بهترین شخصیت های Call of Duty

در طی بیست سال گذشته سری بازی های Call of Duty شخصیت های خاطره انگیز زیادی رو معرفی کرده که در این مقاله به آنها میپردازیم.

شناسه خبر: ۳۸۰۲۶۶
بهترین شخصیت های Call of Duty

راهنماتو- در طی بیست سال گذشته، Call of Duty تونسته پاش رو از یک بازی شوتر اول شخص فراتر بزاره و به جزئی جداناپذیر از صنعت سرگرمی امروزی بشه. این سری با بازی‌های جنگ جهانی دوم شروع کرد، بعدها به دوران مدرن، و در نهایت به آینده گسترش پیدا کرد و در پایان به یکی از بزرگترین سری‌ها و چهره ژانر بازی های شوتر اول شخص تبدیل شد.

به گزارش راهنماتو، توی این مدت، این سری شخصیت هایی رو معرفی کردن که هر کس در هرجایی از دنیا میتونست دوستشون داشته باشه و باهاشون ارتباط بگیره. از قهرمانهایی که وظیفه نجات دنیا رو داشتن، تا خرابکارهایی که بازیکن دوست داشت صورتشون رو دستخوش تغییراتی کنه. الان می‌خوایم به 10تا از بهترین شخصیت‌های کال آف دیوتی نگاهی بندازیم. بزارید همین اول بگم که لیست بر اساس شماره نیست و فقط بهانه‌ای برای جمع کردن این شخصیت های افسانه‌ای زیر یک عنوانه.

Sgt. Roebuck

sgtroebuck

به نظر خیلی‌ها، Call of Duty: World at War یکی از نقاط عطفی در سری به حساب میاد. این بازی با استفاده از توانایی‌های Xbox 360، به شکل واقع‌گرایانه‌تری سبک جدیدی از سری رو معرفی کرد که با موفقیت زیادی همراه بود. داستان این بازی به دو تئاتر یا بخش تقسیم شده بود، یکی متمرکز بر نیروهای آمریکایی در اقیانوس آرام و دیگری به نیروهای شوروی در اروپا.

در ماموریت‌های اقیانوس آرام، بازیکن تحت رهبری قاطع Sgt. Roebuck هستش که بازیگر معروف و بااستعداد سریال به یاد موندنی 24 یعنی کیفر ساترلند صداپیشگیشو به عهد داشت. روباک سرباز بی‌نقصی بود که با قاطعیت تمام یک گردان رو رهبری می‌کرد و همچنین در جریان نبردها مراقب تیمش بود. بازیکنان به این شخصیت به خاطر آرامشش در شرایط فشار و اصرارش برای تکمیل ماموریت، دلگرم میشدن.

Sgt. Reznov

viktorreznov

به عنوان یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های کال آف دیوتی، رزنوو به سرعت بازیکنان رو جلب خودش کرد. یک فرمانده سرسخت و قاطع، رزنوو قصد انتقام از دوستانی رو که در استالینگراد از دست داده بود رو داشت. در میدان نبرد، او یک نیروی توقف‌ناپذیر بود که بدون هیچ رحمی جلو میرفت. او در زمانی که بازیکن در نقش دیمیتری پترنکو در آخرین روزهای جنگ جهانی دوم ریش‌استاگ رو فتح می‌کرد،با او بود.

با این حال، رزنوو قرار نبود به آرامشی برسه. پس از خیانت هاییکه در انتهای جنگ در حقش شد، او 20 سال رو در گولاگ سپری کرد و در نهایت با الکس میسون ملاقات کرد که رویدادهای Call of Duty: Black Ops رو رقم زد. صدای فوق العاده گری اولدمن و نقش‌آفرینی شگفت‌انگیز او، رزنوو رو به یک موفقیت چشمگیر در بین گیمرها تبدیل کرد و باعث شد که او در چندین بازی در سری حضور داشته باشه.

Sgt. Frank Woods

frankwoods

فرانک وودز یکی از شخصیت‌های معرفی شده در Call of Duty: Black Ops بود. یک سرباز کارآمد و مطیع. وودز در طی دهه‌ها مأموریت‌های متعددی رو انجام داد و بارها شده بود که تو صورت مرگ تف انداخته بود. او نقش مهمی در متوقف کردن نقشه‌های دراگوویچ داشت در Call of Duty: Black Ops داشت. توانایی‌های وودز در مبارزه فقط با انسانیتش تطابق داشت، حتی در مواجهه با خطر و خطرات، روحیه او هم سرشار از طنز و شوخی بود. میشه گفت او بعد از مدتی به چهره سری Black Ops تبدیل شد.

Jason Hudson

jasonhudson

جیسون هادسون تا حدودی با شخصیت‌های دیگه در این لیست متفاوته. ویژگی مهمی که اونو از بقیه متمایز میکنه اینه که او یک مامور اطلاعاتیه و نه یک سرباز، این ممکنه او رو برخلاف دیگران بیشتر با خودش در تضاد بزاره، به ویژه فرانک وودز. با این حال، هادسون خودش رو در مبارزه سربازانی که اطرافش بودند به صورت آدمی سرد و بی‌احساس معرفی میکرد جوی که بهش میگفتن یخچال.

هادسون تصویر کامل از یک افسر سیا رو به نمایش میزاره. او اغلب با لباس و عینک آفتابی خود دیده می‌شود همانطور که در آخرین حضورش در Call of Duty: Black Ops Cold War هم بود. طبیعت یخچالیش او رو به یک شخصیت علاقه‌ی هواداران در سری کال آف دیوتی تبدیل کرده و او به طور متناوب به عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های کال آف دیوتی شناخته می‌شود.

Alex Mason

alexmason

الکس میسون در Call of Duty: Black Ops به عنوان شخصیت اصلی حضور داشت و در Call of Duty: Black Ops 2 به عنوان شخصیت فرعی ظاهر شد. همراه با هادسون و وودز، او اولین شخصیت کال آف دیوتی بود که صدا داشت، که به بازیکنان کمک کرد با شخصیت او همذات پنداری کنند. با ایجاد یک سطح نادر از آسیب‌پذیری در سری، میسون باعث شد بازیکنان احساس بیشتری از پیوند با شخصیت او داشته باشند و در داستان شخصی او سرمایه‌گذاری کنند. میسون به عنوان یک شخصیت قابل بازی در چندین عنوان کال آف دیوتی بازگشت و همچنان علاقه‌مندان به او وفادار هستند.

General Shepherd

genshepherd

اگرچه تنها در یک بازی ظاهر شد، تأثیر ژنرال شپرد که او به سری مدرن وارفر گذاشت خیلی فراتر از اسمش رفت. در ابتدای بازی، ژنرال شپرد دستورات نیروهای متحد رو در تعقیب ماکاروف ارائه می‌داد. با این حال، در یکی از شوکه‌کننده‌ترین لحظات کل سری کال آف دیوتی، او خیانت کرده و با شلیک به گوست و شخصیت قابل بازی رو به قتل می‌رسونه و خود را به عنوان شرارتکار اصلی بازی آشکار می‌کنه. با صدای لنس هنریکسن، ژنرال شپرد یکی از شخصیت‌های برجسته‌ی کال آف دیوتی به حساب میاد.

Cpt. John "Soap" MacTavish

soapmactavish

مدرن وارفر سری کال آف دیوتی را از دوران جنگ جهانی دوم به دوران مدرن منتقل کرد. با این تغییر، ما یک شخصیت جدید در سری دیدیم: Sgt. Soap MacTavish . او در اولین مدرن وارفر ساکت بود، اما در دو بازی بعدی به صورت کامل صدا دار شد و به سمت کاپیتانی ترقی کرد. در اینجا، شخصیت او واقعاً به نمایش درآمد و بازیکنان عاشق شخصیت متفاوت او شدند.

Soap در خیلی از جوانب سرباز کاملیه، دستورات خودش رو با تصمیم‌گیری به جا تکمیل می‌کنه. از انتخاب واحد SAS تا ماموریت نهایی‌اش، Soap هرگز در مقابل مبارزه تسلیم نشد. بی‌نظیرترین لحظه مربوط به او شاید زمانی باشه که با یک پرتاب چاقو به سرجانت شپرد، جون کاپیتان پرایس رو نجات داد، چاقویی که لحظاتی قبل از سینه‌ی خود بیرون کشیده بود!

Ghost

ghost

در بازی‌ها به اندازه کافی درباره این شخصیت مرموز آشکار نشده است. این مسئله بازیکنان رو به سمت این شخصیت نمادین کشاند که در مدرن وارفر 2 ظاهر شد. او در مأموریت‌های شما در برابر نیروهای ماکاروف همراه شما بود.

اگرچه ابتدا فقط در بازی دوم مدرن وارفر حضور داشت، محبوبیت بی‌پایان گوست به این شخصیت منجر شد که در سری دوباره از نو شکل‌گرفته مدرن وارفر هم به بازی برگرده. حتی مرگ هم نمی‌تونه گوست رو ترک کنه، و او واقعاً یکی از بهترین شخصیت‌های کال آف دیوتیه.

Vladimir Makarov

vladimirmakarov

تعداد کمی از شخصیت‌ها در دنیای بازی به شدت تأثیرگذار ظاهر شدن مثل ولادیمیر ماکاروف. او به طور آشکار در مدرن وارفر 2 وارد صحنه شد و به سرعت وحشت و بی‌رحمی خودش رو به همه ثابت کرد. همیشه یک قدم جلوتر از کاپیتان پرایس بود، هوشش او رو به بی‌باک‌ترین دشمن در سری کال آف دیوتی تبدیل کرد. ماکاروف بعد از این تبدیل به معیاری برای یک کارکتر بد در این سری شد. با شهرتی پایدار، او قراره که در سری دوباره شروع شده مدرن وارفر دوباره ظاهر بشه.

Cpt. John Price

cptprice

چهره‌ای به نام کاپیتان جان پرایس که او را به عنوان مسیحای بازی‌های ویدئویی می‌شناسیم. او در بیشتر بازی‌های کال آف دیوتی در یک شکل یا شکل دیگر حضور داشته و پرمخاطب‌ترین شخصیتی است که این فرنچایز تولید کرده است. به عنوان یک رهبر و سرباز در میدان نبرد، او بی‌نظیره و هرگز در تکمیل ماموریت شکست نمی‌خوره.

کاپیتان پرایس توسط بازیکنان در سراسر جهان شناخته و تحسین می‌شود و نمایانگر دیدگاه سرباز کامله. تعهد او به محافظت از جهان و توانایی او در مقابله با مواجهه‌های دشوار بارها و بارها او را به یک قهرمان بزرگ در بازی‌ها تبدیل کرده و مقام او به عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های کال آف دیوتی رو تثبیت کرده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها