برترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۳ که باید آخر هفته تماشا کنید!

در ادامه با معرفی ۶ فیلم عاشقانه برتر ۲۰۲۳ با راهنماتو همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۹۱۴۶۲
برترین فیلم های عاشقانه 2023 که باید آخر هفته تماشا کنید!

راهنماتو- از میان تمام فیلم‌های برتر دنیا هیچ چیز با یک فیلم عاشقانه خوب و دیدنی قابل مقایسه نیست. عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی که در غالب دل‌ها و در شکل ها و رنگ های تقریبا مشابه متجلی می شود و دارای صفات، حالات و مظاهر مشترکی است. چه طرفدار فیلم های درام باشید و یا بخواهید با دیدن فیلم های کمدی لحظات شیرینی را سپری کنید، فیلم های عاشقانه زیادی وجود دارند که می توانید به تماشای آنها بنشینید.

به گزارش راهنماتو، اگر در غم و اندوه پس از جدایی به سر می برید و یا می خواهید از بودن در کنار دوستان خود لذت ببرید، می توانید با تماشای یک فیلم عاشقانه خوب، لحظات به یاد ماندنی را رقم بزنید. در ادامه با معرفی 6 فیلم عاشقانه برتر 2023 با راهنماتو همراه باشید.

1- زندگی های گذشته 2023 - Past Lives

کارگردان: سلین سونگ ، محصول: امریکا

بازیگران: گرتا لی، ته‌او یو و جان ماگارو

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8 از 10

ژانر : درام، عاشقانه

خلاصه داستان: فیلم کره‌ای زندگی‌های پیشین یکی از بهترین فیلم های رمانتیک سال 2023 است که داستان دوری دو عاشق را به دلیل مهاجرت روایت می کند. نورا و هه سونگ دو دوست دوران کودکی هستند که ارتباطی عمیق با یک‌دیگر دارند و پس از مهاجرت خانواده نورا از کره جنوبی به ناچار از یکدیگر جدا می شوند و دو دهه بعد دوباره به یکدیگر می پیوندند و با مفاهیم عشق و سرنوشت روبروی می شوند. این فیلم از سوی هیئت ملی بازبینی فیلم و انستیتوی فیلم آمریکا به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال معرفی شد و توانست در مراسم گلدن گلوب نامزد پنج جایزه از جمله بهترین درام شود.

زندگی های گذشته

2- عشق در نگاه اول 2023 - Love at First Sight

کارگردان: ونسا کسویل ، محصول: انگلیس و امریکا

بازیگران: هالی لو ریچاردسون، دکستر فلچر، جمیله جمیل و بن هاردی

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8 از 10

ژانر : درام، عاشقانه

خلاصه داستان: عشق در نگاه اول یک فیلم عاشقانه حال خوب کن است که داستان عشق هدلی و اولیور را در پرواز نیویورک به لندن روایت می کند. این دو پیش از این در لندن عاشق یکدیگر شده بودند و در حالی که احتمال دوباره یافتن آن دو غیرممکن به نظر می رسید، برخلاف انتظار توانستند دوباره یکدیگر را ملاقات کنند و داستان عاشقانه ای را رقم بزنند. این فیلم توانست در جشنواره های مختلف افتخارات متعددی از جمله یک جایزه جشنواره بین المللی فیلم کوتاه آسیانا، یک جایزه جشنواره فیلم بوفالو نیاگارا، یک جایزه جشنواره بین المللی فیلم کالاوراس و یک جایزه جشنواره فیلم کاربورو را بدست آورد.

 عشق در نگاه اول

3- قرار جشن پایان سال 2023 - Prom Pact

کارگردان: آنیا آدامز ، محصول: امریکا

بازیگران: پیتون الیزابت لی، میلو مانهایم، بلیک دریپر، مونیک ای. گرین

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.4 از 10

ژانر : کمدی، خانوادگی، عاشقانه

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی یک دختر دبیرستان به نام مندی یانگ را روایت می کند که تنها هدفش رفتن به دانشگاه هاروارد است. اما زمانی که متوجه می‌شود در لیست انتظار قرار گرفته است، تصمیم می‌گیرد برای پذیرفته شدن در این دانشگاه دست به هر کاری بزند. او در نهایت مجبور می شود به سراغ یکی از محبوب ترین دانش آموزان دبیرستان یعنی گراهام برود که هیچ سنخیتی با او ندارد اما پدرش سناتور و فارغ التحصیل هاروارد است. این فیلم پس از حضور در جشنواره بین‌المللی Directors Guild of Canada موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی شود.

قرار جشن پایان سال

4- خوشبختی برای مبتدی ها 2023 - Happiness for Beginners

کارگردان: Vicki White ، محصول: امریکا

بازیگران: Ellie Kemper ، Luke Grimes ، Nico Santos

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.1 از 10

ژانر : کمدی، درام، عاشقانه

خلاصه داستان: حدود یک سال است که هلن از همسرش جدا شده است و انگیزه و اهداف زندگی‌اش را کاملا فراموش کرده است. او برای بازیابی روحیه و انرژی از دست رفته‌اش تصمیم می گیرد در یک مسابقه بقا در طبیعت شرکت کند و در این تجربه به خاطر می آورد که گاهی برای پیدا کردن خویش، نباید سخت گرفت و باید خود را در دامان طبیعت رها کرد.

خوشبختی برای مبتدی ها

5- دوباره عشق 2023 - Love Again

کارگردان: جیمز سی. استروز ، محصول: امریکا

بازیگران: پریانکا چوپرا، سم هیوین، راسل تووی، امید جلیلی، سلیا ایمری

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.9 از 10

ژانر : کمدی، درام، عاشقانه

خلاصه داستان: میرا ری زنی است که نامزد خود را از دست داده و سعی دارد با نبودن او کنار بیاید. به همین خاطر به تلفن همراه او پیامک هایی را می فرستند و خبر ندارد که شماره به خط کاری مردی به نام باب برنز واگذار شده است. باب تحت تاثیر صداقت و پاکی نهفته در احساسات پشت پیام‌ها قرار می‌گیرد و دوست دارد میرا را ملاقات کند. این فیلم نسخه ای از فیلم آلمانی «پیامک برای تو» می باشد که بر اساس رمانی نوشته شده توسط سوفی کرامر ساخته شده است.

 دوباره عشق

6- هر کسی جز تو 2023 - Anyone But You

کارگردان: ویل گلوک محصول: امریکا

بازیگران: الکساندرا شیپ، میشل هارد، درموت مالرونی و ریچل گریفیتس

امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6 از 10

ژانر : کمدی، عاشقانه

خلاصه داستان: دو نفر که به شدت از یکدیگر متنفرند، به ناچار در کنار هم قرار گرفته و مجبورند به دلایلی وانمود کنند که عاشق هم هستند. همین مساله موجب می شود زندگی آنها تحت تاثیر قرار بگیرد و ... این فیلم کمدی با شخصیت‌ زن مستقل و آزاد و قدرتمند و مرد پرخاشگر اما بامزه و پر از لودگی خود یک اثر سرگرم‌کننده و پرشور است که تماشای آن لحظاتی شاد را برای مخاطب به ارمغان می آورد.

 هر کسی جز تو

نظرات
پربازدیدترین خبرها