سریال کره‌ای بدترین شیطان The Worst of Evil: یک مثلث عشقی جدید!

یکی از پرطرفدارترین سریال‌های کره‌ای در سال ۲۰۲۳، سریال برترین شیطان بود که امتیاز ۸.۵ از ۱۰ را در IMDB از آن خود کرد.

شناسه خبر: ۳۹۱۸۵۲
سریال کره‌ای بدترین شیطان The Worst of Evil: یک مثلث عشقی جدید!

راهنماتو- زخم‌های کودکی. امان از زخم‌های کودکی که می‌توانند زیباترین، دراماتیک‌ترین و گاهی اکشن‌ترین لحظات سینما را از آن خود کنند. حال اگر ما در سریالی 12 قسمتی، مثل سریال کره‌ای بدترین شیطان، قهرمانی داشته باشیم که زخم کودکیش، تبدیل به نقطه قوتش شود، مسلما هرگز آن سریال را فراموش نخواهیم کرد. چراکه حدود 3 ماه، هر لحظه با آن شخصیت همراه بوده‌ایم. راهنماتو با بررسی سریال بدترین شیطان سعی دارد که شما را به عمیق شدن در این سریال دعوت کند.

1

داستان سریال کره‌ای بدترین شیطان

به گزارش راهنماتو، پیش از آنکه مختصری از داستان سریال کره‌ای بدترین شیطان را بگوییم، بهتر است اشاره کنیم که این سریال کره‌ای، محفلی است برای گرد آمدن بهترین ستاره‌های سینما و تلویزیون کره جنوبی همچون، جی چانگ ووک، وی ها جون و ایم سه-می. حال بهتر است به سراغ داستان سریال بدترین شیطان برویم. داستان این سریال کره‌ای در سال 1990 و در کوچه پس کوچه‌های کره جنوبی اتفاق می‌افتد. بحث بر سر افشا کردن هویت یک باند مواد مخدر است. آن هم توسط یک پلیس مخفی.

1

نکته جذاب ماجرا این است که همسر پلیس مخفی که خود یک پلیس است، با لیدر باند فروش مواد مخدر پیش‌تر روابط دوستانه‌ای داشته، اما حالا مجبور است با نقاب یک دوست سمت او برود تا هویتش را افشا کند. این روایت به نظر ساده می‌رسد، اما پیچیدگی‌های دراماتیک و لحظات اکشن این سریال کره‌ای، ما را به یاد تقابل خیر با شر می‌اندازد. در ادامه به این مباحث می‌پردازیم.

1

سریال کره‌ای بدترین شیطان؛ رویارویی خیر با شر!

بحث بر سر اینکه شر کدام است و خیر کدام همواره وجود داشته. در واقع گاهی خیر، ممکن است در مسیری برای از بین بردن شر قرار بگیرد که مرز بین خیر و شر را محو و مخدوش ‌کند. اما، اگر ما فروش مواد مخدر و رهبری این نوع باندها را شر در نظر بگیریم، خیر، افسری است که برای از بین بردن این باند می‌جنگد.

1

پارک جون مو افسری است که ماموریت پیدا می‌کند تا برای گرفتن ترفیع، چونگ گی چول، رهبر باند مواد مخدر، را نابود کند. سوال این‌جا است که در این مسیر چه اتفاقاتی می‌افتد؟ آیا با پیش‌روی پروتاگونیست در سریال کره‌ای بدترین شیطان، همچنان باور داریم که جون مو خیر است و گی چول شر؟ حتی اگر این ماجرا به قیمت برهم زدن رابطه زناشویی باشد؟

1

سریال کره‌ای بدترین شیطان: پارک جون مو با زخمی کاری

چرا پارک جون مو در سریال کره‌ای بدترین شیطان، هر کاری برای از بین بردن شر می‌کند؟ آیا او برای از بین بردن شر چنین می‌کند یا برای گرفتن ترفیع؟ زیباترین گره‌ای که ویژگی‌های سریال کره‌ای بدترین شیطان را خاص می‌کند، وجود یک زخم کودکی در شخصیت اصلی داستان یا پارک جون مو است.

1

جون مو پدری معتاد داشته. به همین خاطر همواره تحقیر می‌شده است. او هرگز نتوانسته به موقعیت شغلی بهتری دست پیدا کند چراکه چنین پیشینه‌ای دارد. جون مو حتی در روابط عاشقانه، از پدر همسرش زخم زبان می‌خورد. بنابراین، حالا که موقعیت ترفیع پیش آمده، برای رسیدن به مقصد، همه چیز را زیر پا می‌گذارد. حتی اگر لحظه‌ای مجبور باشد نقاب شر به چهره بزند.

1

سریال کره‌ای بدترین شیطان؛ رویارویی خیر با خیر!

لحظاتی در این سریال هیجان‌انگیز با روحیه خشن هست که ما خیر را رودرروی خیر می‌بینیم. همانطور که اشاره شد فرض بر این است که در سریال کره‌ای بدترین شیطان، تمامی گروه‌ها و افراد وابسته به مواد مخدر شر هستند و پلیس‌ها خیر! اما، نقطه قوت سریال کره‌ای بدترین شیطان زمانی مشخص خواهد شد که خیر، مثل پارک جون مو، با خیری دیگر، مثل کارگاه‌هایی که به وفاداری جون مو شک کرده‌اند، رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. حالا جون مو اسلحه به دست تا قسمت بعدی منتظر می‌ماند تا تصمیم بگیرد به‌عنوان یک خیر رودروی خیر باشد یا به‌عنوان شر!

1

سریال کره‌ای بدترین شیطان؛ رویارویی شر با شر!

ممکن است بارها در فیلم‌ها و سریال‌های گنگستری دیده باشیم که دارودسته‌ای از یک باند خلافکار، با دارودسته‌ای از باند خلافکار دیگر رویاروی شوند. این تقابل را با نام تقابل شر با شر در نظر می‌گیریم. اما، چه اتفاقی درون ما رخ می‌دهد که ما در دلمان طرف یکی از باندها را گرفته‌ایم و آرزو می‌کنیم که از هم نپاشد؟

1

زمانی که گی چول به‌عنوان شر، به زیردستانش نارو می‌زند، باید توقع داشته باشد که افرادی هستند پیرامون او که کمر به قتلش بسته‌اند. اما، ما می‌خواهیم بدانیم رابطه گی چول با یو یی جانگ، همسر پارک جون مو، به کجا می‌رسد! رویارویی شر با شر در سریال کره‌ای بدترین شیطان نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن است که ما را به دیدن این سریال ترغیب می‌کند.

1

سریال کره‌ای بدترین شیطان؛ وفاداری به عشق یا شغل؟

وجود دو مثلث عشقی در سریال کره‌ای بدترین شیطان، آن را بیش از پیش جذاب می‌کند. نکته مثبت این است که این ته‌مایه‌های عاشقانه زیاده از حد نمی‌شوند، در نتیجه لحظات خشن و اکشن به لحظات عاشقانه فروخته نمی‌شود. خاطرتان هست که گفتیم زخم کودکی‌ای که درون چون مو قرار دارد، ممکن است چهره او را از یک پروتاگونیست تبدیل به یک آنتاگونیست کند؟ (تبدیل خیر به شر؟) سریال کره‌ای بدترین شیطان، شخصیت‌های اصلی را سر دوراهی قرار می‌دهد.

1

این دقیقا چیزی است که ما در درام می‌خواهیم. جون مو باید تصمیم بگیرد که با لی هیان وارد رابطه شود تا به ترفیع برسد یا از او دست بکشد و به همسرش وفادار بماند. داستان برای یو یی جانگ و جونگ گی چول هم به همین منوال پیش می‌رود. ما لحظات زجر کشیدن مردی لجباز و کینه‌ای؛ مثل پارک جون مو را می‌بینم در حالی که یو یی جانگ سر مزار مادرش در کنار جونگ گی چول است. به نظر می‌رسد این یک صحنه اکشن درونی است. نزاع خود با خود، نزاعی که در دل جون مو اتفاق می‌افتد.

1

نظرات
پربازدیدترین خبرها