از کجا میتونین غار مخفی توی Fortnite رو پیدا کنین

در کنار چیزهایی که اپیک به این بازی کرده و توی پچ‌نوت‌های این بازی آورده، به نظر میاد که یه سری از چیزا هم راه خودشون رو قایمکی به این بازی پیدا کردن.

شناسه خبر: ۳۹۲۱۹۳
از کجا میتونین غار مخفی توی Fortnite رو پیدا کنین

راهنماتو- چند وقتی میشه که فصل جدید فورتنایت منتشر شده و کاری کرده که این سیزن تبدیل به یکی از بهترین سیزن‌های بشه که این بازی تابحال تجربه کرده. در کنار این قضیه همچنین این بازی کلی حالت جدید و نقشه جدید رو اضافه کرده که طرفدارای این بازی رو حسابی خوشحال کرده و گیمرایی که یکم سر این دودل بودن که بالاخره وقتشه این بازی رو امتحان کنن رو هم مصمم کرده که بالاخره این بازی رو برای اولین بار همراه با دوستاشون امتحان کنن

به گزارش راهنماتو، در کنار چیزهایی که اپیک به این بازی کرده و توی پچ‌نوت‌های این بازی آورده، به نظر میاد که یه سری از چیزا هم راه خودشون رو قایمکی به این بازی پیدا کردن. مثل غار مخفی‌ای که پلیرای این بازی تازه متوجه وجودش توی بازی شدن.

where-to-find-the-secret-cave-in-fortnite

حالا درباره این غار مخفی که توی بخش 1 از فصل 5 به فورتنایت اضافه شده، باید بگم که میتونین اونو توی ساحل شرقی جزیره بازی یا مپ پیدا کنین، تقریبا میشه جای کوهی که جنوب شرقی Grand Glacier هستش. حالا شما توی این غار میتونین واسه خودتون چند صندوق لوت رو پیدا کنین که برای پیدا کردنشون باید به دل این غار مخفی بزنین و به اعماقش وارد بشین. اینجا در کل، حدود هشت تا صندوق لوت وجود داره که البته بسته به بازیتون و درجه‌بندی لوت‌های بازی یکم متفاوت باشه نسبت به چیزایی که ما اینجا پیدا کردیم. ولی تنها چیزی که جاش اینجا قطعیه خود غاره که براتون پایین نقشه جاش رو آوردیم.

یه نکته‌ی خوب اینه که این غار نزدیک به بعضی از بهترین نقاط فرود و پرطرفدار بازیه، مثل لبه بلندترین کوه نقشه بازی که میتونین اونجا سه‌تا صندوق لوت، یه گاوصندوق و چندتا Chug Splash و Slurp Splash رو پیدا کنین البته اگر سالم به اونجا برسین و کسی قبل از شما بهش نرسیده باشه. بعد تازه اگه با زیپ‌لاین از اونجا پایین میاین، یه اردوگاه هم تو بازی هستش که تنها NPC بازی اونجاست. بعد این بنده خدا اگر بخواین و بتونین توی تیم خودتون بیارین و اصطلاحا Hireاش کنین، میتونه دشمناتون رو براتون پینگ کنه. و باز نزدیک از اون یه کلبه کوچک هم هست که میتونه براتون جالب باشه چون شما توش میتونین 11تا Chug Splash و یه صندوق لوت رو هم پیدا کنین. همه این نقاط رو هم براتون روی نقشه علامت‌زدیم، تا بتونید قبل یا بعد از رفتن به غار لوت تو فورتنایت، صندوق ایمنی کنار کوه (1)، اردوگاه (2) و انبار Chug Splash (3) رو پیدا کنین.

where-to-find-the-secret-cave-in-fortnite

در کل بگم، اون غار لوت توی بازی تنها جا برای شروع گشت و گذارتون توی سفر سیاحتیتون توی Fortnite نیستشا. چون در کنارش یکی از بهترین نقاط فرودگاه بازیه. فقط یه چیزی که حتما باید یادتون قبل از رفتن به غار باشه اینه که این غار فقط و فقط یه جا برای ورود و خروج داره پس اگر کسی دنبالتون کرد باید باهاش درگیر شین و حواستون هم باشه که چون جاش اطرفا نقشه بازیه اون اولای مسابقه خیلی سریع از رینگ خارج میشه و باید تا اون موقع با یه لوت درست و حسابی ازش بیرون اومده باشین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها