۵ تا از بهترین بازارهای لباس مجلسی‌فروشی ارزان و متنوع در تهران

در میان لباس مجلسی‌ها یک انتخاب متفاوت و ویژه داشته باشید که قیمتش نسبتا ارزان باشد، آن هم در بازارهایی که معرفی می‌کنیم.

شناسه خبر: ۳۹۳۵۲۰
5 تا از بهترین بازارهای لباس مجلسی‌فروشی ارزان و متنوع در تهران

راهنماتو- متفاوت بودن توی مجالس آرزوی همه ما است. اما آخرش چی می‌شه؟ مدل لباس شما تنِ یکی دیگه هم هست. شاید هم درست از همون پارچه‌ای که برای دوخت لباس شما استفاده شده، توی لباس بقیه افراد حاضر در مجالس هم استفاده شده باشه. تازه ما کلی پول برای خرید اون لباس خرج کرده بودیم. اما همش دو الی سه تا لباس مجلسی فروشی تو محله‌مون بود که مدل‌های قشنگش به همینی که ما تنمون هست محدود می‌شد. حالا چاره چیه؟ برای مجلس بعدی باید بریم سراغ بازارهایی که کمتر کسی اون‌ها رو می‌شناسه. کجا بریم؟ بیا تا راهنماتو بهت بگه!

1

1. خیابان فلسطین تهران؛ بازار لباس مجلسی فروشی ارزان قیمت

1

به گزارش راهنماتو، اگر بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید با قیمت‌های نجومی لباس مجلسی هماهنگ نیست بهتر است به بازارهای عمده فروشی لباس مجلسی بروید و در میان آن‌ها مغازه‌هایی را پیدا کنید که لباس‌ها را به صورت تکی هم می‌فروشند. خیابان فلسطین تهران، امروزه تبدیل به یک بازار منحصربه‌فرد در فروش عمده لباس مجلسی شده است. اگر عروسی شما نزدیک باشد و در نظر داشته باشید تا برای ساقدوش‌هایتان لباس مجلسی یک شکل تهیه کنید نیز می‌توانید به بازار لباس مجلسی فروشی عمده در خیابان فلسطین تهران بروید. برای رفتن به خیابان فلسطین تهران بهتر است به انقلاب تهران سپس خیابان لبافی‌نژاد بروید. بهترین دسترسی به بازار لباس مجلسی فروشی خیابان فلسطین، ایستگاه مترو تئاتر شهر است.

2. بازار حافظ تهران؛ بازار لباس مجلسی فروشی ارزان قیمت

1

یکی از بازارهای لباس مجلسی فروشی در تهران که از نظر تنوع مدل‌ها و کیفیت پارچه‌ها در میان بازارهای لباس مجلسی حرف اول را می‌زند، بازار حافظ تهران است که برخی آن را به نام پاساژ حافظ می‌شناسند. در این پاساژ، جدیدترین مدل‌های لباس مجلسی با مناسب‌ترین قیمت‌ها به فروش می‌رسد و در میان مغازه‌ها برخی از لباس‌های بسیار جذاب و خواستنی هستند. برای رفتن به بازار حافظ در تهران، بهتر است به خیابان جمهوری یا بین خیابان فردوسی و خیابان لاله‌زار بروید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به پاساژ حافظ، ایستگاه مترو سعدی در خط یک مترو تهران است که در تقاطع خیابان جمهوری و خیابان سعدی قرار گرفته است.

3. پاساژ کمپانی تهران؛ بازار لباس مجلسی فروشی ارزان قیمت

1

تا به حال ممکن است که بارها نام کوچه برلن را به عنوان بورس فروش لباس مجلسی در تهران شنیده باشید. نکته جالب این است که کوچه برلن مغازه‌ها و پاساژهایی دارد که همگی لباس مجلسی را به قیمتی بسیار مناسب می‌فروشند. در حالی که تنوع مدل‌های لباس مجلسی در آن بسیار زیاد است. پاساژ کمپانی نیز یکی از آن پاساژهایی است که در کوچه برلن تهران قرار دارد. برای رفتن به پاساژ کمپانی می‌توانید به محله فردوسی تهران روبه‌روی موزه ملی ایران بروید. راحت‌ترین دسترسی به پاساژ کمپانی رفتن به ایستگاه مترو سعدی در خط یک مترو تهران است.

4. بازار امامزاده حسن تهران؛ بازار لباس مجلسی فروشی ارزان قیمت

1

بازار امامزاده حسن در تهران، یکی از بازارهایی است که ارزان‌ترین لباس مجلسی‌ها را در آن می‌توانیم پیدا کنیم. جالب این است که بازار امامزاده حسن تنها متمرکز بر فروش لباس مجلسی نیست و در کوچه‌های اطراف آن می‌توانیم به انواع پوشاک ارزان قیمت و باکیفیت دسترسی داشته باشیم. از آن‌جایی که اطراف بازار امامزاده حسن پر است از تولیدی‌های پوشاک، بعیدی نیست که بتوان ارزان‌ترین لباس مجلسی‌ها را در آن پیدا کنیم. برای رفتن به بازار امامزاده حسن می‌توانیم به ایستگاه مترو زمزم برویم. دسترسی به بازار امامزاده حسن از طریق خودرو شخصی نیز مقدور بوده و سفر شما را راحت‌تر خواهد کرد.

5. پاساژ شانزه لیزه تهران؛ بازار لباس مجلسی فروشی ارزان قیمت

1

پاساژ شانزه لیزه یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین پاساژها و بورس لباس مجلسی زنانه در تهران است که می‌توان در آن انواع لباس مجلسی زنانه با رنج قیمت‌های متفاوت پیدا کرد. اسم پاساژ شانزه لیزه از قبل از انقلاب بر آن مانده و هم‌اکنون آن را به نام پاساژ میلاد قائم نیز می‌شناسند. تنوع مدل‌های لباس مجلسی در پاساژ شانزه لیزه تهران بسیار زیاد است و می‌توان جدیدترین مدل‌ها را در آن پیدا کرد. حُسن خرید از پاساژ شانزه لیزه این است که اگر لباس مد نظر شما اندازه‌ تنتان نبود یا اگر با بخشی از لباس مجلسیتان مشکل داشتید، می‌توانید به خیاطی‌های طبقه‌ی بالای پاساژ شانزه لیزه رفته و لباس مجلسیتان را متناسب با اندامتان تغییر سایز دهید. برای رفتن به پاساژ شانزه لیزه تهران می‌توانید به ایستگاه مترو انقلاب یا ایستگاه مترو تئاتر شهر در تهران است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها