نگاهی به ۵تا از نمادین و خفن‌ترین اسلحه‌هایی که توی بازی‌ها دیدیم

با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به ۵تا از بهترین سلاح‌هایی که تونستن به این هدف برسن و تبدیل به نمادین و خفن‌ترین سلاح‌های دنیای گیم بشن بندازیم.

شناسه خبر: ۳۹۴۵۳۱
نگاهی به 5تا از نمادین و خفن‌ترین اسلحه‌هایی که توی بازی‌ها دیدیم

راهنماتو- یکی از لذت‌هایی که هر گیمری رو موقع بازی میتونه به وجد بیاره اینه که توی بازی مورد علاقش به یه سری تفنگ و اسلحه افسانه‌ای دسترسی داشته باشه؛ سلاح‌هایی که میتونن اون روحیه جنگجو بودن و قدرت رو بهش منتقل کنن و مخاطب رو تشویق کنن که داستان رو به پایان برسونه و همراه شخصیت‌های مختلف توی این داستان باشه. حالا این سلاح میتونه یه شمشیر بزرگ باشه تا تفنگی که میتونه به راحتی سطح مریخ رو سوراخ کنه و اون رو از بین ببره. همگی با این هدف ساخته شدن که بتونن گیمر رو هر چه بیشتر وارد دنیای اون بازی کنن.

به گزارش راهنماتو، معمولا در بازیهای گیمر با به دست آوردن یه تفنگ درست و حسابی و اصطلاحا آیکونیک دیگه خودشون رو درگیر مسائل جزیی بازی نمیکنن و بیشتر سعی میکنن که در لحظه فقط بازی کنن و بیشترین استفاده از قدرتی که بهشون داده شده رو داشته باشن. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به 5تا از بهترین سلاح‌هایی که تونستن به این هدف برسن و تبدیل به نمادین و خفن‌ترین سلاح‌های دنیای گیم بشن بندازیم.

5. شمشیر Buster از بازی Final Fantasy 7

coolest-guns-weve-seen-in-gaming-history

این شمشیر به خاطر اندازه عظیم و طراحی متمایزش واقعا مورد احترامه، یه شمشیر عظیم با یک شکل عریض و صاف و یک سری حکاکی پیچیده که روش میشه دید. این شمشیر قدرتمند توسط کلود استرایف، قهرمان بازی Final Fantasy VII، استفاده می‌شه و میشه گفت در واقع یه شاهکار بصریه که تخیل بازیکنا رو در این جهان به کار میگیره. میراث و یاد این این شمشیر نه تنها به خاطر قابلیت‌های شگفت‌انگیز درون بازیش معروفه، بلکه به خاطر وزن احساسی که روی داستان داره به عنوان یک پیوند ملموس به داستان پراراده شخصیت‌های مختلف و روحیه شجاعشون به یاد میمونه.

4. تفنگ BFG9000 از سری بازیهای DOOM

coolest-guns-weve-seen-in-gaming-history

تفنگ غول‌آسای BFG9000 یا همون "Big Fucking Gun 9000" با اندازه فوق‌العاده بزرگش و قدرت ویرانگر گلوله سبزی که شلیک می‌کنه، کاری کرده که همچین اسمی واقعا براش برازنده باشه. ویرانی عظیمی که بعد از استفاده از این تفنگ و دشمن‌هایی که اونقد سریع از بین رفتن که حتی یاد و خاطره‌ای هم ازشون به جا نموندش، همیشه هیجان بازی رو به اوج خودش میرسونه. طراحی غول‌آسای این تفنگ یک نماد از گیمپلی فوق‌العاده و هیجان‌انگیز بازی شده و خیلی راحت راه خودش رو توی لیست نمادین‌ترین تفنگ‌های دنیای گیم باز کرده. تفنگی که نه تنها میتونین هر هستی رو نیست کنین بلکه یه سوراخ بزرگ هم روی سطح سیاره‌های مختلف باهاش ایجاد کنین و لذت ببرین.

3. تفنگ Vampire Killer از سری بازیهای Castlevania

coolest-guns-weve-seen-in-gaming-history

تفنگ Vampire Killer به راحتی جای خودa رو توی لیست معروف‌ترین اسلحه‌های بازی‌های ویدئویی تمام دوران پیدا کرده. Vampire Killer توسط چند نسل از خانواده Belmont استفاده میشده و نه تنها در نقش و به عنوان بخشی از میراثBelmontها بهشون خدمت میکرده بلکه جا ویژه‌ای در دل هوادارای سری بازی‌های Castlevania داره. هر عضو از خانواده این اسلحع افسانه‌ای رو به سبک خودش تزیین میکرده و اون رو به عنوان حلال هر مشکلی که با خون‌آشام‌ها میتونستن داشته باشن استفاده میکردن.

2. شمشیر The Rebellion از سری بازیهای Devil May Cry

coolest-guns-weve-seen-in-gaming-history

The Rebellion اسم شمشیری هستش که خوشتیپ اصلی سری بازیهای Devil May Cry و همچنین یکی از معروف ترین شکارچی شیاطینی که تابحال شناختیم یعنی دانته استفاده میکنه . طراحی پیچیده‌ای که این شمشیر داره در عین حال که خیلی زیبا و دلربا هستش، تونسته خیلی راحت اون حس قدرت این سلاح رو هم منتقل کنه. این شمشیر نه تنها نمادی از استقامت و تحدیده، بلکه به عنوان یکی از معروف‌ترین اسلحه‌های بازی‌های ویدئویی تاریخ شناخته می‌شه. داستان این شمشیر اینه که دانته اون رو از پدرش، اسپاردا، شکارچی شیاطین افسانه‌ای، به ارث برده و دانته با استفاده ازش توی هر بازی از سری Devil May Cry، سلسله مراتب شکار شیاطین رو حفظ میکنه. در طول مسیر، این اسلحه معروف از تحولات متعددی عبور کرده و میشه گفت همراه با دانته رشد کرده و نمادی از پیشرفت شخصیت اون هم شده. در واقع اون قدر این دو رو باهم دیدیم که فکر نکنم بشه بازی‌ای رو با دانته ولی بدون The Rebellion دید.

1. شمشیرهای Blades of Chaos ار سری بازیهای God of War:

coolest-guns-weve-seen-in-gaming-history

این جفت شمشیری با زنجیرهای متصل به دست های کریتوس همراه با شعله‌هایی که آتیششون رو مدیون آتش جنگ‌آوریی که کریتوس در خودش داره هستن قطعا جزو خفن‌ترین سلاح‌های هستن که توی تاریخ گیم دیدیم. Blades of Chaos نه تنها ابزارهای نابودی هستن بلکه به عنوان یادآوری ازگذشته تاریک و خونین کریتوس هم شناخته میشن. توانایی این شمشیرها توی نصف کردن دشمنای افسانه‌ای، و قابلیت سریع تغییر بین حالت حمله نزدیک و دور، این شمشیرها رو به عنوان یکی از معروف‌ترین اسلحه‌های بازی‌های ویدئویی تاریخ به گیمرها شناختن. شمشیرهایی که غیبتشون توی God of War 2018 باعث شده بود خیلی از گیمرها و طرفدارای این سری بازی ناراحت و دلسرد بشن تا وقتی که به عنوان بخشی از داستان و به عنوان یه سورپرایز داستان بازی کریتوس رو مجاب میکنه از این سلاح‌هایی که یادآور گذشته تلخش هستن رو این بار در راه خوبی دوباره به کار بگیره.

نظرات
پربازدیدترین خبرها