اگر از طرفداران سریال Dark هستید دیدن این سریال‌هارو از دست ندهید!

اگر شما از سبک سریال دارک خوشتان می‌آید پس تمام حواستان به این مطلب باشد و این گزینه‌ها را هم بررسی کنید. شاید محبوب شما هم بودند!

شناسه خبر: ۳۹۱۷۱۷
اگر از طرفداران سریال Dark هستید دیدن این سریال‌هارو از دست ندهید!

راهنماتو- «یه سریالی باشه که میخکوبم کنه! پشت سر هم ببینم!»

سریال‌های زیادی در دنیا پخش شده یا در حال پخش هستند که طرفداران زیادی دارند اما اگر به ژانر رازآلود و مهیج علاقمند هستید باید کمی دقیق‌تر دست به انتخاب بزنید.

به گزارش راهنماتو، سریال Dark محبوبیت زیادی در کل دنیا برای خود پیدا کرده است. جادوی زمان و حرکت در آن در این سریال چنان به ظرافت نشان داده شده است که برای اینکه بهتر زیر و بم داستان را متوجه بشوید فکر شما را زیاد از حد به خود مشغول خواهد کرد و این برای طرفداران این ژانر خیلی دوست داشتنی است. اگر شما از این سبک سریالها و فیلم‌ها خوشتان می‌آید پس تمام حواستان به این مطلب باشد و این گزینه‌ها را هم بررسی کنید. شاید محبوب شما هم بودند!

The OA

7

سریالی عجیب و غریب! داستانی تکان دهنده! شما با دختری در این داستان روبه رو هستید که 7 سال از گم شدنش گذشته و به ناگهان پیدا می‌شود! ماجرا فقط همین نیست. او قبل از این 7 سال نابینا بوده و حالا چشمانی سالم دارد! جذابیت فرو رفتن در زندگی او و اتفاقاتی که رخ می‌دهد زیاد است.

این سریال بین سال‌های 2016 تا 2019 پخش شد. اگر زیر 17 سال سن دارید تماشای آن به شما پیشنهاد نمی‌شود. اگر وقتتان کم است هم شاید گزینه خوبی برای شما نباشد چون به قدری هیجان انگیز است که مجبور هستید شب‌ها از خوابتان بزنید و به تماشای این سریال بپردازید!

OA دو فصل دارد و هر فصل شامل 8 قسمت 60 دقیقه‌ای است و در سایت IMDB امتیاز 7.8 گرفته است.

The 100

7

یک سریال دیگر که از هیجان زیاد نمی‌توانید رهایش کنید!

تقریبا 100 سال از یک جنگ هسته‌ای گذشته و هر آنچه در زمین وجود داشته است به نابودی رسیده، 100 نوجوان بزهکار را تصور کنید که در ایستگاه فضایی زندگی می‌کنند و قرار است به زمین فرستاده شوند تا مشخص شود که آیا زمین قابلیت زندگی کردن دارد یا خیر!؟ در این میان اتفاقات بسیار جذابی می‌افتد که دیدن آن را حتما به شما توصیه می‌کنیم!

سریال The 100 با هفت فصل آماده است تا شما به تماشایش بنشینید و گذر زمان را متوجه نشوید!

IMDB به آن امتیاز 7.6 داده است.

1899

7

خب! این یک سریال است که سازندگان Dark به تهیه آن پرداخته‌اند. فضای رازآلود این داستان در دل دریا می‌گذرد. عده‌ای برای مهاجرت با کشتی بخار از لندن به نیویورک در حال حرکت هستند که در میان راه با کشتی گمشده‌ای روبه رو می‌شوند و اتفاقاتی می‌افتد و...

این سریال در سال 2022 ساخته شده است ولی همانطور که از اسمش برمی‌آید داستانش به سال 1899 برمی‌گردد.

اگر دوست دارید با کابوسی که این مهاجران روبه رو می‌شوند آشنا بشوید باید بدانید این سریال با 8 قسمت 60 دقیقه‌ای در یک فصل تمام شده است و امتیاز 7.3 را در IMDB گرفته است.

Leftovers

7

یک سریال کوتاه دیگر که در آن شما گویی با رستاخیز واقعی روبه رو هستید! داستان سریال به این گونه است که قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد، زندگی در آرامش و به روال همیشگی خود در جریان است اما به طرز کاملا ناگهانی و بی دلیل 2 درصد از مردم کل دنیا ناپدید می‌شوند! حتی تصور این صحنه و اتفاق هم ضربان قلب آدم را بالا می‌برد!

با دیدن این سریال در 3 فصل دلتان می‌خواهد باز هم ادامه داشته باشد. از دیدن آن غافل نشوید که حتما برایتان لذت بخش خواهد بود.

Loftovers یا بازماندگان بین سال‌های 2014 تا 2017 پخش شد و در کل 28 قسمت است. امتیاز جذاب 8.3 را هم در IMDB به خود اختصاص داده و این نشان می‌دهد باید حتما به دیدن آن بپردازید!

Westworld

7

یک شهربازی در این سریال به نمایش درمی‌آید که در غرب آمریکاست و تمام ساکنانش ربات یا انسان‌های مصنوعی هستند! انسان‌های واقعی هم می‌توانند با پرداخت هزینه زیاد به عنوان مهمان وارد آن بشوند و خدمات بگیرند و هر کاری دوست دارند انجام بدهند!

این سریال 4 فصل دارد و IMDB به آن امتیاز 8.5 داده است. شما دوست دارید پا به این شهربازی بگذارید؟!

نظرات
پربازدیدترین خبرها