چطوری در Starfield لباس فضایی خودمون رو مخفی کنیم؟

در Starfield، کلاه و لباس فضایی‌تون معمولاً به عنوان یک لباس برای سفر بین سیاره‌ای خیلی اساسی محسوب می‌شن که باید همیشه اونارو بپوشید.

شناسه خبر: ۳۸۰۴۰۳
چطوری در Starfield لباس فضایی خودمون رو مخفی کنیم؟

راهنماتو- در بازی Starfield، کلاه و لباس فضایی‌تون معمولاً به عنوان یک لباس برای سفر بین سیاره‌ای خیلی اساسی محسوب می‌شن که باید همیشه اونارو بپوشید. اما خب پوشیدن این لباس‌ها میتونه بعد از چند ساعت بازی به نظرتون حوصله‌سر بر بشه. پس ما براتون در این مقاله راهکاری رو برای این قصیه آوردیم.

به گزارش راهنماتو، در Starfield، می‌تونید انواع مختلفی از کلاه‌ها و لباس‌های فضایی رو بدست بیارین که برای ماجراجویی و کاوش در فضا حیاتی هستن. این لباس‌ها به شما کمک می‌کنن تا در هنگام مبارزه یا گشت و گذار کمترین میزان آسیب رو ببینید و همچنین شما رو در هنگام سیر در سیارات پرخطر نجات می‌دن.

خب، توی دنیای بازی Starfield، گاهی اوقات شاید دوست نداشته باشین که کلاه و لباس فضایی خودتون رو بپوشید. به خصوص وقتی وارد پایگاه‌ها می‌شید. البته با توجه به تنوع ویژگی‌های شخصیتی که در این بازی وجود داره، باید بتونین کارکتری که حداقل نیم ساعت برای درست کردنش وقت گذاشتین رو بتونین ببینین.

پس، الان بهتون می‌گم چطور می‌تونید کلاه و لباس فضایی‌تان رو در بازی Starfield مخفی کنید.

چگونه می‌تونید لباس فضایی‌تان رو در Starfield مخفی کنید:

این کار خیلی سادست و تنها چند ثانیه وقت می‌بره. فقط کافیسه مراحل زیر رو طی کنید هر زمان که بخواهید لباس فضایی‌تان را در محیط‌های غیر خطرناک مخفی کنید:

  1. ابتدا از منوی بازی به بخش "انبار" ( Inventory ) بروید.
  2. سپس به بخش "لباس‌های فضایی" ( Spacesuits ) بروید.
  3. در این قسمت، روی گزینه "مخفی کردن لباس فضایی در پایگاه‌ها"( Hide Spacesuit in Settlements) یا "نشان دادن لباس فضایی در پایگاه‌ها"( Show Spacesuit in Settlements) کلیک کنین.

    hidespacesuitstarfield

چگونه می‌تونید کلاه‌تون رو در Starfield مخفی کنید:

مخفی کردن کلاه‌تون در Starfield هم یک فرآیند سادست و می‌توانید این کار رو همزمان با مخفی کردن لباس فضایی‌تون انجام بدین. پس از انجام مراحل فوق، از مراحل زیر برای مخفی کردن کلاه‌تون استفاده کنین:

  1. ابتدا از منوی بازی به بخش "انبار" ( Inventory ) بروید.
  2. سپس به بخش "کلاه‌ها" ( Helmets ) بروید.
  3. در این قسمت، روی گزینه "مخفی کردن کلاه در مناطق قابل تنفس"( Hide Helmet in Breathable Areas) یا "نشان دادن کلاه در مناطق قابل تنفس"( Show Helmet in Breathable Areas) کلیک کنین.

    hidehelmetstarfield

حالا می‌توانید به راحتی لباس فضایی‌تون رو در بازی Starfield مخفی کنین و زمانی که به پایگاه‌ها وارد می‌شین، بدون نیاز به این لباس‌ها، شخصیت خودتون رو به همه نشون بدین. امیدواریم تونسته باشیم لذت این بازی و یکی از مهم‌ترین بازی های سال 2023 رو براتون بیشتر کرده باشیم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها