایگاه یا مکان تعیین شده‌ای برای فرود وجود نداره، مگر اینکه بتونین از طریق محتوای جانبی اونارو پیدا کنین. به همین حتطر هم می‌تونید هر جایی رو به عنوان نقطه فرود تعیین کنید و مشغول به گردش بشین.

starfield-earth

همچنین می‌تونید قبل از فرود روی زمین، زمین رو اسکن کنید تا مشخص بشه که چه منابعی داره و بتونین این سیاره رو مطالعه کنین. اگر مهارت " Astrophysics " رو دارین، ممکنه وقتی که دارین زمین رو اسکن میکنین، ویژگی های بیشتری رو درش پیدا کنین. هر چه رنکتون در " Astrophysics " بیشتر باشه، بیشتر میتونین ویژگی‌های سیارات رو کشف کنین و می‌تونید از فاصله‌های بیشتری سیارات و قمرها رو اسکن کنید.

در هنگام کاوش در سطح زمین هم باید مراقب باشین، چون ممکنه تأثیرات جانبی مثل "تابش خورشیدی شدید یا Extreme Solar Radiation " به شما داده بشه. با استفاده از لباس‌های فضایی مختلف و مصرف موارد کمکی مناسب می‌تونید این تأثیر رو در هنگام کاوش کنترل کنید.

چه کارهایی میشه در زمین انجام داد؟

زمین در Starfield یک سیاره با منابع نسبتا محدوده و به خصوص میشه گفت جاهای زیادی برای دیدن نداره. با این حال، هنوز هم چند جایگاه از دنیای قدیمی برای کاوش وجود داره.

1. جمع‌آوری Snowglobes:

starfield-earth

در قالب مأموریت Unearthed (کشف‌شده)، شما به برج پرتاب NASA در منطقه Cape Canaveral می‌رسید - در آنجا یک Snowglobe پیدا خواهید کرد. همچنین در حین کاوش در کهکشان، به چندین کتاب خواهید رسید که مکان‌های دیگری از نشانه‌های زمین را به شما می‌دهند. این مکان‌ها عبارتند از:

- The Shard (نشانه‌ای از لندن)

- The US Bank Tower (نشانی از لس‌آنجلس)

- The Shanghai Tower (نشانی از شانگهای)

- The International Commerce Center (نشانی از هنگ‌کنگ)

- The Abeno Harukas (نشانی از اوساکا)

- The Gateway Arch (نشانی از سنت لوئیس)

- The Burj Khalifa (نشانی از دبی)

- The Empire State Building (نشانی از نیویورک)

- اهرام‌ ثلاثه (نشانی از قاهره)

در هر مکانی که در این لیست اومده، میتونین یک Snowglobe پیدا کنین. با جمع‌ کردن تمام Snowglobes‌ها، به نقطه فرود روی ماه و برای آخرین قسمت به سیاره مریخ برید. راستش با جمع‌ کردن همه Snowglobes‌ها شما هیچ مورد مفیدی به دست نمیارین، ولی خب دلیل خوبی برای گشت و گذار سیاره‌ایه که یک زمانی خونه خودمون حسابش میکردیم.

2. جمع‌آوری منابع:

اگر به دنبال مواد منابع برای کاوش هستین، در زمین می‌توانید منابع زیر را پیدا کنید:

- کلرین

- دیسپروسیوم

- آهن

- سرب

- آب

3. ویژگی‌های دیگه:

starfield-earth

در سفر خود، ممکنه به ویژگی‌های ژئوفیزیکی مانند Iron Meteorite برخورد کنید، و همچنین مناطقی به نام Covered Crater و Sludge Pools رو ببینید. این مناطق نامگذاری‌شده به نظر می‌رسن که احتمال وجود منابع درشون بیشتره، ولی غیر از اون چیز جالب دیگه‌ای نتونستیم پیدا کنیم.

با این حال، ممکنه مأموریت‌ها یا فعالیت‌های دیگه‌ای در زمین وجود داشته باشن که هنوز بهشون برخورد نکردیم، بنابراین احتمالاً شاید سطح زمین در طول پیشرفت محتوای اصلی و جانبی جذاب‌تر هم بشه!

نظرات
پربازدیدترین خبرها