چطوری میتونین در نقش جوکر توی Suicide Squad بازی کنین

به‌روزرسانی‌های Suicide Squad شامل شخصیت‌ها، محیط‌ها، اسلحه‌ها و امکانات جدیدی هستن که به بازی اضافه میشن و به صورت رایگان برای همه بازیکنا در دسترس قرار میگیرن

شناسه خبر: ۳۹۴۳۶۰
چطوری میتونین در نقش جوکر توی Suicide Squad بازی کنین

راهنماتو - بالاخره بعد از کلی منتظر موندن Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر شد و همین الانشم برنامه ‌ های پشتیبانی پس از انتشارش رو با به ‌ روزرسانی ‌ های فصلی معمولی شروع کرده. این به ‌ روزرسانی ‌ ها شامل شخصیت ‌ ها، محیط ‌ ها، اسلحه ‌ ها و امکانات جدیدی هستن که به بازی اضافه میشن و به صورت رایگان برای همه بازیکنا در دسترس قرار میگیرن. برای طرفدارایی که می ‌ خوان بدونن اولین دسته از این محتواها کی به بازی اضافه میشن، راهنماتو براشون تمام اطلاعاتی که در مورد فصل اول Suicide Squad: Kill the Justice League نیاز دارن رو توی این مقاله آورده .

به گزارش راهنماتو، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League از زمانی که منتشر شده به طور خیلی سنگینی زیربار انتقاد و نظرات منفی قرار گرفته؛ نظراتی که خیلی ‌ ها انتشار شنیدنشون رو در مورد این بازی داشتن ولی اگر دوست دارین خودتون این بازی رو امتحان کنین، حتما این کار رو انجام بدین چراکه علارغم نظرات منفی ‌ ای که این بازی گرفته همچنان یه بازی پولیش ‌ خورده و کامل هستش که میتونه خیلی عالی شمارو سرگرم کنه .

how-to-play-as-joker-suicide-squad

از کی فصل اول بازی Suicide Squad: Kill the Justice League شروع میشه؟

هرچند تاریخ دقیق شروع هنوز اعلام نشده، تایید شده که فصل 1 از Suicide Squad: Kill the Justice League در ماه مارچ 2024 شروع میشه. این یعنی بازیکنای Suicide Squad که از ابتدای انتشار بازی شروع کنن، حداقل یه ماه زمان دارن تا داستان بازی رو تموم کنن و تجربه ‌ ی endgame رو داشته باشن قبل از اینکه محتوای جدید به بازی اضافه بشه .

آخرین Twitch Drop هایی هم که برای Suicide Squad: Kill the Justice League برنامه ‌ ریزی ‌ شده بودن در 4 مارچ 2024 از دسترس خارج میشن. با اینکه تا این لحظه هیچ خبر قطعی ‌ ای از انتشار فصل اول این بازی منتشر نشده ولی میشه گفت تقریبا اواسط ماه مارچ میتونه تاریخ عرضه قابل قبولی باشه .

how-to-play-as-joker-suicide-squad

از فصل اول بازی Suicide Squad: Kill the Justice League چه انتظاراتی میتونیم داشته باشیم؟

توسعه ‌ دهنده ‌ های این بازی یعنی استودیو Rocksteady تایید کردن که در فصل اول بازی جوکر به عنوان یه شخصیت قابل بازی به Suicide Squad: Kill the Justice League اضافه میشه و دو اپیزود جدید هم که داستان مربوط به این ضخصیت شرور DC تعریف میکنن هم همزمان با فصل اول منتشر میشن. توی این فصل هم باید انتظار مبارزات جدید توی بازی، محیط جدید قابل بازی، اسلحه ‌ ها و آیتم ‌ های تزیینی، فعالیت ‌ ها و محتوای Riddler رو اضافه میکنه که به بازیکنا این امکان رو میده تا زمان بیشتری خودشون رو با بازی سرگرم کنن .

علاوه بر اون، اولین Battle Pass بازی در فصل 1 عرضه میشه که هم تیر رایگان و هم تیر پریمیوم داره که بازیکنا می ‌ تونن دنبالش برن و تمومش کنن. خصوصیت جالب بتل ‌ پس این بازی اینه که تایید شده که جوایز هر دو تیر به صورت کاملاً ظاهری هستن و هیچ تأثیری روی بازی ندارن .

بازیکنانی که نسخه Deluxe از Suicide Squad: Kill the Justice League رو خریدن، یک توکن Premium Battle Pass دریافت می ‌ کنن که میتونن ازش برای باز کردن تیر پریمیوم یا پرداختی Battle Pass فصل 1 استفاده کنن .

همچنین با اینکه هنوز فصل اول این بازی به طور رسمی منتشر نشده ولی اعلام کردن که این استودیو برنامه ‌ های بزرگ و زیادی رو برای فصل های بعدی داره، همچنین به طوری که هر فصل یه شخصیت جدید همراه با یه محیط قابل بازی جدید رو به بازی اضافه میکنه. البته با این تفاسیر این استودیو جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد فصل ‌ های آینده رو با طرفدارای این بازی در میون نزاشته. ولی اگر با بازهای ژانر لوتر-شوتر آشنایی داشته باشین، میدونین که پشت هر بازی ‌ ای منتشر میشه یه برنامه طولانی مدت از محتوا هستش که هدفشون اینه گیمرهای طرفدار رو به سمت خودش جلب کنن و اونارو برای مدت ‌ های طولانی مشغول به بازی نگه دارن .

نظرات
پربازدیدترین خبرها