اگر عاشق Hogwarts Legacy شدین حتما این بازیهای رایگان رو هم امتحان کنین

ما در راهنماتو براتون لیستی از بازیهایی رو داریم که میتونین با بازیشون دوباره تجربه‌ای مشابه ماجراهای هری پاتر و اون چیزی که در هاگوارتز میگذره رو داشته باشین.

شناسه خبر: ۳۹۵۰۰۱
اگر عاشق Hogwarts Legacy شدین حتما این بازیهای رایگان رو هم امتحان کنین

راهنماتو- هممون توی یه مقطع زمانی و بنا به دلایلی به سمت دنیای هری پاتر و اون فضای جادویی و فانتزیش جذب شدیم. حالا میتونه فیلمهایی باشه که طی سالهای گذشته با محوریت خود هری پاتر اکران شده باشه، کتاب هایی که ازش نوشته شده و یا حتی بازیهایی که باشه که توی نسل ششم کنسول‌ها که میشه همون پلی‌استشین ازش منتشر شده باشه. اینکه طی سالهای گذشته این مجموعه از کتاب‌ها، بازیها و فیلم‌ها تونستن اینقدر مخاطب رو به این دنیای خیالی جذب کنن چیزی فراتر از انتظار هر کسی هستش.

به گزارش راهنماتو، حالا اگر شماهم جزو هوادارای پروپاقرص Hogwarts Legacy باشین حتما بعد از اینکه بازی رو تموم کردین همچنان در خودتون اون عطش برای تجربه بیشتر و غرق شدن توی دنیایی مشابه چیزی که تجربه کردین رو در خودتون حس کردین. اینجاست که باید بگم نگران نباشین چون ما در راهنماتو براتون لیستی از بازیهایی رو داریم که میتونین با بازیشون دوباره تجربه‌ای مشابه ماجراهای هری پاتر و اون چیزی که در هاگوارتز میگذره رو داشته باشین تازه اونم به صورت رایگان و مجانی! پس با راهنماتو همراه باشین.

Homestead Arcana

best-games-to-play-hogwarts-legacy-fans

کجا میتونین بازیش کنین؟ این بازی رو می‌تونین توی Xbox Game Pass پیدا کنین.

چرا باید بازیش کنین؟ برای تجربه یه زندگی جادویی

تو این بازی باحال، شما نقش یه جادوگر رو بازی میکنین که تلاش میکنه دنیا رو از مه تاریکی که میخواد دنیارو فرا بگیره پاک کنین. توی این بازی شما باید معماهای پشت این مه رو کشف کنین، گیاهان به خصوصی رو پرورش بدین که میتونن قدرت جادوتون رو بالا ببرن و از جادوی طبیعت استفاده کنین تا زمین رو بتونین در نهایت نجات بدین. با این حال این بازی یه ترکیبی از شبیه‌سازی مزرعه و RPG هستش که می‌تونین زندگی جذاب و دلنشین یه جادوگر رو توی اون تجربه کنین.

Assassin's Creed Odyssey

best-games-to-play-hogwarts-legacy-fans

کجا میتونین بازیش کنین؟ این بازی هم روی Xbox Game Pass و هم روی PlayStation Plus موجوده.

چرا باید بازیش کنین؟ به خاطر یه دنیای اسطوره‌ای زیبا

این بازی یه دنیای زیبا و اکشن پر هیجان رو با موجوداتی مبتنی بر اسطوره‌های کلاسیک ترکیب کرده. شما توی Assassin's Creed Odyssey از مکانیک‌های مخفی‌کاری سختگیرانه‌ی بازیهای قبلی فاصله میگیرین و همین باعث شده که یه کم قابلیت دسترسی بیشتری داشته باشه. با دنیایی پر از کوئست‌ها و داستان جذاب، این بازی تا ساعت‌ها میتونه خیلی راحت سرگرمتون بکنه. درسته که این بازی اونقدراهم بهتون اون فانتزی جادو و جادوگری رو نمیده ولی تونسته با یه دنیای وسیع و پر از چیزهای مختلف شمارو وارد یه بعد تاریخ و در عین حال جادویی کنه.

Persona 4 Golden

best-games-to-play-hogwarts-legacy-fans

کجا میتونین بازیش کنین؟ این بازی رو می‌تونین توی Xbox Game Pass پیدا کنین.

چرا باید بازیش کنین؟ برای درام و درد و مشکلات نوجوانانه

اگه بیشتر به دنبال اون درام زمان دبیرستان و مدرسه در کنار وعضلات خودش هستین، بهترین گزینه Persona 4 Golden هست. این بازی شاهکاری در سبک RPGئه و از زمان انتشارش در سال 2012 توسط طرفدارای این سری و منتقدای مختلف مورد تحسین قرار گرفته. اگرچه این یه بازی ماجراجویی با دنیای باز نیست، اما بازی شامل یک گروه کامل از شخصیت‌های نوجوانه که هر کدوم مشکلات خودشون رو دارن تا به داستان جنبه قابل باورتری رو بدن. بازی جوری هستش که شب‌ها شما مشغول مبارزات مختلف و در صبح درگیر مسائل مربوط به زندگی یه دبیرستانی هستین. چیزی که خیلی از ماها خاطراتی رو از اون دوران داریم و این بازی میخواد به همچین مواردی بپردازه.

God of War (2018)

best-games-to-play-hogwarts-legacy-fans

کجا میتونین بازیش کنین؟ این بازی روی PlayStation Plus موجوده.

چرا باید بازیش کنین؟ چون یه بازی شاهکار از دنیای اسطوره‌ای هستش اما بزرگتر و بزرگسالانه‌تر

برای یه جواهر دیگه از دنیای باز و اساطیری با موجودات و شخصیت‌های اسطوره‌ای، حتما باید بازی God of War رو امتحان کنین. این بازی در واقع متفاوت از لحاظ تون و لحن هستش چون این یه بازی بسیار بزرگسالانه‌تره. اما همچنان همه‌ی جادو و اسطوره‌ای که می‌خواین رو در خودش داره. این بازی بیشتر یه ماجراجویی پر از اکشنه با صحنه‌های متعدد، تصمیم‌های جالب در داستان و چگونگی پیچ و تاب ناگهانی داستان. اگرچه این بازی خیلی خطی و حول محور داستانش هست ولی هنوز می‌تونین دنیای باز رو برای یافتن رازها و فرصت‌های آپگرید و پیشرفت داشته باشین.

Stardew Valley

best-games-to-play-hogwarts-legacy-fans

کجا میتونین بازیش کنین؟ این بازی رو می‌تونین توی Xbox Game Pass پیدا کنین.

چرا باید بازیش کنین؟ چون یه تجربه‌ی چیل و دلپذیر در مورد ساختن و مزرعه‌داری هستش

یکی از بازیهایی که مثل Hogwart Legacy میتونه شما رو توی دنیای خودش غرق کنه Stardew Valley هستش؛ تازه این فقط یه شبیه‌سازی مزرعه نیست، بلکه تعاملات شخصیت‌ها و روابطت باهاشون یه عمق بیشتری رو به بازی میده. در کنار امکان انجام وظایفی برای آن‌ها، یا حتی دوستی باهاشون، این باور رو به شما میده که بله شما هم بخشی از این جامعه کوچیک هستین. هرچند که اینجا جادویی پیدا نمی‌شه، اما یه دنیای پر از چیزهای جالب و شخصیت های جذاب رو داره. از وقتی که این بازی منتشر شده، کلی آپدیت هم براش عرضه شدن که بازی رو هر روز بهتر میکنن. این بازی می‌تونه شمارو خیلی راحت براس صدها ساعت سرگرمکنه بدون اینکه براتون تکراری بشه چرا که به شما قبولونده که بخشی از این جامعه هستین و کارهاتون روی بقیه هم تاثیر میزاره.

Moonlighter

best-games-to-play-hogwarts-legacy-fans

کجا میتونین بازیش کنین؟ این بازی روی PlayStation Plus موجوده.

چرا باید بازیش کنین؟ چون ماجراجویی‌های پیکسلی و مغازه‌داری جذابی داره

یه بازی جذاب ماجراجویی که قسمتی ازش شبیه‌ساز فروشگاه هست و قسمت دیگه‌اش هم از سبک RPG تشکیل شده. شما در نقش یک قهرمان به دنبال تامین کالاهایی هستید که می‌تونید توی فروشگاه خودتون بفروشید. با حضور یک جمعیت روستایی اطراف شما، این بازی مثل Zelda علاوه بر جذابیت در لحن، زیبا هم هست. گرافیک پیکسلی اون شگفت‌انگیز و دوست داشتنیه. یه بازی مستقل دیگه که تعداد زیادی به‌روزرسانی دریافت کرده و به شما اجازه میده که در ماجراجویی‌های جادویی، گنج‌های اشغال، مبارزات با بزرگان و کاوش شرکت کنین، همه در حالی که یک فروشگاه ماجراجویی و جالب رو اداره می‌کنید. با کمی جادو و خیلی از ماجراجویی‌ها، این بازی به راحتی میتونه یه جایگزین خوب برای Hogwarts Legacy باشه.

Dreamlight Valley

best-games-to-play-hogwarts-legacy-fans

کجا میتونین بازیش کنین؟ این بازی رو می‌تونین توی Xbox Game Pass پیدا کنین.

چرا باید بازیش کنین؟ چون توی خودش اون جادوی دیزنی و شخصیت‌های شگفت‌انگیزش رو داره

و بالاخره به Dreamlight Valley میرسیم، یه بازی‌ای که برای جادویی که داره توی لیست آوردیم ولی نه اون چیزی که فکرشو میکنین. گرچه بله، اینجا بعضی از جادوهاهم حضور دارن، اما جادویی که بیشتر مدنظرمون بودش، "جادوی دیزنی" هست. در این بازی که ترکیبی از Animal Crossing با Disneyland ئه؛ شما رو توی قلب دنیای شخصیت‌های مختلف دیزنی گذاشته و به شما این حس رو میده که بله میتونین مثل بقیه توی این دنیای مجازی به کارهای خودتون برسین و با شخصیت های محبوب بچگیتون تعامل داشته باشین. آرزویی که هر کسی از وقتی 5 سالش بوده میشه گفت در خودش داشته.

نظرات
پربازدیدترین خبرها