بهترین بازیهایی که طرفدارای Red Dead Redemption ۲ میتونن روی PlayStation رایگان بازی کنن

ما برای شما لیستی از بازیهای مشابه Red Dead Redemption ۲ رو آوردیم که همگی بخشی از سرویس PS Plus هستن و شما میتونین به صورت کاملا رایگان بازیشون کنین.

شناسه خبر: ۳۹۴۴۲۲
بهترین بازیهایی که طرفدارای Red Dead Redemption 2 میتونن روی PlayStation رایگان بازی کنن

راهنماتو- دیگه فکر کنم همگی با شیوه کار راکستار آشنایی پیدا کردیم و میدونیم خیلی وقت مونده تا Red Dead Redemption 3 منتشر بشه. بازی Red Dead Redemption 2 به حدی عالی عمل کرد که میلیون‌ها گیمر در سراسر جهان از دنیای فوق‌العاده غرب وحشی این بازی لذت بردن و حالا هم با گذشت 6 سال از عرضه RDR 2 خیلی از گیمرها دنبال این هستن که بتونن اون خلایی که اون بازی تو دلشون به جا گذاشته رو پر کنن. البته این قضیه کاملا هم طبیعیه، چون Red Dead Redemption و نسخه دومش هر دو چیزی بسیار ویژه رو برای تجربه به گیمرها ارائه کردن.

به گزارش راهنماتو، ما میدونیم شما طرفدارای Red Dead Redemption 2 خیلی دنبال پر کردن این خلاء هستین؛ برای همین هم ما در راهنماتو برای شما لیستی از بازیهای مشابه Red Dead Redemption 2 رو آوردیم که همگی بخشی از سرویس PS Plus هستن و شما میتونین به صورت کاملا رایگان بازیشون کنین پس با راهنماتو همراه باشین.

اگر به دنبال یه بازی جهان باز هستین - Death Stranding

best-games-to-play-for-rdr2-fans

ممکنه در مورد کیفیت کلی Death Stranding و داستان گیج‌کننده‌ای که داره در مورد امتحان کردنش یکم دودل باشین، ولی باید بهتون بگم که بازیهای زیادی در مقابل جهان بازی که این بازی داره حرفی برای گفتن ندارن. اینجا جاییه که زیبایی و خطر به کمک هم اومدن، چطور؟ بزارین بیشتر توضیح بدم. این بازی شمارو توی دنیایی قرار میده که می‌تونین منظره‌های مختلفی از چمنزارها، صخره‌ها و رودخانه‌های آروم رو با یک سرعت کند مشاهده کنین در حالی که دارین بسته‌های مختلفی رو تحویل میدید. ممکنه نقشه‌های بازی های جهان‌باز دیگه چیزهای بیشتری برای دیدن داشته باشن، ولی اگر دوست دارین اون حس تنهایی رو توی طبیعت بهتون به طور کامل منتقل بشه حتما این بازی رو امتحان کنین.

اگر یه داستان غنی و جذاب می‌خواید - The Last of Us Remastered

best-games-to-play-for-rdr2-fans

داستانی خیلی خوبی که HBO تمام حقوقش رو خرید و یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی 2023 رو تولید کرد. داستان جوئل و الی، یک داستان وحشتناک، پر از خطرهای هستش که بعد تازه‌ای به بخش درام داستان داده. حتی زمانی که همه چیز توی این بازی اکشن زامبی‌دار خوب پیش می‌ره، The Last of Us همچنان موفق میشه اون احساس تنش رو در هر لحظه، حتی در لحظات زیبا و عاشقانه،توی مخاطبش ایجاد کنه. در حالی که به نظر میاد ظاهرش فقط "یک بازی زامبی‌دار دیگه" باشه، ولی واقعاً بیشتر از اونه، بر پایه‌ی هرچیزی هستش که فراتر از یه داستان ساده زامبی‌دار میره.

اگر میخواین به دنیای وحشی غرب برگردین - Desperados 3

best-games-to-play-for-rdr2-fans

یکمی عجیبه در لیست بازی‌های اکشن و ماجراجویی. Desperados 3 یک بازی استراتژی از دید ایزومتریک وجود داشته باشه. ولی چرا این بازی توی این لیسته؟ خوب، چون این بازی تموم عناصر یه دنیای کابویی، راهزنا و هر چیزی که انتظار دیدنش رو توی غرب وحشی دارین داره. اگر عاشق بخش غرب وحشی RDR 2 بودین، این بازی میتونه به خوبی هر چه تمام اون حس غرب وحشی رو یه بار دیگه براتون تداعی کنه.

اگر دنبال شخصیت‌های برجسته‌ و به یاد موندنی هستین - God of War

best-games-to-play-for-rdr2-fans

در کل به نظر میاد سری بازیهای God of War هیچ شخصیت بدی ندارن. هرکدومشون به شکل برجسته‌ای صداگذاری شدن، به شکل فوق‌العاده‌ای وارد داستان و درگیرش شدن، همه هم به یه شکل کامل در یک محیط زندگی میکنن که باعث شده گیمر یا مخاطب حس عمیقی رو به اون دنیا پیدا کنه. ستاره این برنامه یعنی کریتوس هم به طور به شخصیتش پرداخته شده که شما واقعا حس میکنین که همزمان با شما توی داستان جلو میرین، اون هم داره نسبت به وقایع اطرافش پخته‌تر میشه. همین قضیه به کریتوس جای مخصوصی توی قلب خیلی از ماها میده.

اگر دنبال تجربه یه دزدی با دوستاتون هستین - Pay Day 2

best-games-to-play-for-rdr2-fans

دزدی‌ها توی Red Dead Redemption 2 یه بخش جداناشدنی از داستان بازی هستن. اگر به دنبال چیزی با عمق بیشتر در دزدی و همکاری با دوستاتون هستین، نگاهی هم به Pay Day 2 بندازین. اساساً Pay Day 2 چیزی جز سرقت و دزدی از چند مکان نیست. همکاری چیزی هستش که شمارو توی این بازی از فرش به عرش میرسونه و هرکدوم از دوستاتون هم نقشی خاصی رو به عهده میگیرن. از کجا معلوم شاید مهارت‌هایی که توی این بازی به دست آوردین رو بتونین توی دنیای واقعی هم به کار ببندین و کاری کنین زندگیتون یکم هیجان‌انگیزتر باشه!

اگر دنبال قوی‌تر کردن روحتون هستین - Bloodborne

best-games-to-play-for-rdr2-fans

راستش این لیستقرار بود فقط در مورد بازیهای اکشن باشه، ولی وقتی که به کلمه "جنگ" فکر می‌کنین، امکان نداره که Bloodborne به ذهنتون خطور نکنه. حالا درسته Bloodborne هفت‌تیر و دینامیت نداره ولی به جاش شمشیر و مبارزاتی داره که میتونه بهتون بهترین حس دنیا رو بده یا چنان حس نفرتی رو به خودتون تلقین کنه که تا چند روز اصلا سراغ این بازی نرین. این بازی برای کسایی که در جریان نیستن باید بگم توسط From Software ساخته شده و طبیعتا مشابه بازیهای دیگه این استودیو یعنی Sekiro, Elden Ring و Dark Souls هستش.

اگر دنبال مناظری دلربا و زیبا هستین - Horizon Forbidden West

best-games-to-play-for-rdr2-fans

برای کسایی که خیلی به دنبال یه جهان‌باز با زیباترین مناظر و همچنین داستانی عمیق هستن باید بگم Horizon Forbidden West میتونه یکی از بهترین انتخاب‌ها باشه. این بازی همه جوره فوق‌العاده هستش. این بازی از طراحی مدل‌های توی بازی تا مناظری که از آبشاری در دل کوه گرفته تا جنگلی در دوردست همگی فوق‌العاده عمل کرده، به طوری که بدون شک توی بازیتون هر از گاهی وایمیستین تا از منظره‌ای که پیش روتونه لذت ببرین . اگر می‌خواید بفهمین که PS5تون میتونه چه مناظر زیبایی رو به تصویر بکشه حتما این بازی رو امتحان کنین تا به عبارت ساده عشق کنین!

اگر دنبال منبع الهام دنیای جهان‌باز RDR2 هستین - GTA V

best-games-to-play-for-rdr2-fans

قطعا کسی نیست که بتونه منکر این قضیه باشه که اگر GTA V نبود، ما میتونستیم RDR 2 رو به اون کیفیتی که تونستیم تجربش کنیم داشته باشیم. راکستارگیمز به طرز استادانه‌ای تونسته دوتا فرنچایز معیار جهان‌باز بسازه که هر دوشون با اینکه شباهت‌های زیادی به هم دارن ولی همچنان تونستن شخصیت خاص خودشون رو داشته باشن. کاری که ما مشابهش رو تا به حال نتونستیم از هیچ استودیوی دیگه‌ای شاهد باشیم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها