این ۴ فیلم ایتالیایی رو حتما ببین!

راهنماتو چند فیلم ایتالیایی را برای شما انتخاب کرده است. خلاصه‌ای از آنها را بخوانید و هر کدام را که به طبع شما نزدیک بود ببینید و لذت ببرید.

شناسه خبر: ۳۹۴۳۱۴
این 4 فیلم ایتالیایی رو حتما ببین!

راهنماتو- «شبای طولانی رو با فیلم سر کن!»

تماشای فیلم و سریال یکی از بهترین، مفیدترین و سرگرم‌کننده‌ترین تفریحاتی است که در منزل می‌توان انجام داد مخصوصا در شب‌های بلند زمستان که هرچقدر بیدار بمانید باز هم شب است!

به گزارش راهنماتو، اگر دوست دارید وقت خود را با نگاه کردن به فیلم سپری کنید پیشنهادات زیادی وجود دارد اما سلیقه و علاقه‌ی هر فردی در انتخاب داستان و ژانر برای تماشای فیلم متفاوت است. راهنماتو چند فیلم ایتالیایی را برای شما انتخاب کرده است. خلاصه‌ای از آنها را بخوانید و هر کدام را که به طبع شما نزدیک بود ببینید و لذت ببرید.

  • Perfect strangers

5

یک فیلم چالشی! دنیای مجازی آدم‌ها را به موازات خود همیشه می‌کشاند و ما خبر نداریم در سر شریکمان، دوستمان، عزیزمان چه چیزهایی سیر می‌کند! دنیای هر فردی رازهایی مربوط به خود دارد. تصور کنید وارد یک مهمانی دوستانه بشوید و قرار بر طرح یک چالش باشد! این چالش چیست؟ تصمیم گرفته می‌شود که تلفن‌های همراه روی میز گذاشته و هر تماس یا پیامی که آمد برای بقیه هم به اشتراک گذاشته شود و همه از آن باخبر بشوند! آیا برای شما ترسناک است؟! آیا توانایی این را دارید که پیام‌ها و تماس‌هایتان را با بقیه به اشتراک بگذارید؟ آیا رازهای مگو دارید یا اینکه از شفاف سازی استقبال می‌کنید؟

این فیلم برای اولین بار در سال 2016 توسط پائولو ژنووزه در ایتالیا ساخته شد اما کشورهای دیگری هم دست به تهیه آن زدند و از روی این داستان 18 بار دیگر هم فیلم به صحنه آمده است! به همین دلیل رکورددار گینس است!

التهاب زیبایی در سراسر فیلم با شما همراه خواهد بود. فاش شدن رازها همیشه هم جذاب نیست!

Perfect strangers در سایت IMDB امتیاز 7.7 را به خود اختصاص داده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

  • Malena

5

مونیکا بلوچی، ستاره زن ایتالیایی در این فیلم بازی کرده است. اگر این فیلم را ندیده باشید حتما اسمش را شنیده‌اید یا تکه‌هایی از آن را در شبکه‌های مجازی تماشا کرده‌اید.

داستان فیلم به سال 1940 برمی‌گردد و زندگی زنی را روایت می‌کند که همسرش به جنگ رفته و برنگشته است. به علت زیبایی زیادی که «مالنا» دارد شایعاتی زیادی از او در سطح شهر پخش شده است. خبر می‌رسد که همسر و پدرش کشته شده‌اند و او بدون پشت و پناه و تکیه‌گاه می‌شود. اما آیا شایعات همیشه در همان حد باقی می‌مانند؟

بعد از تمام شدن جنگ رفتار مردم با مالنا تغییر می‌کند و...

بهتر است ببینید و وجدان اجتماعی را قضاوت کنید!

«مالنا» با امتیاز 7.5 IMDB همچنان بعد از 24 سال محبوبیت خود را حفظ کرده است.

  • Life is beautiful

5

این فیلم را یک بار نه، بلکه بارها ببینید! معنی زیبا و دردناکی از زندگی، جنگ، عشق، خانواده که احساسات شما را کاملا برانگیخته خواهد کرد.

قرار گرفتن این فیلم در ژانر کمدی نباید شما را به اشتباه بیندازد چون فیلم دو بخش دارد و تنها بخش اول آن کمدی است و در ادامه فضای درام و عاشقانه آن شما را در خود حل خواهد کرد.

داستان این فیلم در مورد مردی به نام «گوییدو» یک فرد یهودی است که عاشق یک زن مسیحی می‌شود و سرانجام با هم ازدواج می‌کنند. جنگ جهانی دوم و یهودی ستیزی باعث می‌شود «گوییدو» و پسرش به اردوگاه‌های اجباری کار فرستاده بشوند و تلاش‌های این پدر برای اینکه فرزندش چیزی از درد جنگ و تفرقه نفهمد و ترس بر دلش ننشیند اشک شما را درخواهد آورد! زندگی زیباست حتی وقتی...

ببنیید و لذت ببرید!

این فیلم در سال 1997 تولید شد و امتیاز آن در IMDB 8.6 است. آن را از دست ندهید تا امید را بیشتر بشناسید!

  • Cinema paradiso

5

این فیلم محصول سال 1988 است. اما تمام کسانی که اهل فیلم دیدن هستند آن را دیده و دوست می‌دارند. کسب اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان از افتخاراتش است.

شما در این فیلم با داستان زندگی یک فیلمساز در کودکی روبه رو می‌شوید که رابطه‌ی عمیقی با یک آپاراتچی سینما پیدا می‌کند. اطلاع از مرگ این آپاراتچی باعث می‌شود روند این فیلم آغاز شود و شما به خاطرات او سفر کنید.

اختصاص دادن امتیاز 8.5 در سایت IMDB به این فیلم قطعا نشان‌دهنده‌ی جذابیت و محبوبیت آن است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها