این کوکوی گردو به سادگی شما رو عاشق خودش می‌کنه!

هر کسی این کوکو را امتحان بکند از خیر آن نخواهد گذشت!کم کم عاشقش می‌شوید و دیگر دل کندن از آن برایتان سخت می‌شود! باور کنید!

شناسه خبر: ۳۹۴۷۹۴
این کوکوی گردو به سادگی شما رو عاشق خودش می‌کنه!

راهنماتو- «این کوکو نیست، این غذای بهشتیه!»

هر کسی این کوکو را امتحان بکند از خیر آن نخواهد گذشت! این از توصیه‌های بسیار مهمی است که برایتان داریم! کوکویی که به سرعت حاضر می‌شود و مواد اولیه در دسترس و ساده‌ای هم دارد. آن را تهیه کنید و لذت ببرید! اگر هم باور نمی‌کنید باز هم درست کنید و میل کرده و به گفته‌ی ما ایمان بیاورید!

به گزارش راهنماتو، کوکو گردوی شمالی با شما حرف‌ها دارد! وقتی اقدام به تهیه آن بکنید خودتان متوجه صحبت‌هایش خواهید شد! کم کم عاشقش می‌شوید و دیگر دل کندن از آن برایتان سخت می‌شود! باور کنید!

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
گردوی خرد شده

1/5 لیوان

پیاز بزرگ

یک عدد

سیب زمینی کوچک

یک عدد

تخم مرغ درشت

6 عدد

فلفل سیاه و زردچوبه

از هر کدام یک قاشق چایخوری

نمک

یک قاشق مرباخوری

بیکینگ پودر

یک قاشق مرباخوری

1

طرز تهیه:

خب! خوشحالم که قرار است این کوکو را درست کنید! چون خودتان را با طعمی خوش آشنا خواهید کرد!

در ابتدا گردو را در خردکن ریخته و آن را خرد کنید. می‌توانید با گوشتکوب هم این کار را انجام بدهید ولی خب زمان و قدرت بیشتری می‌طلبد! ما فقط گردوی خرد شده آن هم به صورت ریز می‌خواهیم!

سیب زمینی را شسته و پوست بگیرید و به همراه پیازی که آن را هم شسته‌اید و پوست گرفته‌اید داخل دستگاه خردکن بریزید و آنها را هم خرد کنید! اینجا نکته داریم! بعد از اینکه سیب زمینی و پیاز خرد شدند آب آنها را حسابی بگیرید! آب سیب زمینی خام باعث بوی زهم در کوکو می‌شود و پیاز هم که آب دار باشد باعث وا رفتن کوکو خواهد شد! دقت کنید که بعدا به اشکال برنخورید! ما گفتیم!

تخم مرغ‌ها عنصر اصلی انسجام این کوکو هستند پس خساست نکرده و همین میزان را رعایت کنید! آنها را در ظرفی ریخته و با همزن یا چنگال خوب هم بزنید. ادویه‌ها را به همراه بیکینگ پودر به آن اضافه کنید. بیکینگ پودر هم که می‌دانید نقش پف‌دهندگی کوکو را برعهده دارد! سیب زمینی و پیاز چلانده شده را هم به تخم مرغ‌های زده شده اضافه کنید و باز هم خوب هم بزنید تا ترکیب شوند.

یک تابه که بهتر است کوچک باشد تا روغن بیشتری در خود جا بدهد انتخاب کنید. روغن در آن ریخته و اجازه بدهید روی گاز داغ شود. بعد از اینکه از داغ شدن روغن مطمئن شدید دست به تهیه کوکوها بزنید. از مواد کوکو بریزید و شعله گاز را کم کنید و در تابه را بگذارید تا سرخ بشود و پف کند. هر دو طرف کوکوها را به همین شکل سرخ کنید.

اگر دوست دارید با نان میل کنید اگر هم اهل پلو خوردن هستید باید بگویم این کوکو با پلو هم بسیار خوشمزه می‌شود. نوش جان

نظرات
پربازدیدترین خبرها