جذاب ترین رنگ موهای دخترانه ترند ۱۴۰۳

در ادامه چند نمونه از زیباترین رنگ موهای دخترانه ترند سال جدید را مشاهده می کنید.

شناسه خبر: ۳۹۶۷۸۴
جذاب ترین رنگ موهای دخترانه ترند 1403

راهنماتو- هر سال با شروع سال جدید شاهد ظهور ترندهای آرایشی و رنگ موهای جدید و از مد افتادن شیوه های آرایش و رنگ موهای قدیمی هستیم. همین مساله موجب شده تا بسیاری از خانم ها به فکر تغییر رنگ موها و ترندهای آرایشی جدید بیفتند. داشتن موهایی مطابق مد روز تاثیر قابل توجهی بر روحیه و اعتماد به نفس دارد و حس و حال خوبی را برایمان به ارمغان می آورد. در ادامه چند نمونه از زیباترین رنگ موهای دخترانه ترند سال جدید را مشاهده می کنید:

1- بالیاژ کاراملی

به گزارش راهنماتو، اگر می خواهید کمی گرما به موهای خود اضافه کنید، بالیاژ کاراملی مناسب شماست. این رنگ مو به گونه ای است که گویی اشعه خورشید به موهایتان تابیده است و موهای قهوه ای شما را برجسته تر و پرتر نشان می دهد. این رنگ موی دخترانه با هر استایلی هماهنگ می شود و معمولا به مراقبت چندانی نیاز ندارد.

بالیاژ کاراملی

2- صورتی

صورتی یک رنگ فانتزی است که هرگز از مد نمی افتد. یک رنگ موی هیجان انگیز که با تغییر تناژ از صورتی پاستلی گرفته تا صورتی تیره می توان به راحتی آن را با هر تناژ پوستی هماهنگ کرد. افرادی که پوست روشن دارند، بهتر است موهایشان را صورتی تیره کنند. در حالی که برای رنگ پوست های گندمی تا تیره باید به سراغ رنگ موهای سرخابی یا صورتی تیره بروید.

 صورتی

3- بنفش

اگر از یکنواختی موهای خود خسته شده اید و می خواهید یک رنگ موی جدید و هیجان انگیز را امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما رنگ موی بنفش است. بنفش یکی از شیک ترین و باکلاس ترین رنگ موهای فانتزی است که ظاهری خیره کننده برای موهای شما به ارمغان می آورد. اگر ته رنگ پوستتان سرد است، بنفش مایل به صورتی مانند سرخابی مناسب شماست. در حالی که برای تناژهای پوستی گرم باید به سراغ رنگ موهای بنفش سرد با ته رنگ آبی بروید.

 بنفش

4- بلوند مسی صورتی

سایه های رنگ موی مسی مدت هاست در صنعت مد و زیبایی پرطرفدار شده اند. کاتالوگ رنگ موی مسی بسیار وسوسه برانگیز است و درخشش فوق العاده ای به موها می بخشد. یکی از تناژهای جذاب این رنگ مو، بلوند مسی صورتی است که برای دستیابی به آن باید حتما موهایتان را دکلره کنید.

بلوند مسی صورتی

5- بلوند بالیاژ

تکنیک بالیاژ این روزها در میان خانم ها به ویژه دختران جوان بسیار پرطرفدار شده است و هم برای موهای کوتاه و هم بلند مناسب است. این تکنیک با ایجاد هایلایت های ترکیبی بلوند موها را زیباتر می‌کند و عمق و درخشش خاصی به موهای می بخشد.

بلوند بالیاژ

6- قهوه ای تیره

اگر رنگ موهایتان به طور طبیعی روشن است و قصد تغییر رنگ آنها را دارید، پیشنهاد می کنیم قهوه ای تیره را امتحان کنید. این رنگ مو بر روی موهای کوتاه و چند لایه عالی به نظر می رسد و برای هر رنگ پوستی مناسب است.

قهوه ای تیره

7- رنگ موی تکه ای

این ترکیب رنگ موی بلوند و صورتی واقعا شیک و چشم نواز است. برای قسمتی که با رنگ های فانتزی رنگ آمیزی شده است، حتما باید موهایتان را دکلره کنید و از یک رنگ فانتزی متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید.

رنگ موی تکه ای

نظرات
پربازدیدترین خبرها