چطوری میتونین تفنگی که Fortnite از روی Titanfall کپی کرده رو توی بازی پیدا کنین

Fortnite یکی از جنجال‌برانگیزترین تفنگ های تاریخ خودش رو در جدیدترین آپیدت خودش به بازی اضافه کرده؛ حالا چطوری متیونین این تفنگ رو پیدا کنین.

شناسه خبر: ۳۹۲۲۰۱
چطوری میتونین تفنگی که Fortnite از روی Titanfall کپی کرده رو توی بازی پیدا کنین

راهنماتو- Titanfall 2 یکی از بازیهایی هستش که تونست توی بحبوحه بازیهای شوتر اول شخص و تکراری شدنشون، یه جون دوباره به پیکر این ژانر پرطرفدار بدمه ولی فقط تنها مشکلی که داشت این بود که EA اون رو بین Call of Duty Infinite Warfare و Battlefield 1 منتشر کردش که انگار فقط میخواست شکست خوردن این بازی محبوب رو ببینه. حالا با گذشت سالها گیمرا بالاخره دارن متوجه میشن که چه بازی فوق‌العاده‌ای رو از دست دادن و این بازی بالاخره داره شهرتی که لایقش هست رو به دست میاره. حالا این وسط Fortnite هم کم‌کاری نکرده و یکی از تفنگ‌های معروف این سری رو به خودش اضافه کرده.

به گزارش راهنماتو، این تفنگ که قبلا اونو توی تایتنفال به اسم Smart Pistol دیده بودیم، حالا توی فورتنایت اسمش به Pistol Lock On تغییر کرده. تفنگی که با جدیدترین آپدیت این بازی یعنی بخش 1 فصل 5 دوباره به بازی برگشته، حالا با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به اینکه چطور میتونین این تفنگ رو توی Fortnite پیدا کنین و ازش استفاده کنین بندازیم.

how-to-find-the-smart-pistol-in-fortnite

این اولین بازی نیستش که اپیک، استودیوی سازنده فورتنایت این تفنگ رو به بازی خودش اضافه کرده. در واقع این پیستول اولین بار تو بخش 2 فصل 4 به بازی اضافه شدش. اما خب خیلی زود صدای گیمرا و پلیرای بازی رو در آورد، جوری که همه داشتن میگفتن که این تفنگ چقدر اصطلاحا OP هستش؛ تا حدی که بعد از یه مدت همه یک صدا بهش میگفتن Pistol aimbot.

خیلی جالبه این آپدیت جدید هم اونقدر دور از حاشیه نبوده و چیزهایی مثل Medalions که همون اول توسط Epic نرف شدن، تازه این تنها آیتمی نبود که کلی سروصدا کردش چون Ballistic Shield هم جوری بودش که هر کس که دستش بود دیگه میشه گفت شکست ناپذیر میشدش. حالا چیزی که باعث شده همه شاخ دربیارن اینه که Pistol Lock On دوباره به این بازی برگشته.

how-to-find-the-smart-pistol-in-fortnite

از کجا میتونین Pistol Lock On رو توی Fortnite پیدا کنین؟

حالا جدا از پیش زمینه حواشی این بازی، بریم سراغ اینکه اصلا چجوری میتونین این تفنگ رو توی بازی پیدا کنین. با توجه به نتایج تحقیقاتی که FNAssist در مورد این تفنگ داشته، این پیستول spawn rate (نرخ ظاهر شدن) خیلی پایینی داره و بهترین روش برای پیدا کردنش هم ماهیگیریه! توی ماهیگیری که خیلی وقته پلیرا فراموشش کرده بودن، شانس پیداکردن این تفنگ بیشترین مقدار خودش رو داره که میشه گفت 15% هستش. این در حالیه که توی روش های دیگه که میتونین توی Fortnite آیتم پیدا کنین، شانس پیدا کردن این تفنگ فقط 7%ئه.

حالا اولین کاری که برای پیدا کردن این تفنگ باید انجام بدین اینه که به سمت اولین دریاچه یا آب برین و با یه چوب ماهیگیری که میتونین توی بشکه‌های اطرافش پیدا کنین شانس خودتون رو برای گرفتن این تفنگ امتحان کنین. تازه اگه با ماهیگیری این بازی زیاد آشنا نیستین، پیشنهاد میکنیم که مستقیما به سمت نقطه‌های محبوب ماهیگیری برین که با صندوق‌های لوت زیادی پر شدن، از جاهای این شکلی میشه به Lavish Lair، Reckless Railways و Grand Glacier اشاره کرد.

how-to-find-the-smart-pistol-in-fortnite

حالا اگه بخوایم در مورد خود این Pistol Lock On صحبت کنیم؛ باید بگم که این تفنگ یه سلاح‌کمریه نیمه‌اتوماتیکه که نرخ آتش سریعی داره و در کنارش ویژگی خاصی هم داره که میتونه روی دشمناتون و بدون هدف‌گیری قفل کنه و حرکتاشون رو وقتی که با دوربینش دنبالشون میکنین هدف میگیره. این ویژگی میتونه یه جا خیلی به کارتون بیاد اونم وقتی که دنبال پلیرهایی هستین که سرعت بالایی دارن و شما صرفا دنبال این هستین که کارشون رو قبل از اینکه خیلی دیر بشه بسازین. برای همین هم هستش که خیلی‌ها میگن این تفنگ OPئه و کشتن بقیه با اون نیاز به هیچ مهارتی نداره. اینم بگم که برد قفل اهدافش روی بازیکنا حدود 50 متره، بعد اگر کسی توی این فاصله قرار بگیره یه دایره آبی دور هدفتون ظاهر میشه که بهتون بگه الان هر تیری که شلیک کنین به سمت این هدف میره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها