چه رنگ لباسی به چشم سبزها میاد؟

اگر شما هم جزو معدود افراد این دسته هستید و نمی دانید چه رنگ لباسی بپوشید، با معرفی مناسب ترین رنگ لباس برای چشمان سبز با راهنماتو همراه باشید.

شناسه خبر: ۳۹۸۴۹۸
چه رنگ لباسی به چشم سبزها میاد؟

راهنماتو- چه رنگی به من میاد؟ این سوال یکی از بزرگترین معضلات مد است که همیشه وجود داشته است. می توان گفت مد هیچ قانون دقیق و خاصی ندارد و هر کس باید آن چیزی را بپوشد که حس و حال خوبی برایش به ارمغان می آورد. با این حال، توجه به رنگ پوست و چشم ها می تواند به شما کمک کند تا بهترین و مناسب ترین رنگ لباس را برای خود انتخاب کنید. جالب است بدانید سبز نادرترین رنگ چشم در جهان است که تنها 2 درصد از جمعیت جهان را دربرمی گیرد. اگر شما هم جزو معدود افراد این دسته هستید و نمی دانید چه رنگ لباسی بپوشید، با معرفی مناسب ترین رنگ لباس برای چشمان سبز با راهنماتو همراه باشید.

1- قرمز

به گزارش راهنماتو، رنگ قرمز در چرخه رنگ دقیقا روبروی رنگ سبز قرار دارد؛ همین مساله موجب شده تا این دو رنگ کنتراست جالبی در کنار یکدیگر ایجاد کنند. اگر قرمز روشن را دوست ندارید، می توانید لباس های قرمز تیره را انتخاب کنید. اگر چه تناژهای تیره قرمز مانند شرابی و بورگوندی مانند قرمز روشن پرانرژی نیست، اما می توانند سبزی چشمان شما را بیشتر به رخ بکشند و زیبایی آنها را نمایان کنند. اگر به رنگ قرمز علاقه ندارید، می توانید از رنگ هایی که ته رنگ قرمز دارند، مانند قهوه‌ای، مرجانی مایل به نارنجی و صورتی برای برجسته تر کردن رنگ چشمان خود استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که پوشیدن لباس های سرتاپا قرمز به هیچ وجه توصیه نمی شود. می توانید ابتدا با یک رژ لب یا جواهرات قرمز شروع کنید.

لباس

2- سبز

برای نشان دادن جذابیت چشمان سبز خود می توانید از هر سایه سبز رنگی استفاده کنید. اگر ته رنگ پوستتان گرم است، رنگ های خاکی مانند سبز زیتونی یا سبز با سایه های قهوه ای را انتخاب کنید. در صورتی که ته رنگ پوستتان سرد است، به سراغ سبز زمردی یا سبز بطری بروید. اگر مطمئن نیستید که ته رنگ پوستتان سرد است یا گرم، می توانید از سبز فیروزه ای یا سبز نعنایی استفاده کنید.

لباس

3- رنگ های جواهرات

رنگ های جواهرات مانند یاقوت کبود و بنفش تیره می توانند زیبایی چشمان سبز شما را دوچندان کنند. این رنگ ها بر عمق و شادابی چشمان شما تاکید می کنند و بدون غلبه بر رنگ سبز، آن را تکمیل می کنند. فوشیا نیز یکی از رنگ های مشابه قرمز با پایه آبی است که هماهنگی خوبی با تناژ پوست سرد دارد.

لباس

4- رزگلد

چشم‌های سبز اغلب لکه هایی از سایه‌های طلایی، فندقی یا قهوه ای را در خود جای می دهند و برجسته کردن این رنگ ها می تواند ایده خوبی برای زیباتر نشان دادن رنگ سبز چشم ها است. رزگلد یکی از رنگ هایی است که بخوبی با رنگ سبز هماهنگ می شود. این رنگ مقداری ته رنگ قرمز دارد و هم برای استفاده روزمره و هم مهمانی های شبانه عالی است.

لباس

5- سفید

بسیاری از افراد به علت روشن بودن و زود کثیف شدن رنگ سفید از پوشیدن این رنگ لباس اجتناب می کنند. با این حال، این رنگ در کنار چشم های سبز معجزه می کند. پوشیدن یک کراوات سفید، به جای جلب توجه کراوات، توجه بیننده را به رنگ سبز چشم ها جلب می کند و زیبایی آنها را بیشتر به رخ می کشد. در واقع می توان گفت رنگ سفید به تقویت هر چه بیشتر رنگ سبز کمک می کند.

لباس

نظرات
پربازدیدترین خبرها