توی The Last of Us ۲ جوئل قرار بود سرنوشت بدتری از آشنایی با چوب گلف رو داشته باشه

مراحل حذف‌شده TLOU ۲ قسمت‌هایی هستن که در اونها، توسعه‌دهنده‌ها قصد اینو داشتن که بتونن خیلی بیشتر به داستان و شخصیت‌های این بازی شاخ و برگ بدن.

شناسه خبر: ۳۹۲۷۳۶
توی The Last of Us 2 جوئل قرار بود سرنوشت بدتری از آشنایی با چوب گلف رو داشته باشه

راهنماتو- نسخه جدید The Last of Us Part II Remastered بالاخره بعد از هایپ زیاد و شایعات زیادی که در مورد انتشارش وجود داشت داره منتشر میشه و بنا به گفته سازنده‌های این بازی یعنی استودیوی Naughty Dogs قراره با افرونه‌هایی که به این بازی اضافه شده، جنبه مخفی و تاریکی که نسخه اصلی که اونا توی ذهن خودشون داشتن رو بالاخره به طرفداری این بازی و گیمرها نشون بدن.

به گزارش راهنماتو، یکی از مواردی یا افرونه‌هایی که با این نسخه جدید به این بازی اضافه میشه، مراحل حذف‌شده هستن که در اونها، توسعه‌دهنده‌ها قصد اینو داشتن که بتونن خیلی بیشتر به داستان و شخصیت‌های این بازی شاخ و برگ بدن. ولی به نظر میاد یکی از مراحل حذف‌شده از The Last of Us Part 2 قرار بوده جوری ترسناک برای گیمرها باشه که حتی تصورشم نمیکردن.

این بخش جدید که به اسم Lost Levels توی بازی اومده، سه مرحله حذف‌شده رو به بازی اضافه میکنه که از بازی در طول توسعش حذف شدن. دو تا از این مراحل (Jackson Dance و Boar Hunt) خیلی معروف هستن و حتی در نسخه نهایی بازی اشاره بهشون شده، اما یکی از این مراحل که به اسم "مرحله فاضلاب" یا Sewers هستش، از همشون میتونم بگم بهتر و ترسناکتره چون دقیقا کاری رو کرده که اصلاً ازش توقع نمیرفته!

joel-couldve-ended-up-with-something-worse-in-tlou2

اگرچه خود ایم رحله نسبت به دوتا مرحله دیگه خیلی چیز زیادی به همراه خودش نداره (با اینکه به نظر میاد از بین این سه‌تا مرحله این از همشون کامل‌تره!)، یک بخش ازش هستش که اگر در نسخه نهایی بازی قرار میگرفت، میتونست حسابی حال گیمرا و طرفدارای این بازی رو بگیره و خراب کنه. حالا این مرحله جوری هستش که فقط از فاضلاب عبور میکنین و چیز زیادی برای تعریف نداره، ولی در همون قسمت، پیت الیس، مدیر طراحی Naughty Dog، گفته که اون بخش از سفر الی در فاضلاب، با فضای تنگ و تاریکی که داره قرار بوده که همراه با درگیری با کلیکرها تبدیل به قسمتی از بازی بشه که اون حس "تنگناهراسی" رو توی گیمرها تحریک کنه و اگر این به اندازه کافی برای خیلی‌ها ترسناک نبوده، قرار بوده همچنین به مرگ جوئل هم اشاره کنه.

حالا شما توی این مرحله در نسخه ریمستر میتونین ببینین که بازی چطوری میخواسته تلاش برای رسیدن به این هدف بکنه. الی در این مرحله قرار هستش که فقط و فقط با یه سری از کلیکرها که در فاضلاب گیر کردن بجنگه و دخلشون رو بیاره. حالا وقتی که توی یه قسمت از این مرحله الی از کنار یک کلیکری که به دیوار چسبیده میخواد رد بشه؛ ولی وقتی که الی به نزدیکش میشه، اون کلیکر خیلی سریع ظاهر جوئلی که چند وقت پیش توی داستان کشته شد رو به خودش میگیره و سعی میکنه به الی حمله کنه. این جزو معدود وقت‌هاییه که ما توی بازی خارج از خود لحظه واقعی، مرگ جوئل رو میبینیم.

joel-couldve-ended-up-with-something-worse-in-tlou2

این لحظه حذف‌شده قرار بود این رو نشون بده که الی هنوز هم تحت تأثیر و ترس از اتفاقات ابتدایی The Last of Us Part 2 هستش. اما خوب، چون کل این قسمت از بازی حذف شدش، خوشبختانه این لحظه ناراحت‌کننده توی نسخه نهایی بازی قرار نگرفتش.

نظرات
پربازدیدترین خبرها