با این تفنگ‌های متا توی Warzone بیشترین کیل رو بگیرین

با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بهترین تفنگ‌های Call of Duty: Warzone که میتونن حسابی دست بالاتر رو توی بازی بهتون بدن آشنا بشین.

شناسه خبر: ۳۹۵۷۷۶
با این تفنگ‌های متا توی Warzone بیشترین کیل رو بگیرین

راهنماتو- اسکوادتون رو جمع کنین که اینبار قراره Warzone تبدیل به بازی اصلی مولتیتون بشه. فصل دوم بازی Call of Duty: Warzone منتشر شده. خب چیا عوض شدن؟ بزارین پس بگم که مفهوم همونه، ولی یا سری ویژگی جدید که قبلا توی بازی نبودن. حالا می‌تونید در بیشتر رویدادها شرکت کنید تا هر کدومشون جایزه خاص خودشون رو برای شرکت بهتون بدن. دیگه فکر کنم وقتش باشه که بیخیال چیزای قدیمی و سراغ چیزای جدید توی این بازی برین.

به گزارش راهنماتو، مهم‌تر از همه وقتشه که دیگه بازی رو توی مشتتون بگیرین و با قوانین خودتون بازی کنین. برای همین هم فصل دوم بازی الان یه سری بلوپرینت جدید به بازی اضافه شدن که میتونن عملکردتون رو توی بازی خیلی بهتر از چیزی که فکرشو میکین بکنن. پس منتظر چی هستین؟ با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به بهترین تفنگ‌های Call of Duty: Warzone که میتونن حسابی دست بالاتر رو توی بازی بهتون بدن آشنا بشین.

5. XRK Stalker

best-guns-to-domniate-warzone-season2-with

حدس بزنید کی برگشته؟ درسته، XRK Stalker دوباره برگشته و حالا بهتر از همیشه شده! این تفنگ از روز اول محبوب طرفدارای بازی بوده و حالا حتی قدرتمندتر شده . مطمئن باشین که خیلی دلتون میخواد این پسر بد رو به Loadout خودتون اضافه کنید. چرا؟ خوب، برای شروع، این تفنگ میتونه حتی توی ماکسیمم بردی که داره بازم با یه هدشات کار طرفو بسازه. به طور شگفت‌آور، این برد به 50.8 متر افزایش یافته. اینکه چه همچنین تغییری واقعا به جا بوده یا نه فقط باید بگم فکر تموم کیل‌هایی که میتونین از راه دور باهاش بگیرین فکر کنین و بیخیال نکات تکنیکالش بشین.

اما صبر کنید، این کل ماجرا نبودش و هنوز ادامه داره! این تفنگ خیلی سریع و مانورپذیری بالایی داره. علاوه بر این، اگر به تیراندازی از راه دور علاقه‌مند هستید، استفاده از Focus Perks به شما این امکان رو می‌ده که برای شلیک‌های دقیق‌تر، بتونین نفستون رو موقع تیراندازی بیشتر حبس کنین. این همه تغییرات، XRK Stalker رو به یکی از بهترین تفنگ‌های اسنایپر که می‌تونید تو Call of Duty: Warzone استفاده کنین میکنه.

4. WSP-9

best-guns-to-domniate-warzone-season2-with

اگر عاشق اکشن سریع هستین، WSP-9 تفنگ شماست. این پسر بد از روز اول تونسته جلب توجه کنه و حالا در فصل دوم هم بهتر شده. حالا بیایید اعداد مربوط بهش رو ببینیم. می‌توانید حداکثر تا 16.5 متر فاصله، آسیب حداکثری رو به دشمنتون وارد کنید، یکمی بیشتر از قبل. و اگر دوست دارین یه دمیج درست و حسابی بزنین، هنوز هم خوش شانسید، چون این تفنگ تا فاصله 22 متری میتونه حسابی کیس که جلوتون قرار میگیره رو تو دردسر بندازه.

حتی اگر این تفنگ در فصل‌های قبلی کمی نرف شده باشه، هنوز هم جذابیت بالایی رو برای طرفدارای خودش داره. این تفنگ با نرخ شلیک فوق‌العاده سریع و ضربات قدرتمندش این تفنگ رو پای ثابت هر مچی کرده. علاوه بر این، یکی از جاهایی که این تفنگ توش باف شده اینه که میتونین حتی سریعتر از قبل هم هدف بگیرین، شاید باورتون نشه که چقدر چندمیلی ثانیه تونسته تاثیر خودش رو اینجا نشون بده. و اگر بخواین Broodmother .45 روش ببندید، میتونم بگم که میتونین روز خیلی‌هارو با کشتنشون خراب کنین اونم به خاطر اینکه از همه دارین سریعتر حرکت میکنین. خلاصه که در کلام آخر و در وصف این تفنگ باید بگم که کسی نیست که اصلا بتونه جلوتون رو بگیره.

3. RAM-9

best-guns-to-domniate-warzone-season2-with

با RAM-9 که آشنایی دارین؟ نسخه‌ی SMG پرقدرت از تفنگ رایفل RAM-7 فوق‌العاده محبوب. اگر از طرفدارای Warzone هستین، می‌دونید که RAM-7 برترین عملکرد و چندکاره‌ترین تفنگیه که توی این بازی اصلا وجود داره. با دقتی بی‌نظیر، این تفنگ یه مسلسل سریع و پرقدرته که میتونه هر کسی رو افقی کنه.

ببینین RAM-9 تموم خاصیت‌ها و خوبی‌های داداش بزرگترش یعنی RAM-7 رو بهتون میده ولی توی یه پکیج کوچیکتر. این اسلحه انعطاف‌پذیری بی‌نظیری رو توی بازی بهتون میده و با لوله 9 میلیمتری خودش، ضرباتی قدرتمند رو به دشمنتون وارد میکنه. علاوه بر این، RAM-9 نرخ شلیک بالاتری رو نسبت به هر SMG دیگه‌ای توی بازی داره. اگرچه شاید هنوز انتخاب اول همه نباشد، این تفنگ خیلی ساده آینده تموم مسلسل‌های موجود تو بازیه. اگر تازه میخواین با مسلسل‌ها بازی کنین این تفنک برای فواصل نزدیک عالیه. تازه اگر از نسخه معمولیش خوشتون نیومد میتونین از توی Battle Pass و با اسم Sector B6 یه نسخه جذابترش رو پیدا کنین. بنابراین حواستون باشه چرا که RAM-9 الانا تونسته توی Warzone حسابی حواس همه رو به خودش جلب کنه.

2. BP50

best-guns-to-domniate-warzone-season2-with

BP50 نسخه واقعی FN F2000ئه، به این معنا که این تفنگ برای خودش یه غول درست و حسابیه. با نرخ تیراندازی 857.1 تیر در دقیقه، این اسلحه چیزی که واقعا نمیخواین به سمتتون نشونه بره. علاوه بر این، ریکویلی که این تفنگ داره پایدار و قابل اعتماده، بنابراین حتی زمانی که به صورت خودکار تیراندازی می‌کنید، همچنان هدف خودتون رو نشونه می‌گیرید. این تفنگ حمله از طراحی مژولار bullpup برخورداره و از تیرهای 5.56 استفاده میکنه. در ضمن این تفنگ با MCW وارد یه رقابت جدی شده، این دیگه چیزیه که همه در موردش میدونن. و بهترین بخشش؟ برای شخصی‌سازی کردنش شما انتخاب‌های زیادی از جمله Bruen Heavy Support Grip، Slate Reflector، و Forbearer Heavy Stock دارین.

البته این تفنگ رو شما باید توی Battle Pass و در بخش Sector B7 برای خودتون باز کنین. اما نگران نباشید، این اسلحه رایگانه، بنابراین شما نیازی به پرداخت هیچ نقطه COD یا پول واقعی ندارید. پس چرا منتظرین؟ همین الان BP50 رو برای خودتون باز کنین و K/D خودتون رو چندین واحد ببرین بالا!

1. AMR-9

best-guns-to-domniate-warzone-season2-with

به نظر می‌رسده که AMR-9 در به روز رسانی‌های فصل 2 بنا به علاقه‌مندی افراد دچار یه سری تغییراتی شده. برخی افراد حتی می‌گن که این اسلحه الان بهترین گزینه بین SMGها در Warzoneئه. این تفنگ در فصل 1 نیز عملکرد قوی‌ای داشت و با هر به روزرسانی هم تازه بهتر میشد. تازه وقتی که بحث مبارزه اونم تو فضاهای کویچک میشه، این تفنگ دست هر کسی باشه اون کسیه که از اون فایت زنده بیرون میاد، با نرخ شلیک بالا، حرکت پذیری و آسیب‌پذیری قابل توجه. حالا شما هر نقشه‌ای که میخوای داشته باش ولی این تفنگه که میتونه اون نقشه شمارو عملی کنه.

چیز واقعاً جالب در مورد این اسلحه این است که چقدر آسون میتونین توی بازی کنترلش کنین. کم ریکویل به معنای باقی‌موندن روی هدف برای این تفنگ ولی اگر یکمی دشمناتون دورتر باشن فکر کنم بهتر باشه که فعلا بیخیال تیراندازی سمتشون بشین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها