این سریال‌ها براساس داستان واقعی ساخته شده‌اند!

اگر شما هم برای دیدن سریال دنبال داستانی می‌گردید که واقعی باشد و زیاد از تخیلات و صرفا خلاقیت به خرج دادن ذهن نویسنده خوشتان نمی‌آید این چند مورد را ببینید!

شناسه خبر: ۳۹۲۱۴۹
این سریال‌ها براساس داستان واقعی ساخته شده‌اند!

راهنماتو- «وقتی می‌دونی واقعیت داره با یه نگاه دیگه می‌بینی، نه؟!»

سریال‌ها و فیلم‌های زیادی در صنعت سینما هستند که براساس اتفاقات تاریخی و از روی واقعیت ساخته شده‌اند. با دیدن آنها حس بهتری به سراغ آدم می‌آید، تصور کردن داستان‌ها، لحظه‌ها و صحنه‌هایی که الهام گرفته از یک رخداد واقعی هستند جذابیتش بیشتر است.

به گزارش راهنماتو، اگر شما هم برای دیدن سریال دنبال داستانی می‌گردید که واقعی باشد و زیاد از تخیلات و صرفا خلاقیت به خرج دادن ذهن نویسنده خوشتان نمی‌آید این چند مورد را حتما ببینید.

  • چرنوبیل Chernobyl 2019

9

واقعه‌ی تاریخی چرنوبیل در ذهن تاریخ باقی مانده است. رویداد تلخ انفجار رآکتور هسته‌ای در شهر چرنوبیل و شوروی سابق، که تلفات بسیار زیادی برجای گذاشت و تا سال‌های سال افراد زیادی پاسوز این مساله شدند. این فاجعه که تلاش زیاد زنان و مردان بسیاری را در اروپا به دنبال داشت تا اروپا از این اتفاق نجات پیدا کند به شکل یک مینی سریال در دسترس شما قرار دارد. با دیدن آن خیلی بهتر به لمس آن واقعه خواهید پرداخت و با مردم آن زمان همراه خواهید شد. این سریال را از دست ندهید تا زوایای مختلفی از انسانیت را بشناسید!

این مینی سریال درام تاریخی در 5 قسمت پر هیجان امتیاز 9.3 را در سایت IMDB به دست آورده است.

  • دامر - هیولا Dahmer - Monster

9

این سریال در هفته اول به رتبه اول نتفلیکس رسید و در مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت 4 جایزه شد! اما داستان از چه قرار است؟! زندگی جفری دامر، یک قاتل زنجیره‌ای در آمریکا به تصویر کشیده شده است! اینکه چرا تبدیل به قاتل زنجیره‌ای شد؟! آیا پلیس در جنایات او نقش داشته است؟!

امتیاز این سریال در سایت IMDB به 7.9 رسیده است و اگر دوست دارید زندگی جفری دامر را دنبال کنید حتما این سریال را ببینید.

  • کَندی Candy

9

این سریال پرهیجان و هیاهو، براساس داستانی کاملا واقعی ساخته شده است. زندگی زنی به اسم «کندی» مورد بررسی قرار می‌گیرد که به خوبی و خوشی و آرامش مشغول گذران روزگار است تا زمانی که دوستش را با تبر به قتل می‌رساند!

«کندی» بدون شک یکی از بهترین مینی سریال‌های سال 2022 است و با 5 قسمت در دسترس است. اگر خواهان دیدن یک سریال با هیجان، متفاوت و جذاب هستید به هیچ وجه آن را از دست ندهید، آخر هفته شما را به خوبی پر خواهد کرد!

امتیاز این مینی سریال در سایت IMDB ، 7.2 می‌باشد.

  • شکارچی ذهن Mindhunter 2017

9

این سریال دو مامور اف بی آی را به عنوان شخصیت‌های اصلی دارد که به بررسی پرونده‌ها می‌پردازند و پرونده‌های واقعی در این سریال به تصویر کشیده شده‌اند. قاتلان سریالی مورد بررسی قرار می‌گیرند و این نکته‌ی حساس و دلهره‌آور سریال است!

اگر دوست دارید آدرنالین خونتان بالا برود و هیجان خوبی را تجربه کنید این سریال را ببینید. 2 فصل و 19 قسمت آن در دسترس است.

این سریال در سایت IMDB امتیاز خوب 8.6 را به خود اختصاص داده است.

  • وقتی آنها ما را می‌بینند When They See Us

9

5 نوجوان سیاه پوست به یک زن حمله می‌کنند و او را موردتجاوز قرار می‌دهند. این سریال به بررسی این پرونده، سختی‌هایی که این نوجوانان خواهند داشت و نژادپرستی مطلق در آمریکا می‌پردازد.

نامزد 16 جایزه امی شدن از افتخارات این سریال است و نمی‌توانید به راحتی دست رد به سینه‌ی آن بزنید!

امتیاز IMDB برای این سریال 8.9 است و با 4 قسمت روبه رو خواهید بود که از جذابیت فراوانی برخوردار است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها