جذاب ترین ترندهای آرایشی که عید امسال باید امتحان کنید

اگر شما هم دوست دارید خود را با ترندهای آرایشی مد روز دنیا هماهنگ کنید، پیشنهاد می کنیم این شیوه های میکاپ ترند ۱۴۰۳ را مورد توجه قرار دهید.

شناسه خبر: ۳۹۵۴۸۱
جذاب ترین ترندهای آرایشی که عید امسال باید امتحان کنید

راهنماتو- همه افراد زیبایی را دوست دارند و آرایش کردن یکی از بهترین راه هایی است ما را در رسیدن به این هدف یاری می کند. هر سال با شروع سال جدید شاهد ظهور ترندهای آرایشی جدید و از مد افتادن برخی دیگر از شیوه های آرایشی هستیم. آرایش کردن به سبک و روش سال حس و حال خوبی را برای ما به ارمغان می آورد و تاثیر قابل توجهی بر روحیه و اعتماد به نفس ما دارد. اگر شما هم دوست دارید خود را با ترندهای آرایشی مد روز دنیا هماهنگ کنید، پیشنهاد می کنیم این شیوه های میکاپ ترند 1403 را مورد توجه قرار دهید:

1- محدود کردن روتین پوستی

به گزارش راهنماتو، روتین مراقبت از پوست در سال جدید در سه یا چهار محصول ضروری خلاصه می شود. در واقع هر چه می گذرد، افراد بیشتری در روال مراقبت از پوستشان به شیوه های مینیمالیستی روی می آورند. زیرا اکثر افراد زمان اجرای روتین پوستی با ده محصول مختلف را ندارند! این کار علاوه بر جلوگیری از صرف زمان و هزینه، از لایه‌برداری بیش از حد و استفاده از محصولات فعال و خشن بر روی پوست جلوگیری کرده و اثرات مواد مضر را به حداقل می رساند.

ارایش

2- رنگ موی بلوند عسلی

رنگ موی بلوند عسلی یکی از رنگ موهای ترند و پرطرفدار در سال جدید خواهد بود. این رنگ با سایه های طلایی خود روی پایه طبیعی قهوه ای روشن یا بلوند تیره بهترین ظاهر را دارد و برای افرادی که تناژ پوستی سرد و خنثی و چشمان روشن و عسلی دارند، مناسب است.

رنگ مو

3- رنگ هلویی مخملی

رنگ هلویی مخملی یا Peach Fuzz امسال توسط کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال انتخاب شد. بدیهی است که در سال جدید محصولات متعدد را به رنگ هلویی مخملی در حوزه مد و آرایش مشاهده کنیم. این رنگ گرم و لطیف برای همه تناژهای پوستی مناسب است و رنگ مناسبی برای رژگونه، سایه چشم و رژ لب است. افزودن این رنگ به استایل و آرایش ساده تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید.

هلویی

4- مدل موی پیکسی دهه 80

مدل موی پیکسی دهه 80 همچنان در سال جدید محبوب خواهد بود. در این مدل مو طول موها در کناره ها و پشت سر کوتاه و در قسمت بالای سر کمی بلندتر است. این مدل مو با لایه های زیبایش، پیچ و تاب خاصی به ظاهر موهای شما می بخشد و اعتماد به نفس شما را بالا می برد. علاوه بر این، مدلی مناسب برای استایل دادن به موها در موقعیت های مختلف است.

مدل مو

5- آرایش دهه 90

در سال جدید ترندهای آرایشی دهه 90 دوباره احیا می شوند و لب‌های قهوه‌ای و آرایش تیره دوباره پرطرفدار خواهد شد.

ارایش

6- مدل موی عروس دریایی

مدل موی عروس دریایی مدل مویی عجیب با ترکیبی از لایه های شناور، بافت‌های لایه‌ای و رنگ‌های ترجیحا فانتزی است که برای خانم های جوان مناسب است. این مدل مو این روزها در میان زنانه شرق آسیا به یک مدل موی پرطرفدار تبدیل شده است.

مدل مو

7- لباس و آرایش آبی

آبی یک رنگ جذاب و همه کاره است که در آرایش و مد و استایل از سایه های مخلتف آن، از آبی پرجنب و جوش گرفته تا آبی پاستلی استفاده می شود. در بهار امسال از رنگ آبی به عنوان یک رنگ پرطرفدار در مانیکور و طراحی ناخن یاد می شود. ریمل، سایه و خط چشم آبی نیز امسال طرفداران زیادی خواهند داشت.

ابی

8- میکاپ پری دریایی

میکاپ پری دریایی یکی از شیوه های آرایش پرطرفدار در سال جدید خواهد بود. در این سبک آرایش از رنگ های درخشان و منعکس کننده نور استفاده می شود و اغلب پلک درخشان، گونه های هایلایت شده یا لب های براق را به نمایش می گذارد. استایل پری دریایی موهای خیس و مواج، اکسسوری‌هایی از مروارید یا صدف دریایی و بافت دم ماهی را به یاد ما می آورد.

پری

نظرات
پربازدیدترین خبرها