نگاهی به بهترین شخصیت‌های سری Assassin&#۳۹;s Creed

یوبیسافت تونسته با سری Assassin's Creed شخصیت هایی رو معرفی کنه که هر کدوم تونستن در نوع خودشون جذاب باشن؛ در این مقاله به این ضخصیت‌ها میپردازیم.

شناسه خبر: ۳۸۱۷۲۱
نگاهی به بهترین شخصیت‌های سری Assassin's Creed

راهنماتو- به سال 2007 که برمی‌گردیم، میبینیم که چطوری یوبیسافت با عرضه یک بازی اکشن-مخفیانه تونست دنیای ژانر مخفی کاری و بازی های جهان باز رو به کل متحول کنه. این بازی Assassin's Creed نام داشت و بازی‌ای بود که شما در نقش کارکتری در فرقه نام‌آشنا حشاشیون قرار میداد و به شما وظیفه از بین بردن اشخاصی رو که در راه رسیدن به اهداف این فرقه قرار میگرفتن محول میکرد.

به گزارش راهنماتو، گیمرا و منتقدا نقدهای خوبی رو به این بازی دادند و اصالت و گیم‌پلی جذابش رو خیلی تحسین کردن. اما این تنها اول کار بود. از اون زمان به بعد، تا بحال بیشتر از 11 بازی دیگه بعد از نسخه اصلی منتشر شده تونسته این سری رو به یکی از بزرگترین مجموعه‌های بازی‌های ویدئویی تبدیل کنه.

در سری بازی های اساسینز کرید ما شاهد توسعه و تکامل خیلی از شخصیت‌ها بودیم و همین تونست این روند تکاملی رو برامون خیلی دلپذیر و جذاب کنه. با راهنماتو همراه باشین تا با هم نگاهی به بهترین شخصیت های این سری بندازیم.

Haytham Kenway

bestaccharacters

حضور در Assassin's Creed III و Assassin's Creed Rogue.

معرفی هیثم کنوی در AC3 یکی از بهترین معرفی هایی هستش که من تابحال دیدم. تمام کارهایی که بازیکن در ابتدای AC3 انجام میده، همگی برای کمک به تثبیت کنترل تمپلارها در منطقه بود، و وقتی که بازی به بازیکن میگه که شما تا الان داشتین برای دشمناتون کار میکردین تونست خیلی‌هارو از جاشون بپرونه و شوکه کنه.

هیتثم با زرنگی و ذکاوتی که داشت میتونست یکی از بهترین اساسین‌ها باشه ولی خب فقط اگر تمپلار نمیبود. جالب‌ترین قسمت ماجرا اینه که پدر هیثم یک اساسین بود و قرار بود او هم بهشون بپیونده ولی وقتی پدرش فوت کرد خیلی سریع تمپلارها او رو به عضویت خودشون درآوردن..

هیتثم تیزهوش، سرسخت و خیلی با منش بود. او بر خلاف پدرش ذات شورش‌گرشو نداشت و بر خلافش خیلی هم با استیل بود.

Altair ibn-La'Ahad

bestaccharacters

حضور در Assassin's Creed، Assassin's Creed II، Assassin's Creed: Revelations، Assassin's Creed: Altaïr Chronicles، و Assassin's Creed: Bloodlines.

شخصیت اصلی Assassin's Creed همچنان یکی از بهترین شخصیت‌های مجموعه شناخته میشه.

التایر در یک زمانی آدم مغروری بود که به دلیل توانایی‌های برجسته‌ای که داشت فکر می‌کرد می‌تونه هرطور که دلش بخواد رفتار کنه. اما بعد از اینکه اشتباهاً دشمناش رو به سمت اساسینز کشوند، مرتکب اشتباه بزرگی و مجبور به جبران اشتباه‌های خودش شد.

در ماموریت برای رفع اشتباهاتش، التایر تونست به یک شخص جدید تبدیل بشه. او صبر و حکمت رو یاد گرفت و دوباره به یک قاتل توانا تبدیل شد، همچنین در همین حین حقیقت رو در مورد استاد خودش یعنی ال معلم فهمید و در نهایت تونست اورو در نبردی شکست بده.

التایر یک شخصیت عالی بود که باید بازی های بیشتری از این سری توجهشون رو بهش متمرکز میکردن. تعداد کمی از افراد به همون اندازه معتقد و به ماموریت خودشون وفادار بودن و مسیر زندگی الظایر بود که تونست این سری رو در وهله اول برای خیلی‌ها به یاد موندنی کنه.

Evie Frye

bestaccharacters

حضور در Assassin's Creed Syndicate.

خواهر دوقلو و زرنگ‌تر جیکوب، ایوی شخصیتی بود که خیلی سریع تونست طرفدارای خودشو پیدا کنه. او شخصی بود که اهمیت زیادی برای اخلاقیات قائل بود و یکی از کمترین اساسین‌هایی بود که می‌تونست حقیقتی که در جلوش قرار داره رو ببینه.

میشه گفت طریقه کار ایوی مثل آل بود. او می‌تونست بدون اینکه کسی بفهمه وارد هر جایی بشه و بدون هیچ سروصدایی نفس تمام دشمناشو بگیره.

او اولین شخصیت زن اساسین در مجموعه Assassin's Creed بود و همچنان میشه گفت یکی از بهترین‌هاست. روش‌های ایوی الهام‌بخش برای نوه خودش، لیدیا فرای، بود که بعدها در جنگ جهانی اول حضور داشت.

Edward Kenway

bestaccharacters

حضور در Assassin's Creed III، Assassin's Creed IV: Black Flag، و Assassin's Creed: Rebellion.

خود کاپیتان دزدای دریایی، ادوارد کنوی، بیشتر یک اساسین در حال فرار بود. و میشه گفت بیشتر برای مال و منال وارد اساسین‌ها شد تا اینکه با تمپلارها مبارزه کنه.

اما وقتی که متوجه شد که زندگیش قراره کوتاه باشه، دلشو بد نکرد و تصمیم گرفت زندگیشو برای هدفی والاتر وقف کنه، بنابراین به این انجمن برادری پیوست.

ادوارد یک اساسین قوی با جذابیت‌های زیادی بود. کارهایی که در دوران جهالت و جوانیش میکرد بیشتر بدون هیچ منطق و توضیحی بودن، اما وقتی که بزرگ‌تر شد، زرنگی و فهمش تونست او رو به موقعیت مهم و در پایان به سردسته اساسین های لندن برسونه. به عنوان پدر هیتثم کنوی و پدربزرگ کانر، مسیر ادوارد تا زمانی که کانر هیتثم رو در Assassin's Creed III به قتل رسوند، به پایان نرسید.

Ezio Auditore da Firenze

bestaccharacters

حضور در Assassin's Creed II، Assassins Creed II: Discovery، Assassin's Creed: Brotherhood، و Assassin's Creed: Revelations.

سه گانه‌ی Assassin's Creed II، Assassin's Creed: Brotherhood، و Assassin's Creed: Revelations همگی مختص پرداختن به اتزیو آودیتوره و داستان زندگیش ساخته شدن.

سفر او با اساسینزها فراز و نشیب های احساسی زیادی داشت. وحشت دیدن خانوادش که برای جرائمی مرتکب نشدن اعدام شدن، و انتقام از کسایی که مسئول این جرائم بودن. جرقه‌ای بود که این جوون یاغی تبدیل به یکی از بهترین اساسین هایی که این سری در خودش داشته کنه.

او گیمر رو در تمام این مسیر با سبک و جذابیت خودش همراه کرد و به بازیکن کمک کرد که به همراه او بزرگ بشه. اتزیو نه تنها بهترین شخصیت Assassin's Creedئه، بلکه یکی از بهترین شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی تمام دوران و او رو باید دلیل اصلی تبدیل شدن مجموعه به چیزی که الان هستش باید دونست.

نظرات
پربازدیدترین خبرها