این پنج گرایش قدیمی دکوراسیون را در سال جدید کنار بگذارید!

اگر در سال جدید قصد بازسازی دکوراسیون منزل خود را دارید، پیشنهاد می کنیم از این روندهای طراحی منسوخ شده اجتناب کنید.

شناسه خبر: ۳۹۳۹۳۹
این پنج گرایش قدیمی دکوراسیون را در سال جدید کنار بگذارید!

راهنماتو- سبک های طراحی داخلی می آیند و می روند. چیزی که زمانی شیک و امروزی به نظر می رسید، اکنون منسوخ شده است و روندهای جدید طرفدار پیدا می کنند. اگر در سال جدید قصد بازسازی دکوراسیون منزل خود را دارید، پیشنهاد می کنیم از این روندهای طراحی منسوخ شده اجتناب کنید.

1- طراحی پلان باز

دکوراسیون

به گزارش راهنماتو، طراحی پلان باز در سال های اخیر بسیار پرطرفدار شده است. این طراحی شامل یک اتاق بسیار بزرگ و باز با فضاهای مجزا و عملکردهای مختلف است که معمولا اتاق نشیمن، ناهارخوری و آشپزخانه را با هم ترکیب کرده و یک فضای مشترک ایجاد می کند. در حالی که این روند سال هاست بسیار پرطرفدار شده است، به نظر می رسد در سال جدید طرفداران خود را از دست خواهد داد.

روند جایگزین: در سال جدید دکوراسیون داخلی بیشتر بر روی فضاهای کوچکتر و چیدمان صمیمی تر میز و صندلی متمرکز خواهد شد و شاهد اتاق ها و دیوارهای بیشتری خواهیم بود. طراحی پلان بسته محیط دنج تر و صمیمی تری برای گردهمایی دوستان و اعضای خانواده ایجاد خواهد کرد. می توانید از انواع سبک ها و پالت های رنگی برای طراحی هر اتاق استفاده کنید.

2- پالت های رنگی سفید و خاکستری

دکوراسیون

ترند بعدی دکوراسیون که باید در سال 2024 با آن خداحافظی کنید، پالت رنگی سفید و خاکستری است. این پالت رنگی که در سال های اخیر بسیار پرطرفدار بوده است، در سال جدید طرفداران خود را از دست خواهد داد.

روند جایگزین: اگر عاشق رنگ های خنثی هستید، رنگ های گرم تر مانند بژ، کرم، قهوه‌ای و خاکی را در رنگ آمیزی دیوار، مبلمان، لوازم جانبی، آثار هنری و فرش بگنجانید. همچنین انتظار می رود شاهد سایه های آبی و سبز بیشتری در سال جدید باشیم.

3- لوازم تزئینی رنگی

دکوراسیون

دوران استفاده از لوازم تزئینی رنگارنگ گذشته است. در سال 2024 تزئینات رنگی و متفاوت را نخواهید دید. با دیوارهای رنگ روشن و تزئینات رنگی خداحافظی کنید.

روند جایگزین: به جای استفاده از رنگ سفید و تزئینات رنگارنگ، چیدمان منزل خود را با روند «شستشوی رنگ» که در سال 2024 در حال ظهور است، وفق دهید. تزئین دیوارها، تزئینات، سقف و درها با یک رنگ، ظاهری منسجم تر و تازه تر در فضای داخلی اتاق شما ایجاد می کند.

4- سرویس مبلمان هم سان

دکوراسیون

سرویس مبلمان همسان نیز در سال جدید طرفداران زیادی نخواهد داشت. اگرچه خرید و تزئین مبلمان همسان ممکن است آسان و راحت باشد، اما فضایی ناخوشایند ایجاد می‌کند.

روند جایگزین: به جای مبلمان هم سان، تزئین فضای خانه با انواع سبک های مبلمان و قطعات دکوری مختلف ترند خواهد شد. می توانید با ترکیب مبلمان قدیمی و جدید و مبلمان دوره های مختلف طیف گسترده‌ای از عناصر طراحی از جمله بافت‌ها، الگوها و رنگ‌ها را به فضای خانه بیاورید.

5- تابلوهای کلمه

دکوراسیون

تزئین دیوار با تابلوهای کلمه دیگر در سال جدید ترند نیستند. وقت آن رسیده که در سال جدید این تابلوها را کنار بگذارید.

روند جایگزین: به جای استفاده از تابلوهای کلمه، از تابلوهای نقاشی رنگ روغن، قطعات تزئینی قدیمی و عتیقه، قطعات سفالی، برنجی و چینی برای تزئین دیوار اتاق خود استفاده کنید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها