یکی از بهترین بازیهای فراموش شده Marvel رو برای همیشه مجانی بگیرین

بار دیگه اپیک با یه حرکت ناگهانی یکی از بهترین بازیهایی که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده رو به طور مجانی در اختیار گیمرها گذاشته.

شناسه خبر: ۳۹۱۸۱۷
یکی از بهترین بازیهای فراموش شده Marvel رو برای همیشه مجانی بگیرین

راهنماتو- میشه گفت دیگه چند روزی هستش که از سال نو میلادی و دو هفته‌ای از کریمسس گذشته ولی خب به نظر این مناسبت‌ها همچنان برای گیمرها پابرجان چرا که Marvel's Guardians of the Galaxy رو همین الان میتونین به صورت مجانی به اکانت خودتون اضافه و سر فرصت بازیش کنین. این بازی که راستیتش یه جواهر گمشده از سال 2021 هستش که خیلی‌ها ازش غافل شدن. اگر شما هم طبق جزو این دسته از این گیمرها بودین باید بگم که اصلا فرصت رو برای گرفتنش از دست ندین.

به گزارش راهنماتو، تیم Eidos-Montreal با این بازی تونستن یه کار فوق‌العاده رو انجام بدن، واقعا جای تاسفه که این بازی در سایه‌ی Marvel's Avengers قرار گرفت و اونطور که باید به شهرتی که لایقش بود نرسید. Guardians of the Galaxy یه بازی اکشن-ماجراجویی خطیه، مثل Uncharted یا The Last Of Us، ولی با چند تا جنبه منحصر به فرد که این بازی رو از بقیه جلو‌تر میندازه. اولیش اینه که سیستم نبردش یه ترکیبی از پلتفرمینگ، شوتر سوم‌شخص و فرماندهی تیمیه که باعث میشه نبردها و فایت‌هایی که توی بازی دارین خیلی حماسی و سینماتیک بشه. شما در نقش Starlord میتونین به عنوان فرمانده گروه به هم‌تیمی‌هاتون دستور بدین که چه کاری و در چه جایی که لازمه انجام بدن. یا صلا میتونین به حال خودشون ولشون کنین تا وقتی که واقعا به کمکشون نیاز دازین و ازشون برای کم کردن دشمنا، متمرکز شدن روی تهدیدها یا شروع کمبوهای قدرتمند استفاده کنین. البته کمی زمان میبره تا بتونین باهاش ارتباط برقرار کنین و قلقش دستتون بیاد میدونین چون از هر سیستم نبردی که تاحالا دیدین خیلی متفاوت‌تره. ولی چند بار که چندتا حمله تیمی و چندتا آپگرید برای Starlord باز کردین، جالبیش تازه مشخص میشه.

get-marvels-guardians-of-the-galaxy-for-free

از طرفی، یکی از دلنشین‌ترین چیزهایی که هر طرفدار کامیک‌های مارول رو این بازی میتونه به خودش جذب کنه، اینه که چقدر دقیق وارد جهان مارول شده. از اولین ماموریت توی منطقه قرنطینه تا آخرین مبارزه در Sancrosanct، بازی GotG تونسته پر از اشاره‌ها و تفسیرهای شگفت‌آور از مکان‌ها و شخصیت‌های معروف مارول باشه. از مکان‌های معروفی مثل Knowhere تا مقر هدفونوا کور در New Xandar و همگی پر از شخصیت‌های مشهور و کمیک‌های مارول مثل Adam Warlock، Blood Brothers و Lady Hellbender که میتونین اونارو توی بازی ملاقات کنین. بزارین بهتون یه چیزی رو رک بگم، اونم اینه که اونقدر این بازی مث فیلمهاش غیرقابل پیشبینی و هیجان‌انگیزه خداییش حیف میدونم اگر بخوام بیشتر از این براتون بازی رو شرح بدم!

Guardians of the Galaxy یه سبک هنری فوق‌العاده‌ای داره

حالا اون چیزی که این بازیو برام ویژه می‌کنه و اونو توی دسته بازی‌های ابرقهرمانی باحال مثل Spider-Man 2، Arkham City و X-Men Origins: Wolverine قرار می‌ده، داستانشه. داستان نسبتا طولانی این بازی به جای اینکه خستتون کنه، این حس خوب رو بهتون القا میکنه که تونستین توی روند بازی خیلی با اعضای تیم انس بگیرین و باهاشون آشنا بشین که باز خودش یه برتری نسبت به سه‌گانه فیلمی که داره محسوب میشه چرا که داستان تمام شخصیت‌هارو در قالب یه داستان واحد و زیر یه سقف آورده. داستانی که خیلی عالی تونسته به موضوعات مثل اندوه، تنهایی و احساس تعلق به یک جا بپردازه. چیزی که به ندرت و به این خوبی توی بازیهای ابرقهرمانی شاهدش هستیم. با تمام خنده‌ها و پیچش‌هایی که توی داستان تجربه میکنین، چیزی که در نهایت تاثیر هر لحظه رو براتون چندبرابر میکنه اینه که بازی با فرم خطی‌ای که داره همچنان تحت تاثیرات گیمر شکل میگیره.

get-marvels-guardians-of-the-galaxy-for-free

حالا شماهم برای امتحان کردن این بازی و داشتن ماجراجویی فضایی خودتون تنها چیزی که لازم دارین یک حساب اپیک و لانچر فروشگاه اپیک روی کامپیوترتونه، و میتونین هر وقت که دلتون بخواد از الان تا ساعت 6 عصر به وقت تهران و در تاریخ 11 ژانویه این بازی رو به اکانتتون اضافه کنین و بازیش کنین. درسته که اپیک بازیهای زیادی رو طی چندماه گذشته در اختیار گیمرها گذاشته ولی این بازی‌ای هستش که اصلا نباید از دست بدینش.

نظرات
پربازدیدترین خبرها