با این ترفند ساده میتونین ریکویل تفنگتون رو توی The Finals از بین ببرین

چطوری میتونین مهم‌ترین مؤلفه یه بازی شوتر یعنی ریکویل و ایم رو توی بازی The Finals خیلی راحت تحت کنترل یا به عبارتی توی مشت خودتون داشته باشین.

شناسه خبر: ۳۹۲۹۱۶
با این ترفند ساده میتونین ریکویل تفنگتون رو توی The Finals از بین ببرین

راهنماتو- همین چند وقت پیش بودش که The Finals یهویی منتشر شدش و میشه گفت خیلی هم یهویی تونست تبدیل به یکی از بازیهای محبوب شوتر بشه. این بازی که یه شوتر سریعه که با گیمپلی سرعتی خودش و تخریب‌پذیری بالای فضای بازی تونسته یه تجربه هیجان‌انگیز رو به پلیرای خودش ارائه بده. حالا محبوبیت بازی مساویه با تعداد زیادی از بازیکنا که همگی دوست دارن بازیاشون رو ببرن. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به این بندازیم که چطوری میتونین مهم‌ترین مؤلفه یه بازی شوتر یعنی ریکویل و ایم رو توی این بازی خیلی راحت تحت کنترل یا به عبارتی توی مشت خودتون داشته باشین.

به گزارش راهنماتو، توی The Finals مثل هر شوتر دیگه‌ای، وقتی با تفنگاتون شروع به شلیک به دشمنا و حریفاتون میکنین اولین چیزی که متوجهش میشین اینه که اون تفنگ چه ریکول و چه نوع الگویی داره. به همین خاطرهم هستش که معمولا خیلی از بازیکنای حرفه‌ای سعی میکنن قبل از اینکه بازی رو شروع کنن یه دور توی قسمت تمرینی بازی خودشون رو با تفنگ‌های مختلف بازی و طریقه کار باهاشون آشنا کنن. حالا شماهم به راحتی میتونین مثل این پلیرای حرفه‌ای به جای اینکه بازی شمارو بازی بده اون رو بازی بدین. میپرسین چطور؟ پس بزارین بیشتر توضیح بدم.

how-to-have-zero-recoil-in-the-finals

تو این بازی، برخلاف شوترهای تاکتیکی مثل Counter-Strike و Valorant، این شکلی نیستش که بخواین یه لحظه واستین، ایم بگیرین و سعی کنین که دشمناتون رو از بین ببرین چرا که این کار شما تبدیل به یه سیبل تمرینی راحت برای کشتن میکنه. به جاش شما بادی همیشه در حرکت باشین و سعی کنین دشمنایی که مثل شما در حال حرکت هستن رو خیلی سریع و مؤثر از بین ببرین.

این یک مهارت پیچیده هستش که برای خیلی از بازیکنای تازه‌کار میتونه سخت باشه، چون اکثر اسلحه‌های The Finals میشه گفت ریکویل‌های زیادی دارن و اینکه بخواین حین حرکت بخواین همزمان ایم بگیرین و ریکویلتون رو هم کنترل کنین میتونه واقعا رواعصاب باشه. اما یه پلیر حرفه‌ای به اسم "Laura 'Viscose' Taylor" بالاخره موفق شده تقریباً کلیه ریکویل‌های تفنگ‌هارو توی بازی رو کم کنه و خوشبختانه اون راز این حرکت رو هم با بقیه در میون گذاشته.

how-to-have-zero-recoil-in-the-finals

حالا بیاین ببینیم چجوری می‌تونین تقریباً هیچ ریکویلی تو The Finals نداشته باشین:

Laura 'Viscose' Taylor، که قبلاً یه پلیر حرفه‌ای تو Counter-Strike بوده، تو شبکه‌های اجتماعی توضیح داده که چجوری می‌تونین از شر لرزش و ریکویل اسلحه‌ها تو این بازی خلاص بشین. تکنیکی که Viscose استفاده می‌کنه به اسم "recoil smoothing" شناخته میشه، یه اصطلاحی که از بازی‌های شوتر سرعتی دیگه مثل Apex Legends الهام گرفته شده. معمولاً با این تکنیک ریکویل تمام اسلحه‌ها کاهش پیدا میکنه و در بعضی موارد، تقریباً حذف میشه مخصوصا وقتی که بازیکنا دارن با سرعت خاصی دشمناشون رو دنبال می‌کنن و همزمان بهشون شلیک میکنن.

برای اجرای recoil smoothing و کم کردن تقریباً کلیه ریکویل اسلحه‌ها تو The Finals، فقط لازمه این ترفند ساده رو توی بازیتون امتحان کنین:

  • وقتی دشمناتون دارن چه در جهت افقی و یا عمودی حرکت میکنن، اونار و با شلیک و حرکت ماوس دنبال کنین.
  • وقتی که دارین بهشون شلیک میکنین باید در معکوس حرکتی که دارن حرکت میکنن حرکت کنین.

    how-to-have-zero-recoil-in-the-finals

تازه شما میتونین این ترفند recoil smoothing رو وقتی که ایستادین هم استفاده کنین ولی دشمنتون باید با سرعت بالای در حال حرکت باشه (مثلا روی یه زیپ‌لاین باشه)، کلا توی این بازی به طرز عجیبی حرکت به سمت طرفین در حال که دارین به کسی شلیک کنین میتونه خیلی به ایمتون کمک کنه و شاید اصلا این قابلیت به عمد اینجا گذاشته شده تا بازیکنارو تشویق کنه که همیشه در حال حرکت باشن.

تازه حتی وقتی که دارین به طرف مستقیم و سمت کسی حرکت میکنین، این حرکت همچنان می‌تونه recoil smoothing رو شروع کنه.

با اینکه این قابلیت فعلا روی ماوس و کیبورد امتحان شده ولی با نرفی که اتوایم توی این بازی شامل حالش شد میشه نتیجه گرفت که اگر روی کنسول هستین شما هم میتونین از این قابلیت استفاده کنین و خیلی سریع K/D خودتون رو بالا ببرین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها