چطوری سیوهاتون توی Cyberpunk ۲۰۷۷ رو میتونین به کنسول‌های دیگه منتقل کنین

در آپدیت ۱.۶ به اسم Edgerunners قابلیت cross-platform و cross-save به این بازی اضافه شد؛ قابلیتی که اجازه میده سیوهای بازیتون رو هرجا که خواستیم با خودتون ببرین

شناسه خبر: ۳۹۴۴۵۸
چطوری سیوهاتون توی Cyberpunk 2077 رو میتونین به کنسول‌های دیگه منتقل کنین

راهنماتو- Cyberpunk 2077 از زمان عرضه خودش پستی و بلندی‌های زیادی رو تجربه کرده ولی خوسبختانه CDPR با آپدیت 1.6 بازی Cyberpunk 2077، قابلیت cross-progression رو برای این بازی معرفی و عرضه کردش که به بازیکنا این امکان رو می‌ده که فایل‌های سیو خودشون رو به راحتی بین پلتفرم‌های مختلف منتقل کنن. با راهنماتو همراه باشین تا باهم ببینیم که این سیستم در طی آپدیت‌های بعدی چطوری بهبود پیدا کرده و چطوری میتونین سیوهاتون رو بین کنسول‌های مختلف جابجا کنین.

به گزارش راهنماتو، آپدیت 2.0 بازی Cyberpunk 2077 این ویژگی رو تونست بهبود بده و حتی قابلیت‌های اون رو خیلی بیشتر گسترش بده. این قابلیت جدید این امکان رو به گیمرا میده که راحتی از cross-progression اونم روی پلتفرم‌های مختلف برای بهبود تجربه بازی خودشون استفاده کنن. در آپدیت 1.6 به اسم Edgerunners بازی Cyberpunk 2077 قابلیت cross-platform و cross-save به این بازی اضافه شد؛ قابلیتی که میشه گفت تا اون موقع گیمرا حدود دوسال صبر کرده بودن تا بتونن ازش استفاده کنن. با این حال، همچنان یه سری نکات ریزی در این مورد وجود دارن و به نظر به اون راحتی که خیلی‌ها فکرشو میکردن نیست. در ادامه، جزئیات دقیق و نحوه عملکرد پچ و چگونگی فعال‌سازی این قابلیت رو براتون مورد بررسی قرار میدیم.

how-move-over-your-cp2077-saves-to-other-consoles

حتما در جریان هستین که وقتی برای اولین Cyberpunk 2077 باز میکنین از شما یه اکانت CDPR میخواد که اگر با استفاده از اون اکانت وارد بازی بشین، بازی به صورت خودکار تموم سیوهایی که توی بازی دارین رو روی حافظه ابری اکانتتون آپلود میکنه. بنابراین، شما می‌تونید به راحتی از جایی که بازی رو روی یه پلتفرم ول کردین، خیلی راحت روی یه پلتفرم یا کنسول دیگه ادامه بازیتون رو بازی کنین. با ما همراه باشین تا باهم به همه نکاتی که باید در مورد ویژگی cross-platform در Cyberpunk 2077 بدانید بپردازیم.

پلتفرم‌هایی که از cross-progression پشتیبانی میکنن:

الان می‌تونید فایل‌های سیوتون رو بین کنسول‌های PlayStation و Xbox و از کنسول به PC انتقال بدین، اما به گفته صفحه پشتیبانی CDProjekt Red، فایل‌های سیوی که روی PC دارین رو نمیتونین به کنسول های دیگه منتقل کنین. این رو البته باید مدیون معماری جدای نسخه کامپیوتر این بازی نسبت به همتاهای کنسولی خودش دونست. از جمله جاهای دیگه‌ای که این تفاوت خودش رو نشون میده بخش آپدیت های بازی هستش که کنسول‌ها مجبور به دانلود آرشیو کل آپدیت‌های بازی هستن در حال که نسخه کامپیوتر فقط بخش آپدیت رو دانلود میکنه. برای همین هم هستش که آپدیت‌های نسخه کامپیوتر معمولا 5-6 گیگ هستن ولی نسخه های کنسول حجمشون تا 56 گیگ هم میره.

برگردیم به بحث انتقال سیوهای نسخه PC به کنسول، و اینکه وقتی که من این قابلیت رو امتحان کردم بدون مشکل فایل های سیوی که روی PC داشتم به PS5 منتقل شدن؛ برای همین هم بهتره که خودتون حداقل این قابلیت رو امتحان کنین چون خود CDProjekt Red گفته که همچین چیزی قابل انجام نیستش!

how-move-over-your-cp2077-saves-to-other-consoles

برای فعال‌سازی cross-progression در Cyberpunk 2077، مراحل زیر را دنبال کنین:

  1. اولین کاری که باید بکنین اینه که آپدیت 1.6 بازی رو نصب کنین.
  2. وقتی نصب کردین بازی رو باز کنین و به منوی اصلی بازی برین.
  3. حالا توی منوی اصلی دنبال Settings بگردین و بازش کنین.
  4. حالا دنبال آپشن Game Settings بگردین و پیداش کنین.
  5. وقتی روش کلیک کردین حالا cross-progression رو پیدا کنین و روشنش کنید.

راستی توجه داشته باشید که این حرکت برای اینکه نیاز به آپلود و دانلود یه سری اطلاعات داره ممکنه حدود 10-20 دقیقه طول بکشه تا تغییراتتون اعمال بشه، پس اگر کار نکرد بهتره که یکمی براش صبر کنین.

نظرات
پربازدیدترین خبرها