با این بازی خیلی راحت سطح دانش زبان انگلیسیتون رو بالا ببرین

بازی Scribblenauts یه بازی فوق‌العادست که در خودش دنیای مجازی و شگفت‌آوری داره که میتونه شمارو نه تنها برای ساعت‌ها سرگرم کنه بلکه خیلی‌هم میتونه شمارو بخندونه.

شناسه خبر: ۳۹۲۰۲۲
با این بازی خیلی راحت سطح دانش زبان انگلیسیتون رو بالا ببرین

راهنماتو- یادگیری زبان دوم مخصوصا تو شرایط الان یکی از مهم‌ترین چیزهایی هستش که هر کسی بلاخره باید به فکرش بیفته و سعی کنه به وقتش زمانی رو برای یادگیری بزاره تا بتونه یه زبون دیگه رو یاد بگیره. ولی مشکل یادگرفتن اینه که میتونه خیلی سریع حوصله سربر بشه و شمارو زده کنه. حالا اگر بهتون بگم که بازی‌ای هستش که با ظاهر ساده‌ای که داره میتونه هم بهتون لغات زیادی رو یاد بده و هم سرگرمتون کنه چی؟ بازی‌ای که یادگیری لغات در واقع هسته گیمپلیش هستش و بازی حول این محور که بتونه براتون آموزنده باشه ساخته شده.

به گزارش راهنماتو، قراره درباره‌ی یه بازی فوق‌العاده و خفن حرف بزنیم که هم برای یادگیری زبان عالیه و هم برای تفریح. بازی Scribblenauts یه بازی فوق‌العادست که در خودش دنیای مجازی و شگفت‌آوری داره که میتونه شمارو نه تنها برای ساعت‌ها سرگرم کنه بلکه خیلی‌هم میتونه شمارو بخندونه. با آزادی عملی که در اختیارتون میزاره، تنها محدودیتی که شما میتونین توی این بازی داشته باشین، خلاقیت خودتونه!

scribblenauts-unlimited-makes-learning-english-super-easy

به دنیای بازی با کلماتتون شکل بدین

اولین چیزی که توی این بازی توجهتون رو جلب می‌کنه، اینه که می‌تونین با "کلمات جادویی" هر چیزی که دلتون میخواد رو توی دنیای جادویی بازی خلق کنین. میشه دقیقا مصداق بارز اون اصطلاحیه که میگه فقط لازم لب تر کنین تا جلوتون حاضر بشه. از حیوونات خونگی گرفته تا موجودات فانتزی؛ هرچیزی که توی ذهنتون هست رو می‌تونین به واقعیت تبدیل کنی. اینجاست که بازی سعی میکنه دایره لغات زبانتون رو بیشتر کنه و بهتون یاد بده که چطوری میتونین از یه ساختار کلمه کجا و کی استفاده کنین.

تقویت املای کلمات در حین بازی

Scribblenauts یک جاذبه خاصی داره که بهتون کمک میکنه با تفریح و سرگرمی به بهترین نحو ممکن زبانتون رو بهتر کنین. همچنین نوشتن کلمات و ترجمه اونا به انگلیسی باعث بهبود مهارت‌های زبانتون میشه. حتی اگر با یه کلمه آشنایی ندارین یا نمیدونین که چطوری نوشته میشه، بازی خیلی سریع به کمکتون میاد که نه تنها با اون کلمه آشنا بشین بلکه املای صحیحش رو هم بهتون یاد میده.

scribblenauts-unlimited-makes-learning-english-super-easy

تفکری خلاقانه در گیمپلی بازی

وقتی که با چالش‌ها و پازل‌های بازی روبرو میشید، متوجه میشید که چقدر می‌تونید با ترکیب اشیاء و موجودات مختلف، مسائل و پازل‌هایی که بازی جلوتون میزاره رو حل کنین. این چیزیه که دانش زبان شما رو با تفکر خلاقانه ترکیب میکنه. شما برای عبور از یه مرحله محدود به یه راه‌حل از قل تعیین شده نیستین و میتونید اصلا از یه ترکیب خیلی متفاوت از کلمات رو امتحان کنید و ببینید چطور میشه با اون مشکل پیش اومده رو حل کرد. مثلا فکرشو بکنین یه جایی توی بازی آتیش گرفته، شما هم میتونین با یه شلنگ آب آتیش رو خاموش کنین یا به فکر آوردن پتو، کپسول آتیشنشانی و غیره فکر کنین یا اصلا با بیل خاموشش کنین. حل مسائل فقط و فقط بسته به نوع دیدتون به مسئله هستش و خیالتون راحت که هیچ وقت جواب اشتباهی اینجا وجود نداره.

چالش برانگیز ولی سرگرم‌کننده

این بازی بیشتر از یک بازی آموزشی، یک ماجراجویی هیجان‌انگیزه! هر چقدر که در مراحل بازی بیشتر پیش میرید، ثاعدتا چالش‌ها بیشتر و سخت‌تر می‌شن. اینجاست که شما به تفکر لحظه‌ای و بهبود مهارت‌های زبانیتون نیاز دارین. چرا که هر کدوم از این چالش‌ها یک فرصت جدید برای یادگیری هستش که میتونه در آینده براتون مفید واقع بشه.

scribblenauts-unlimited-makes-learning-english-super-easy

مسیر خودآموزی رو با انگیزه طی کنین

یکی از چیزهای فوق‌العاده در Scribblenauts اینه که هر کس میتونه مسیر یادگیریش رو خودش انتخاب کنه. شما می‌تونید خودتون مشخص کنین که الان می‌خواید روی کدوم قسمت از زبانتون کار کنید و با استفاده از دفترچه جادوییتون روی اون قسمت بیشتر کار کنین.

خلاصه که Scribblenauts نه تنها یه بازی هیجان‌انگیزیه، بلکه یک ابزار یادگیری فوق‌العاده هم هست. شما میتونین از دنیای دوستانه و جذاب این بازی لذت ببرین و در همین حین سطح زبانتو رو هم بالا ببرین. تازه یکی از خوبی‌هایی که این بازی داره اینه که تقریبا میشه روی هر پلتفرمی از کامپیوتر گرفته تا گوشی‌های اندروید و iOS این بازی رو بازی کرد و لذت برد. ولی به شخصه من پیشنهاد میکنم که اول با Scribblenauts Unlimited شروع کنین چون میشه گفت تمام مواردی که میخواین رو در خودش داره و هم میشه روی گوشی، کنسول و کامپیوتر بازیش کرد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها