خاص ترین مدل های کفپوش ساختمان ترند ۲۰۲۴

در ادامه با معرفی جذاب ترین ایده های کفپوش ساختمان با راهنماتو همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۹۵۶۳۷
خاص ترین مدل های کفپوش ساختمان ترند 2024

راهنماتو- کفپوش یکی از مهمترین عناصر طراحی در دکوراسیون داخلی است که علاوه بر کاربردی بودن باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد و بتواند ضربه و وزن بالا را تحمل کند. خواه در حال بازسازی حمام منزل خود باشید و یا بخواهید اتاق خواب خود را با کاشی های کف مدرن تزئین کنید، ایده های جذابی برای تزئین کف ساختمان با کفپوش های مختلف وجود دارد. در ادامه با معرفی جذاب ترین ایده های کفپوش ساختمان با راهنماتو همراه باشید:

1- کاشی های معرق با الگوهای هندسی

به گزارش راهنماتو، کفپوش های طرح دار در چند سال گذشته بسیار محبوب بوده اند و در سال 2024 نیز همچنان ترند خواهند بود. کاشی‌های معرق با الگوهای هندسی جلوه زیبایی به فضای حمام و سرویس بهداشتی می بخشد. خصوصا زمانی که در کنار سنگ مرمر به کار بروند.

دکوراسیون

2- پارکت های الهام گرفته از سبک آرت دکو

واژه آرت دکو کوتاه شده عبارت «آرت دکوراتیف» می باشد. این سبک آمیخته‌ای از نوگرایی و طراحی‌های زینتی و گران‌بها است و در طراحی آن از اشکال هندسی دقیق و جسورانه و رنگ‌های روشن استفاده شده است. پارکت های الهام گرفته از سبک آرت دکو به خصوص زمانی که در فضاهای بزرگ و باز مانند کفپوش های اتاق نشیمن استفاده شوند، حس عظمت و جاودانگی را تداعی می کنند. ما همچنان شاهد کفپوش های چوبی و پارکت های هندسی خواهیم بود که حس و حال نوستالژیک به فضا می بخشند.

دکوراسیون

3- کفپوش های ساخته شده از مواد طبیعی

استفاده از مواد اولیه طبیعی یکی از روندهای کلیدی طراحی کفپوش در سال جاری است. به کفپوش های چوبی مینیمال که در کنار مبلمان مدرن قرار گرفته اند، فکر کنید. این نوع کفپوش ها فضا را طبیعی تر و دنج تر جلوه می دهند و استفاده از آنها به راه پله نیز راه پیدا کرده است. ترکیب پله‌ها و نرده‌های چوبی عمق و گرمای زیادی را در فضای راه پله به ارمغان می آورد.

دکوراسیون

4- کفپوش مرمر

کفپوش مرمر یکی از لوکس ترین و زیباترین کفپوش ها است که همچنان بر دکوراسیون داخلی تسلط دارد. این کفپوش ها علاوه بر طراحی شیک و ظاهر زیبا به دلیل شفافیتی که دارند، نور را بخوبی منعکس می کنند و به دلیل برخورداری از خاصیت رسانایی گرما را بخوبی منتقل می کنند و با سیستم ها گرمایشی سازگاز هستند.

دکوراسیون

5- کاشی های رنگارنگ

استفاده از کاشی های رنگارنگ در دکوراسیون داخلی، رنگ و جلوه خاصی به فضا می بخشد. سنگ مرمر، موزاییک، سفال و سیمان را می توان با رنگ های مختلف زینت داد و به عنوان کفپوش از آنها استفاده کرد.

دکوراسیون

6- کفپوش های روستایی

دکوراسیون روستیک در سال 2024 نیز همچنان طرفداران خود را حفظ می کند. این کفپوش های چوبی می توانند در هر قسمتی از خانه مورد استفاده قرار گیرند و جلوه منحصر به فردی به فضا ببخشند. مشتریان این گونه کفپوش ها به جای استفاده از چوب های سخت مانند چوب بلوط به استفاده از چوب های باریک‌تر و تیره تر روی آورده اند.

دکوراسیون

7- کفپوش های بادوام

علاوه بر زیبایی، کاربردی بودن و دوام کفپوش نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. تعویض کفپوش معمولا هزینه زیادی بر دوش شما می گذارد. بنابراین توجه به دوام آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله کفپوش های مقاوم می توان به کفپوش های پی وی سی و بتنی اشاره کرد.

دکوراسیون

نظرات
پربازدیدترین خبرها