10 مدل موی مناسب برای خانم هایی که بینی بزرگی دارند!

  • ریحانه میرسمیعی ریحانه میرسمیعی
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنماتو- این روزها داشتن بینی باریک و خوش فرم در میان بسیاری از افراد به موضوعی مهم تبدیل شده است. به جز عمل جراحی، می توان به کمک ابزارهای آرایشی مختلفی از جمله کانتور، پرایمر، کانسیلر و هایلایتر بینی خود را کوچکتر نشان داد. در کنار تکنیک های آرایشی می توان به کمک انتخاب مدل موی مناسب نیز کاری کرد بینی شما کوچکتر از آنچه که هست، به نظر برسد. در واقع می توان گفت همانطور که برخی از مدل‌های مو می‌توانند بر ویژگی‌های صورت، پیشانی یا گونه‌های شما تأکید کنند، برخی دیگر نیز می‌توانند از جلب توجه بینی یا چانه شما جلوگیری کنند. در ادامه چند مدل موی مناسب برای کوچک نشان دادن بینی بزرگ را مشاهده می کنید:

1- پیکسی لایه ای

به گزارش راهنماتو، مدل موی پیکسی کوتاه زمانی که با لایه ها و حجم زیاد همراه شود، می تواند یک انتخاب مناسب برای کوچک نشان دادن بینی بزرگ باشد. علاوه بر لایه بندی، مدل موی پیکسی نامتقارن نیز به کوچک نشان دادن بینی شما کمک می کند.

مدل مو


2- مدل موی پَر لایه ای

لایه های نرم آبشاری بر روی موهای بلند ظاهری دوست داشتنی را برای شما به ارمغان می آورند. علاوه بر این، به جای اینکه توجه بیننده را به بینی شما جلب کنند، لب هایتان را در معرض توجه قرار می دهند.

مدل مو


3- مدل موی لایه لایه با چتری پرده ای

چتری های پرده ای با قاب کردن صورت شما، چشم ها و لبخندتان را در معرض توجه قرار می دهند و بزرگی بینی تان را پنهان می کنند.

مدل مو


4- شگی متوسط با چتری

مدل موی شگی (شلخته) با طول متوسط تعادل و ظرافت خاصی به چهره شما می بخشد و بدون جلب توجه تقایص چهره، زیبایی های صورت شما را در معرض توجه قرار می دهد.

مدل مو


5- باب نامتقارن

مدل موی باب نامتقارن با زاویه سازی توجه بیننده را از بزرگی بینی شما کاملا دور می کند و زیبایی های چهره تان را به نمایش می گذارد.

مدل مو


6- موهای بلند فر

موهای بلند و فرفری قدرت خارق العاده ای در نرم تر نشان دادن ظاهر دارند که به نوبه خود موجب کوچکتر به نظر رسیدن بینی شما خواهند شد. شما می توانید به کمک یک اتوی فرکننده مو به سادگی به این مدل مو دست پیدا کنید.

مدل مو


7- مدل مول لایه ای بلوند

انتخاب رنگ موی مناسب یکی دیگر از ترفندهای هوشمندانه برای هماهنگ نشان دادن اعضای چهره است. به خاطر داشته باشید که سایه های روشن مانند قهوه ای روشن و سایه های بلوند ظرافت چهره شما را دوچندان کرده و زیبایی های آن را به نمایش می گذارد.

مدل مو


8- باب تیز تیره

مدل موی باب تیز بر روی این موهای تیره و براق نقش یک نورافکن را بر روی چهره بازی می کند و با ایجاد تضاد بین رنگ مو و چهره به جذاب تر نشان دادن چهره و پنهان کردن عیوب صورت کمک می کند.

مدل مو


9- باب بافت دار

مدل موی باب بافت دار و لایه لایه توجه بیننده را از بینی بزرگ شما دور کرده و مدل مو و زیبایی های چهره را در معرض نمایش قرار می دهد.

مدل مو


10- باب فرفری با چتری های کوتاه

با کوتاه کردن موهای فرفری خود به صورت باب و  چتری های کوتاه توجه بیننده را از بینی بزرگ خود دور و به فرها و چتری های زیبایتان متمایل کنید!

مدل مو

ریحانه میرسمیعی
ریحانه میرسمیعی

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاه ها