تمام اطلاعاتی که باید در مورد شایعات و اخبار The Last of Us ۳ بدونین

با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به تموم اخبار و شایعاتی که در مورد وجود و ساخت نسخه سوم این سری بازی محبوب انحصاری پلی‌استیشن منتشر شده داشته باشیم.

شناسه خبر: ۳۹۴۵۴۷
تمام اطلاعاتی که باید در مورد شایعات و اخبار The Last of Us 3 بدونین

راهنماتو- اخیرا The Last of Us دچار افزایش قابل توجهی در جذابیت شده و تبدیل به بازی پرچمدار انحصاری Sony هم شده؛ البته این میزان توجه به این فرانچایز رو میشه مدیون سریال اقتباسی فوق‌العاده HBO باشیم که از بازی اول ساخته شد، همچنین ریمیک بازی اول به عنوان Part I و نسخه ریمستر بازی دوم. با راهنماتو همراه باشین تا باهم نگاهی به تموم اخبار و شایعاتی که در مورد وجود و ساخت نسخه سوم این سری بازی محبوب پلی‌استیشن منتشر شده داشته باشیم.

به گزارش راهنماتو، بازی دوم از سری The Last of Us میشه گفت یکی از پرانتظارترین بازی‌های دهه‌ی گذشته بود، اونم به‌خاطر محبوبیت و تحسین زیادی که بازی اول همراه خودش داشت. هر چند داستان بازی دوم طرفدارای این سری رو خیلی دودسته کرد، ولی جفت این گروه‌ها این بازی رو به عنوان یکی از بهترین بازیهای ساخته شده طی دهه گذشته میدونن.

all-the-things-you-should-know-about-tlou-3

بخش دوم داستان این سری بیشتر از اون تمرکز روی فضا و جهان فاصله گرفته و بیشتر سعی میکنه داستان الی و شخصیت‌هایی که نزدیک بهش هستن رو تعریف کنه. اگر شماهم جزو کسایی باشین که داستان این بازی رو تموم کردین پس در جریان هستین که یه سری از اتفاقات بازی به سرانجام نمیرسن و داستان تلاش میکنه که پایان خودش رو باز بزاره تا بتونه سر فرصت و به موقع به همراه بازی سوم اون نکات باقی‌مونده از داستان رو تعریف کنه.

آیا قراره اصلا The Last of Us Part III ساخته بشه؟

توی یه مصاحبه‌ای که یکی از خالقین این سری یعنی نیل دراکمن چند روز پیش داشت، اون به طور رسمی تایید کردش که قراره سری The Last of Us بخش سومی هم داشته باشه. وقتی که ازش در مورد طرز فکر و دیدگاهش نسبت به ساخت The Last of Us Part III سؤال‌هایی شد، دراکمن گفتش که سال‌هاست سعی میکنه به دنبال مفهمومی باشه تا بتونه داستان دوبازی قبلی رو باهاش ادامه بده اما به گفته اون این قضیه " اخیراً این تغییر کرده".

all-the-things-you-should-know-about-tlou-3

دراکمن در دادمه صحبت‌های خودش گفت که قصد داره بازی سوم رو با همون تون ولحن بازیهای قبلی بسازه ولی در عین حال کاری کنه تا یه فصل جدیدی از داستان رو شامل بشه. اون در توضیح این حرفش گفت: "واقعاً حس میکنه که داستان این سری هنوز یه فصل دیگه کار داره."

آیا شایعات و لیک‌هایی در مورد The Last of Us Part III وجود دارن؟

در ژانویه 2023، خالق Part I و مدیر اجرایی Part II، نیل دراکمن، در یه مصاحبه به امکان وجود Part III پرداختش و گفت: "روندی که ما قراره پیش بگیریم دقیقا همون رویکردی هستش که با بازی دوم پیش گرفتیم یعنی اینکه دوست داریم در حین انتقال پیام اصلی داستان، مضامینی مثل عشق هم در اون بگنجونیم؛ ولی اگر نتونیم مفهومی رو پیدا کنیم که با استفاده از اون بتونیم داستان بازی سوم رو تعریف کنیم فکر کنم پایان بازی دوم پایانی برای این سری باشه."

در آوریل 2021، نیل دراکمن، مدیر اجرایی Part II به طور رسمی اعلام کردش که یه داستان مختصر برای بازی سوم نوشته، اما بازی هنوز در مرحله توسعه نیستش. به گفته Oops Leaks، یک منبع قابل اعتماد در اطلاعات، Naughty Dog در حال حاضر در حال کار روی چندین پروژه هستش، از جمله The Last of Us Part III: "طرح اسکریپت آمادست، اما استودیو مشغول فرآیندهای مختلف پروژه‌های دیگه هستش."

all-the-things-you-should-know-about-tlou-3

همونطور که از برنامه‌های استخدامی استودیو انتظار میره، "احتمالاً به دلیل توسعه استودیو، توسعه این بازی سریع‌تر از انتظار پیش بره."

یکی از مواردیکه نمیشه روش زیاد حساب باز کرد این هستش که بازی احتمالا بیخیال خصومت الی و ابی بشه و بیشتر حول محور دینا و رابطه‌ای که اون با الی داره بچرخه. البته این شکلی نیستش که دیگه خبری از ابی نباشه، اما ممکنه الی بخواد که بالاخره کار ابی رو برای همیشه بسازه.

اینکه دراکمن زمانی رو برای تدوین داستان سوم گذاشته باشه، میتونه خبر خوبی برای طرفدارای این سری باشه. در واقع، توی یه مصاحبه با هالیوود ریپورتر قبل از پخش مینی‌سریال تلویزیونی، دراکمن دوباره اشاره کردش که احتمالاً یه ادامه‌ای برای داستان وجود داشته باشه.

دراکمن گفت: "فکر میکنم که داستان بیشتری برای گفتن وجود داره" و همچنین قول داد که به مشکلی مثل مشکلی که سریال Game of Thrones پیدا کرد(سریال خیلی سریعتر از Source Material خودش داشت پیش میرفت) برنخورن.

اون توی یه مصاحبه با IGN در فوریه 2023، در آن که فقط در صورت موفقیت در تدوین یک "داستان بسیار جذاب و خوب"، گفتش که تصمیم به ساخت بخش سوم خواهد گرفت.

تا دسامبر 2023، صداپیشه تامی میلر، جفری پیرس، در مصاحبه با Dexerto در مورد امکان وجود یه بازی سوم گفت: "در حال حاضر به هیچ وجه همچین پروژه‌‎ای شروع نشده، حداقل از نظر من، و من می‌خواهم زیاد دل خودم رو خوش نکنم چون شاید بخش سوم چیز متفاوتی رو برای من در نظر داشته باشه."

all-the-things-you-should-know-about-tlou-3

آیا The Last of Us Part III تاریخ عرضه مشخصی داره؟

بنا به اطلاعاتی تا الان دسترسی داریم، The Last of Us Part III تاریخ عرضه‌ای نداره. لازم به ذکره که این بازی تا بهار 2021 در حال توسعه فعال نبوده و هنوز هم به نظر میرسه که در حال حاضر در دست توسعه نیستش. با توجه به این وضعیت، هر گونه تاریخ عرضه احتمالاً چندین سال دیگه قراره باشه.

بازی اصلی در سال 2013 منتشر شد و نسخه دوم اون هم در سال 2016 معرفی شد و در سال 2020 (با تاخیرهای پیاپی) منتشر شد. حتی اگر The Last of Us Part III به طور رسمی معرفی بشه، به نظر میرسه که تا مدت زیادی تاریخ عرضه دقیقش مشخص نشه.

نظرات
پربازدیدترین خبرها