این مرحله‌ حذف شده The Last Of Us ۲ داستان خالکوبی معروف الی رو تعریف میکنه

با نسخه ریمستر The Last of Us ۲ بازی بالاخره میتونه یه جواب قانع کننده و کامل رو برای این سوال که الی چرا همیچین خالکوبی‌ای رو زده و کی براش اونو طراحی کرده بده

شناسه خبر: ۳۹۲۷۳۲
این مرحله‌ حذف شده The Last Of Us 2 داستان خالکوبی معروف الی رو تعریف میکنه

راهنماتو- الی توی The Last of Us Part 2 برای اینکه بتونه اون نشونه گازگرفتی‌ای که روی دستش داره رو بپوشونه تصمیم میگیره اونو با یه تتو با ترکیب طرح پروانه و سرخسش بپوشونه. این تتو یکی از نمادهای بازیه که خیلی‌ها اونو با بازی دوم از سری The Last of Us میشناسن ولی جای جالبش اینه که همه به توضیح اینکه الی فقط میخواسته جای گزیدگیش رو بپوشونه قانع شدن و زیاد دنبال دلیلش نرفتن. ولی حالا با نسخه Remastered بازی دوم و یک سری از مراجل حذف شده بازی که این بار با اسم مراحل گمشده یا Lost Levels، بازی بالاخره میتونه یه جواب قانع کننده و کامل رو برای این سوال که الی چرا همیچین خالکوبی‌ای رو زده و کی براش اونو طراحی کرده بده.

به گزارش راهنماتو، یکی از چیزهای جالبی که با این نسخه Remastered به بازی اضافه شده، مراحل گمشده یا Lost Levels هستن که چند تا مرحله که ناتموم مونده بودن و از نسخه اصلی بازی حذف شدن رو به بازی برمیگردونه. توی یکی از این مراحل به اسم Jackson Dance، که در اون الی و دینا برای اولین بار با هم آشنا میشن بالاخره بازی تلاش میکنه تا بتونه اطلاعات بیشتری رو در مورد جکسون که همون شهری هستش که همگی درش زندگی میکنن و اینکه اوضاع الی چطور میگذره میده.

this-deleted-mission-tells-the-story-of-ellies-tattoo-in-tlou2-remastered

علاوه بر اینکه این مرحله عمق بیشتری رو به شهر جکسون از بازی اضافه میکنه، این مرحله به ما اطلاعات بیشتری هم در مورد تتوی الی میده، از جمله اینکه کی اونو طراحی کرده. شما اولای این مرحله حذف‌شده شاهد این هستین که الی قراره که رو صورتش نقاشی‌های خاصی داشته باشه برای همین هم یکی به اسم "کت" این کار رو براش انجام میده. حالا این کت به نظر میاد که یکی از دوستای صمیمی الی "بوده" و اون خالکوبی هم ماله دورانی هستش که این دو به هم خیلی نزدیک بودن.

همونطور که گفتیم، این مراحل به خاطر اینکه ناقص و ناتموم هستش از یک سری چیزها بهره‌مند نیستن، یکی از این چیزها دوبله و صداگذاری هستش. ولی برای درک این صحنه میتونیم با استفاده از زیرنویس و متن بازی متوجه بشیم که این رویارویی که این دو در اول این مرحله باهم داشتن قرار بوده چطور پیش بره. اگر شما در نقش الی وارد مکالمه‌ای با کت میشیدین، کت از الی در مورد حال و احوال خالکوبی رو دستش چطوره ازش میپرسید و در ادامه از الی میخواست که اجازه بده که یکم روی تتو کار کنه و جزییات بیشتری رو بهش اضافه کنه و طرح زیباتری رو روی دست الی به جا بزاره ولی به نظر خود الی زیاد علاقمند به این حرکت نبوده و میخواسته زیاد خودش رو با گذشته‌ای که با کت داشته بکنه.

this-deleted-mission-tells-the-story-of-ellies-tattoo-in-tlou2-remastered

یکی از بخش هایی که نسخه Remastered به بازی اضافه کرده اینه که در بخش مراحل حذف‌شده، صحبت‌هایی از سازنده‌های بازی همراه با نظراتشون هم با هدف اینکه بتونن طرفدارارو بیشتر در جریان ساخت بازی بزارن به این مراحل اضافه کردن . حالا توی یکی از قسمت‌ها، Banun Idris، یکی از طراحای بازی در استودیوی سازنده این بازی یعنی Naughty Dog، درباره این صحنه با کت نظراتی رو از طرف سازنده‌ها و پشت‌پرده این قسمت با ما در میون گذاشته که میگه:"هالی [گروس]، نویسنده تیم ما، گفته بود که به نظر اون، یک "دوست قدیمی و نزدیک" الی برای اون خالکوبی رو طراحی کرده و طرحش رو روی دست الی زده. پس ما فکر کردیم که شاید این تنها زمان مناسبی باشه که بخوایم به داستان پشت خالکوبی و کسی که اونو طراحی کرده بپردازیم. برای همین هم میخواستیم با این قسمت هم بخشی از داستان گذشته الی رو تعریف کنیم و هم توضیحی برای اینکه چطور اون این تتو رو به دست آورده داشته باشیم و این که چطور الی سعی میکنه که از گذشته خودش بیشتر فاصله بگیره."

این چیزیه که در نسخه اصلی The Last of Us Part 2 هم اشاره شده. اگر به Journal الی توی بخش‌های فلش‌بک بازی نگاهی بندازین، متوجه میشین که الی توی اون بخش‌ها از کت به عنوان "دوست نزدیک" خودش اشاره کرده و خیلی جزیی به اینکه اون کسی بوده که این خالکوبی رو طراحی کرده اشاره شده. حالا درسته که ما توی بازی موفق نمیشیم که بتونیم این شخصیت رو از نزدیک ببنیم و بازهم متوجه تاثیرش توی بازی به خاطر معروف‌ترین نماد این بازی میشیم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها