چطوری میتونین بخش‌های حذف شده از نقشه Red Dead Redemption ۲ رو برگردونین

در این مقاله بهتون آموزش میدیم که چطوری میتونین بخش هایی که از نقشه بازی اول Red Dead Redemption که در بازی دوم حذف شدن رو به بازی برگردونین.

شناسه خبر: ۳۹۱۱۱۳
چطوری میتونین بخش‌های حذف شده از نقشه Red Dead Redemption 2 رو برگردونین

راهنماتو- توی داستان بازی اول Red Dead Redemption، یکی از لحظات بی‌نظیری که بی‌نهایت برای گیمرا خاطره‌انگیز بود، این بود که جان مارستون برای ادامه داستان به مکزیک میره. اینکه میتونین توی قسمت کوچکی از این کشور به اسم نووو پارایسو بازی کنین، تونسته بود تنوع جذابی هم برای داستان و هم گیمپلی بازی بشه. با اینکه Red Dead Redemption 2 بخش اعظمی از نقشه بازی اول رو هم شامل میشه ولی متاسفانه بهتون اجازه نمیده مثل بازی اول به مکزیک هم سفر کنین ولی به نظر این قضیه قراره تغییر کنه.

به گزارش راهنماتو، بر اساس خبری که یکی از منابع موثق و نزدیک به راکستار به اسم Rockstar Intel منتشر کرده، به نظر میاد که یک مادِر با نام Mexico_Team داره به شدت تلاش می‌کنه تا منطقه نووو پارایسو رو با اقتباس از بازی اول دوباره و برای بازی دوم بسازه و به بازی اضافه کنه. هدف این مد، بازسازی کامل همه چیز از بازی اصلیه، که خودش شامل ساختمان‌ها، شهرها، شخصیت‌ها و خیلی چیزهای دیگه میشه، و اینکه بهتون اجازه بده توی این منطقه جدید با Arthur Morgan به گشت و گذار بپردازین.

how-to-restore-mexico-in-red-dead-2

اگه به نظرتون این ماد خیلی جالب میاد، می‌تونین این ماد رو توی سایت LibertyCity.net پیدا کنین، ولی خب چند تا نکته هستش که باید قبل از رفتن به مکزیک مدنظر داشته باشین. اول اینکه Mexico_Team تأکید میکنه که این ماد فعلاً در مرحله آلفا یا همون (early access) هستش، به این معنیه که بخش‌های زیادی ازش ممکنه کامل نباشن یا ممکنه در طول بازی در این منطقه به مشکل بربخورین. البته Mexico_Team مشخص نکرده که زمانی که نقشه نهایی آماده میشه، ولی حقیقت ماجرا اینه که نسخه آلفای این ماد فقط یک ماه پیش آپلود شده، که یعنی احتمالاً یکمی قراره عرضه این ماد طول می‌کشه.

دومین نکته اینه که برای اجرای درستش، باید یه خرده دانشی رو در مورد مادینگ داشته باشین. اگه تا حالا مادی نصب نکردین، شاید یکم به مشکل بخورین چون Mexico_Team دستورالعمل‌ یا مراحلی رو برای نصب این ماد نقشه ارائه نکرده. ولی خب اگر قبلا با این بازی کار کردین و روش ماد نصب کرده باشین فکر نکنم براتون سخت باشه که سر ازش در بیارین، ولی اگر بار اولتونه توصیه میکنم حتما دنبال راهنمهایی که کاربرای دیگه برای نصب این ماد گذاشتن بگردین.

صحبت جالبی که تیم سازنده این ماد در مورد این پروژه داشته اینه که گفتن شما میتونین توی بازی در نقش آرتور به این منطقه سفر کنین، این در حال هستش که شما اصلا در بازی اصلی Red Dead Redemption 2 و بدون هیچ افزونه‌ای به هیچ وجه نمیتونین به نقشه بازی اول در نقش آرتور سفر کنین چرا که در حین داستان متوجه میشین که اونجا برای آرتور منطقه‌ای ممنوعه محسوب میشه و به محض ورود، اون مورد تعقیب قرار میگیره. تنها کسی که میتونه از بازی دوم پا توی اون منطقه بدون اینکه براش دردسری پیش بیاد بزاره جان مارستون هستش که میتونه بعد از پایان داستان بازی در اون منطقه آزادانه گشت و گذار کنه.

how-to-restore-mexico-in-red-dead-2

نکته قابل تامل دیگه‌ای که نشون میده راسکتار میتونست با نقشه بازی اول بکنه اینه که اون قسمت از بازی به طور کل هیچ مرحله داستانی اصلی درش صورت نمیگیره و صرفا تبدیل به یه فضای خالی و بدون هیچ استفاده‌ای توی هیچ نقظه از بازی شده.

نظرات
پربازدیدترین خبرها