بهترین بازارهای تهران که لوازم آرایش ارزان ولی باکیفیت می‌فروشند

لوازم آرایش یکی از محصولاتی است که باید از کیفیت آن مطمئن باشیم به همین دلیل بهتر است بهترین بازارهای لوازم آرایش تهران را بشناسیم.

شناسه خبر: ۳۹۳۸۲۹
بهترین بازارهای تهران که لوازم آرایش ارزان ولی باکیفیت می‌فروشند

راهنماتو- لوازم آرایش ارتباط مستقیمی با پوست ما دارند و همانقدر که می‌توانند به زیبایی ما کمک کنند، می‌توانند برای پوست ما مخرب باشند. اما اگر لوازم آرایش‌هایی انتخاب کنیم که باکیفیت هستند، در برخی موارد می‌توانند حتی خاصیت درمانی داشته باشند. با این وجود، لوازم‌آرایش‌های باکیفیت در بازارهای تهران کم نیستند و هر فروشگاه ممکن است بهترین برندهای لوازم آرایش را عرضه کند، اما قیمت‌ها به قدری بالا است که امکان خرید برای ما مقدور نیست، بنابراین مجبور می‌شویم به لوازم آرایش فیک تن بدهیم. در این میان اگر بازارهای لوازم آرایش تهران را بشناسیم می‌توانیم محصولاتی باکیفیت ولی با قیمت ارزان تهیه کنیم. راهنماتو در ادامه بهترین بازارهای لوازم آرایش تهران را به شما معرفی خواهد کرد.

1. پاساژ صدف در بازار تهران؛ بازار لوازم آرایش ارزان

1

به گزارش راهنماتو، پاساژ صدف در بازار بزرگ تهران یکی از بهترین پاساژهای تهران است که در آن می‌توان لوازم آرایش بسیار باکیفیت را با قیمتی بسیار ارزان پیدا کرد. در پاساژ صدف انواع کرم پودرها، ریمل‌ها، ماسک‌های صورت، لوازم بهداشتی و درمانی مثل کرم ضد آفتاب و غیره به قیمت‌هایی باورنکردنی به فروش می‌رسد. این در حالی است که اکثر لوازم آرایش‌های آن باکیفیت هستند و از شرکت‌های اصلی پُر می‌شوند. برای رفتن به پاساژ صدف در بازار بزرگ تهران بهتر است پس از خارج شده از ایستگاه مترو 15 خرداد به سمت مسجد شاه رفته و خیابان کوچکی که از پلاک 666 شروع می‌شود را دنبال کرد تا به پاساژ صدف رسید.

2. پاساژ موثقی در بازار تهران؛ لوازم آرایش ارزان

1

پاساژ موثقی در بازار بزرگ تهران یکی از بهترین پاساژهای تهران است که اکثر متخصصان ناخن و تتو برای خرید لوازم مورد نیاز خود با قیمت بسیار مناسب به آن مراجعه می‌کنند. تمامی لوازم آرایش‌ها، لاک ژل‌ها، سوهان‌ها، سوزن‌های تتو و لوازم دیگر در پاساژ موثقی باکیفیتی فوق‌العاده عرضه می‌شوند. از آن‌جایی که لوازم ناخن کاری و دیگر لوازم مربوط به حرفه آرایشگری مدام در حال استفاده شدن هستند بهتر است دستگاه‌هایی باکیفیت برای این منظور استفاده کنیم. به عنوان مثال دستگاه‌های یو وی برای خشک شدن لاک ژل دستگاه‌هایی به شدت حساس هستند که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. در پاساژ موثقی می‌توان بهترین و جدیدترین دستگاه‌های یووی را با قیمتی بسیار مناسب پیدا کرد. برای رفتن به پاساژ موثقی در بازار تهران می‌توانیم به ایستگاه مترو 15 خرداد واقع در خط یک مترو تهران است که دسترسی به پاساژ موثقی را برای ما آسان‌تر می‌کند.

3. بازار خیابان منوچهری تهران؛ لوازم آرایش ارزان

1

خیابان منوچهری سال‌ها است که یکی از مهم‌ترین قطب‌های خرید لوازم آرایش در تهران به حساب می‌آید. امروزه خیابان منوچهری تبدیل به یک بازار بزرگ برای خرید لوازم آرایش‌های باکیفیت و اورجینال با قیمت‌های بسیار ارزان شده است. دلیل این مساله نیز عدم وجود واسطه در فروش محصولات آرایشی است نه فیک بودن این محصولات. برای رفتن به خیابان منوچهری می‌توانیم به ایستگاه مترو سعدی تهران برویم و خیابان را تا محله فردوسی تهران ادامه دهیم. راه دیگر برای رسیدن به خیابان منوچهری نیز چهارراه استانبول است.

4. بازار کوچه مروی تهران؛ لوازم آرایش ارزان

1

شاید تعجب کنید که کوچه مروی را در میان لیست بهترین بازارهای لوازم آرایشی ارزان و باکیفیت تهران می‌بینید، اما جالب است بدانید که کوچه مروی علاوه‌بر قهوه و شکلات، به فروش لوازم آرایش‌های درجه یک نیز معروف است. از آن‌جایی که لوازم آرایش‌های موجود در کوچه مروی تا حدود بسیار زیادی اصل هستند، ممکن است که قیمت‌ها کمی تندتر به‌نظر برسد، اما در عوض شما مطمئن هستید که لوازم آرایشی باکیفیت تهیه می‌کنید. برای رفتن به کوچه مروی می‌توانید به ایستگاه مترو امام خمینی یا 15 خرداد در خط یک متروی تهران رفته و سپس به سمت ناصرخسرو حرکت کنید.

نکته مهم درباره بازارهای لوازم آرایشی:

1

اگرچه اکثر بازارهایی که معرفی شد، همگی به فروش محصولات آرایشی ناب معروف هستند، اما حین خرید بهتر است به تاریخ انقضای لوازم آرایش‌ها و بارکد آن توجه فرمایید. بعلاوه، اگر پس از باز کردن در محصولات آرایشی با بوی نامطبوعی مواجه شدید بهتر است مشکل را با فروشنده در میان بگذارید چراکه در برخی موارد ممکن است لوازم آرایش‌ها حین حمل‌ونقل در فضای مناسبی قرار نگرفته و فاسد شده باشند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها