چطوری میتونین بتل‌پس Fortnite رو با سرعت بیشتری کامل کنین

بازی پرطرفدار Fortnite هر سیزن بتل پس جدیدی رو با خودش میاره که پر از آیتم های باحال و دوست داشتنیه. در این مقاله بهتون بهترین راه هارو برای لول‌آپ معرفی میکنیم

شناسه خبر: ۳۸۰۲۹۵
چطوری میتونین بتل‌پس Fortnite رو با سرعت بیشتری کامل کنین

راهنماتو- میشه گفت هیچ کس از اتلاف وقت خوشش نمیاد مخصوصا اگر باید تو بازی‌ای مجبور باشین برای اسکین موردعلاقتون اصطلاحا "گرایند" کنین. ولی باید بگم اگر یکی از گیمرهای Fortnite هستین میتونین این پروسه رو خیلی سریع‌تر از اونیکه فکرشو تموم کنین و خیلی سریع به اسکین و آیتم های موردعلاقتون تو بتل‌پس دست پیدا کنین.

به گزارش راهنماتو، بخش چهارم از فصل چهارم از بازی Fortnite توسط Epic Games اخیرا منتشر شد و احتمالاً شماهم همین الان هم در حال تلاش برای کامل کردن Battle Pass جدید و باز کردن تمام اسکین‌ها و آیتم های تزیینی اون هستین.

در ادامه بهترین راه‌هارو برای سرعت دادن و کمک کردن به شما در باز کردن آیتم های بتل‌پس فورتنایت و به دست آوردن پاداش هایی که در اون هست رو به شما معرفی می کنیم.

حواستون به انجام چالش‌های هفتگی باشه(Weekly Challanges)

fortniteweeklychallanges

هر هفته چالش‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شن که شامل اهدافی خیلی ساده مثل گرفتن ماهی یا دمیج زدن با تفنگی خاص، یا حتی اهداف سخت تری مثل پیدا کردن اشیای پنهان در جزیره هستن. هر چالش زمانی که تکمیل می‌شه، مقدار زیادی (XP) رو هم به شما می‌ده. بنابراین، بهترین راه برای سریع باز کردن لول های Battle Pass انجام تمام چالش‌های هفته‌ایه.

از چالش های روزانه غافل نشین(Daily Challanges)

fortnitedailychallanges

هر 24 ساعت یک بار، چالش های روزانه در فورنایت ریست می‌شن و معمولاً خیلی ساده و سریع برای تکمیل هستن. فقط با سه‌تا پالش روزانه، میتونین مقدار قابل توجهی از امتیاز تجربه (XP)رو کسب کنین. بعد از اون، میزانی که دریافت می‌کنید به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا میکنه. این به معنیه که ورود به بازی به مدت 10 دقیقه فقط برای تکمیل پالش های روزانه‌ی ارزش بالایی دارد.

از قابلیت Party Assist برای سریع‌تر انجام دادن چالش‌ها استفاده کنین

fortnite

یکی از ویژگی‌های خیلی مفید در Fortnite، قابلیت Party Assistئه. اگر با دوستان خود در حال بازی در حالت Duos، Trios یا بهترین حالت Squads هستین، هر پیشرفتی که برای تکمیل کردن چالش هاتون کسب می کنین بین دوستاتون هم پخش میشه و بین تمام بازیکنا در تیم به اشتراک گذاشته می‌شه. این به ویژه هنگام مواجهه با چالش‌هایی با چندین مرحله مفید است. به عنوان مثال، اگر یک چالش از شما خواسته باشه که مجموعاً 25تا هدشات داشته باشین، ممکنه خیلی سریع تر با دوستاتون کامل بشه چرا که هدشات های اوناهم جزو پیشرفت های شما محسوب میشه.

برای به دست آوردن Fortnite Milestones تلاش کنین

بازیکنان خوشحال خواهند شد که بدانند که در Fortnite بخش چهارم فصل چهارم، Milestones هنوز هم وجود دارن. بیشتر این Milestones وظایف کم اهمیتی مثل رانندگی تا فاصله‌ای یا تخریب اشیاء هستن، بنابراین به طور معمول، اونا رو حتی بدون آگاهی ازشون هم در طول بازی‌های روزمره عادی انجام می‌دین. اما خوبه که بدونید چی هستن. خوشبختانه، می‌توانید تمام Milestones خود رو در منوی Quests مشاهده کنین. برخی از این Milestones نیازمند استفاده از اسلحه‌ها و یا اشیاء مختلفی هستن، بنابراین ارزش داره که هر از گاهیی یک نگاهی بهشون بندازین.

شما میتونین در Creative Mode و Save The World هم XP دریافت کنین

باور کنین یا نه، شما می‌تونید با گذروندن زمان در حالت Creative Mode یا بازی در Save The World، به آسونی XP در Fortnite کسب کنید. این اگر برای شما که دیگه از پلیرهای هاردترای بخش بتل رویال خسته شدین یا تمامی چالش‌های هفتگی و روزانتونو انجام دادین میتونه خیلی خوب و چیل واقع بشه. حتی بهتر از این، اینکه در فصل چهارم، برخی از تجارب در حالت Creative Mode دارای دستگاه Accolade هستن که به معنای ارائه امکان به دست آوردن XP با رسیدن به سطوح یا دستاوردهای خاص هستن، بنابراین به نماد XP در کنار گزینه‌های پلی‌لیست دقت کنین.

Victory Royale بگیرین

victoryfortnite

اگرچه این به نظر میاد که بی‌شک یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب XP در Fortnite باشه، تنهاو بهترین راه سنتی برای بدست آوردن XP در این بازی Battle Royale میتونه باشه. شما به ازای هر کیل تعدادی کمی XP دریافت می‌کنین، با پاداش‌های انباشته شده و شما به تدریج بیشتر XPای رو برای هر رینگ طوفانی که زنده می‌مونین دریافت می‌کنین. همچنین مقدار خاصی از اXP بر اساس جایگاهی که مسابقه رو درش تموم می کنین کسب میکنین. به طور طبیعی، بیشترین XP رو برای رسیدن به رتبه‌ی اول و کسب یک Victory Royale میکنین، بنابراین تا میتونین تمرین کنید، تمرین کنید، تمرین کنید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها