بازی موبایلی جدید Devil May Cry خون طرفدارای این سری رو به جوش آورده

Devil May Cry: Peak of Combat یه بازی موبایلی جدیده که روی پلتفرم های گوشی یعنی iOS و Android منتشر شده و توسط استودیو NebulaJoy ساخته شده.

شناسه خبر: ۳۹۲۳۸۶
بازی موبایلی جدید Devil May Cry خون طرفدارای این سری رو به جوش آورده

راهنماتو- به عنوان یه طرفدار Devil May Cry، واقعا چند سال اخیر خیلی سخت برای طرفدارای این سری گذشته و این در حالیه که تمام این مدت، Capcom حتی یه بارم اسمی از Dante رو توی برنامه‌های آینده این شرکت نبرده. این قضیه بعد از اینه که خیلی از ماها برای بیشتر از یه دهه فقط داشتیم با کراس‌اورهایی که این فرنچایز با بازیهای دیگه داشت سر میکردیم؛ مثل یه لباس Mii توی Super Smash Bros. Ultimate ، یه مجموعه اسکین دیگه توی Monster Hunter World که تازه اینم کپکام خودشو ضرب زده که بازیهای خودش رو توی فرنچایزهای دیگه آورده! ولی به نظر بعد از 5 سال بالاخره یه بازی جدید از این سری منتشر شده.

به گزارش راهنماتو، با خوشحالی تموم دوست دارم بهتون بگم که یه نسخه جدید از فرنچایز Devil May Cry رو قراره داشته باشیم ولی خب حالا که اومده و دیدم چیه بیشتر دعا میکردم که کاش عرضه نمیشدش!!! Devil May Cry: Peak of Combat یه بازی موبایلی جدیده که روی پلتفرم های گوشی یعنی iOS و Android منتشر شده و توسط استودیو NebulaJoy ساخته شده که همین هفته توی آمریکا عرضه شده.

fans-are-not-happy-with-dmc-mobile-game

این بازی به معنی واقعی کلمه دقیقا عبارت از چیزهاییه که خیلی‌ها از بازیهای گوشی متنفرن. همه چیزی که شما از سری Devil May Cry انتظارشو داشتین و عاشقش بودین از جمله شخصیت‌ها، داستان، مبارزات باحال و هیجان‌انگیز همگی از بین رفتن و جاشون رو تبلیغات، ماشین‌های اسلات و قمار پر کردن. درسته که بازیهایی کثل Genshin Impact تونستن حکم لپ‌لپ رو توی دنیای گیم و بازی داشته باشن (به این جور بازیها میگن Gacha Games) ولی به نظر میاد که Peak of Combat بدترین بازی‌ای هستش که همچین ژانر پنچر و عبثی رو داره.

شاید بخواین به خودتون بگین که خب حداقل کپکام کارش از کونامی بهتره و حداقل برای فرنچایزهاش ارزش قائل میشه، ولی باید بهتون بگم عرضه همچین بازی‌ای هیچ کمی از کارای فاجعه‌بازی که کونامی طی سالهای اخیر کرده نداره. این بازی رسما وسیله‌ای برای بیرون کشیدن پول از جیب کسایی که طرفدار پروپاقرص سری DMC هستن. ممکنه به نظرتون بیاد که گیم‌پلی این بازی شبیه به بازی‌های کلاسیک DMCئه، اما این فقط یک نقاب برای قایم کردن گیم‌پلی واقعی بازیه: اونم اینه که بی‎ هدف توی منوهای مختلف این بازی بچرخین و پولتون رو توی جیب اونا بریزین.

fans-are-not-happy-with-dmc-mobile-game

شاید همچین چیزی توی دنیای بازی‌های موبایل طبیعی باشه و من به عنوان یکی از طرفدارای این سری دارم زیاده‌روی میکنم. ولی چون اکثر بازیهای گوشی همچین ساختاری رو دارن، دلیل نمیشه که یه بازی رو با اسم یه فرنچای معروف منتشر کنیم و انتظار اینو داشته باشیم که طرفدارای فرنچایز اصلی عاشقش بشن. یکی از دلایلی که همیشه باید حواستون به پلتفرم گوشی باشه اینه که هر از چندگاهی بهترین بازی‌های عمرتون روی این پلتفرم منتشر میشن و بدون اینکه خبر داشته باشین ازشون غافل میشین.

یه چیزی که حتی بیشتر خون طرفدارای این سری رو جوش آورده اینه که Devil May Cry: Peak of Combat از اول اینطوری نبوده و در واقع ساختاری کاملا متفاوت رو داشته. این بازی با اینکه چند وقتیه توی آمریکا منتشر شده، ولی از قبل و در سال 2020 توی مناطق دیگه در دسترس بوده و اگر به فیلم‌های قدیمیش نگاه کنین، میبینید که این نسخه جدید زمین تا آسمون با نسخه‌ای که الان میبینیم فرق داشته. ویدیوهای زیادی رو YouTube از نسخه 1.0 این بازی وجود دارن که نشون میدن این بازی بیشتر سعی داشته گیمپلی سنتی DMC رو حفظ کنه و تأکید زیادی روی کمبوها، عوض‌کردن تفنگ‌ها و تلاش برای گرفتن رنک مبارزه بالاتری داشته؛ که در واقع تمام چیزهایی که شما از یه بازی Devil May Cry انتظار دارین تجربه کنین.

fans-are-not-happy-with-dmc-mobile-game

حالا با رابط کاربری که فقط میخواد آیتم‌های مختلف رو بهتون بفروشه و گیمپلی‌ای که واقعا ارزش زیادی نداره، این بازی میتونست با مکانیک‌های جدیدی مثل عوض کردن شخصیت بدون قطع کردن کمبو توی بازی یه تجربه در شان طرفدرای این سری باشه ولی به نظر بازار بازیهای گوشی فعلا روی کسب درآمد بیشتر میچربه و شرکت‌ها میخوان که بیشترین سود رو از این قضیه به جا خوشحال کردن طرفداراشون ببرن.

نظرات
پربازدیدترین خبرها