(تصاویر) جذاب ترین بازیگران جهان در سال ۲۰۲۴

به همان بازیگران جذاب نام آشنایی که بیش از ۴دهه از عمرشان می گذرد، فکر کنید: تام کروز، برد پیت، دیوید بکهام و ... با همان جذابیت و گیرایی سابق.

شناسه خبر: ۴۰۱۵۴۵
(تصاویر) جذاب ترین بازیگران جهان در سال 2024

راهنماتو- یک سایت نظرسنجی آنلاین از مردم دعوت کرده تا به جذاب ترین بازیگر جهان در سال 2024 رای دهند که نتایج جالبی در پی داشته است! احتمالا فکر می کنید بازیگران جوان و جذاب در این لیست 10 نفره قرار گرفته اند. اما اینطور نیست. به همان بازیگران جذاب نام آشنایی که بیش از 4دهه از عمرشان می گذرد، فکر کنید: تام کروز، برد پیت، دیوید بکهام و ... با همان جذابیت و گیرایی سابق. امروز در این مقاله به این مردان خوش تیپ و نام آشنای جهان خواهیم پرداخت. این مردان با زیبایی و شخصیت خود میلیاردها انسان را جذب خود کرده اند.

1. Hritik Roshan (هریتیک روشن)

1

در صدر لیست ما، بازیگر معروف هندی، هرتیک روشن است. او چندین بار به عنوان خوش تیپ ترین مرد جهان معرفی شده است. او در 10 ژانویه 1974 در خانواده کارگردان مشهور هندی راکش روشن به دنیا آمد. هرتیک به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌های کریش، آگنیپات، ضوم و بسیاری دیگر از فیلم‌های اکشن مشهور است. گفته می شود که پس از اولین فیلم خود به دلیل خوش تیپ بودن، هزاران نامه عاشقانه و پیشنهاد عروسی دریافت کرد.

2. Tom Cruise (تام کروز)

2

خب چه کسی تام کروز ستاره اکشن معروف هالیوود را نمی شناسد. تام کروز بازیگر اصلی سریال ماموریت غیرممکن است و دومین مرد خوش تیپ دنیاست. تام کروز در حال حاضر 61 سال سن دارد، اما حتی یک درصد هم بالای 30 سال به نظر نمی رسد. تام کروز برای فیلم هایی مانند ماموریت غیرممکن و تاپ گان مشهور است. او بیش از دو دهه مورد علاقه طرفداران بوده و هنوز بر قلب هواداران حکومت می کند. حتی در این سن، تام با کمک شما شیرین کاری های خود را انجام می دهد و چندین جایزه گلدن گلوب را برای بازی های خود دریافت کرده است.

3. Chris Evans (کریس ایوانز)

2

ایوانز بازیگر معروف آمریکایی است که برای نقش کاپیتان آمریکا در فیلم های مارول شناخته می شود. ایوانز در 13 ژوئن 1981 در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او نه تنها خوش تیپ است بلکه چشمان آبی اش زیبایی چشمگیری را به نمایش می گذارد. با توجه به ظاهر خیره کننده و جذاب او، صف طرفداران ایوانز بسیار طولانی است. او در فیلم هایی مانند «چهار شگفت انگیز»، «جنگ داخلی» و «پسر کاغذی» بازی کرده است. کریس ایوانز در حال حاضر مجرد و واجد شرایط ترین مجرد در هالیوود است، به همین دلیل است که او در رتبه سوم خوش تیپ ترین مردان ما در لیست جهان قرار دارد.

4. Omar Borkan Al Gala (عمر برکان الغلا)

3

عمر برکان الغلا در سال ۲۰۱۳ از جشنواره جنادریه در عربستان سعودی به علت «زیبایی و جذابیت خاص و بیش از اندازه» به دستور پلیس مذهبی آن کشور اخراج شد. او در سال ۲۰۱۳ به عنوان بیشترین شخصیت جستجو شده در رسانه‌های اجتماعی و جزو جنجالی‌ترین چهره‌های عرب شناخته شده‌است. لبخند، چشمان عقابی و نگاه عربی او مردم را دیوانه می کند. عمر برکان الغلا متولد 23 سپتامبر 1989 در بغداد عراق، شاعر، بازیگر و سفیر سامسونگ است و نام او در لیست خوشتیپ ترین مردان جهان قرار گرفته است.

5. Ian Somerhalder (ایان سامرهلدر)

4

ایان کارگردان و مدل مشهور آمریکایی است که در سریال معروف «خاطرات یک خون‌آشام» نقش آفرینی کرده است. ایان همچنین بخشی از لیست خوش تیپ ترین پدرهای جهان بوده است. چه برنامه‌های تلویزیونی و چه فیلم‌ها، ایان در هر دو موفق عمل کرده است. او در فیلم‌های سوپرهیتی مانند «چگونه یک زن را دوست بداریم»، «گرفته شده روی نوار»، «ناهنجاری» و «حس بینایی» کار کرده است. ایان متولد 8 دسامبر 1978 است و بازیگری را از 12 سالگی آغاز کرده و اکنون نامی شناخته شده در صنعت تلویزیون آمریکاست.

6. Davi d Beckham (دیوید بکهام)

5

چه کسی فوتبالیست افسانه ای دیوید بکهام را که ششمین مرد خوش تیپ جهان نیز هست را نمی شناسد. دیوید در حال حاضر از فوتبال بازنشسته شده است، با این حال هنوز هم یکی از مشهورترین بازیکنان این ورزش است و می توان به طور مداوم از او طرفداری کرد. او حتی در سن 48 سالگی آنقدر خوش تیپ و جذاب است که عمده طرفدارانش را زنان تشکیل داده اند. حتی در این سن، او هیکل خود را در وضعیت درجه یک نگه می دارد که این ویژگی او را به یکی از جذاب ترین مردان جهان تبدیل می کند.

7. Henry Cavill (هنری کویل)

6

هنری کویل متولد 5 مه 1983 یک بازیگر انگلیسی است. این بازیگر بریتانیایی به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند مرد پولادین (2013)، بتمن علیه سوپرمن (2016)، لیگ عدالت (2017)، ویچر (2019) شهرت دارد. کاویل در فیلم 2020 شرلوک هلمز نقش انولا هلمز را بازی کرد. در دسامبر ۲۰۱۳، مجله بریتانیایی گلمور، کویل را «جذاب ترین مرد دنیا» معرفی کرد. در همان سال، مجلهٔ اِمپایر نیز رتبه سوم فهرست «۱۰۰ بازیگر جذاب سال ۲۰۱۳» را به او اختصاص داد.

8. Bradley Cooper (بردلی کوپر)

8

بردلی چارلز کوپر بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی است. بردلی کوپر در رتبه هشتم این فهرست قرار دارد. چشمان آبیِ گیرا و لبخند این بازیگر خوش تیپ، زیبایی او را چندبرابر می کند. او در سال 2011 در فهرست جذاب ترین مرد مجله People قرار گرفت. این بازیگر 53 ساله هنوز آنقدر خوش تیپ است که مردم دیوانه او هستند. او برنده دو جایزه گرمی شده است. بردلی می تواند به بسیاری از زبان ها صحبت کند و در آشپزی نیز متخصص است.

9. Brad Pitt (بردپیت)

9

این لیست بدون برد پیت ناقص است. برد، با صدایی سنگین و چشمان عمیق، در فیلم های پرفروش هالیوود مانند Fight Club، Troy، Inglourious Basterds کار کرده است. او همچنین در یکی از اپیزودهای سریال تلویزیونی F.R.I.E.N.D.S ظاهر شده است. برد پیت 2 جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار دریافت کرده است. برد پیت در رتبه نهم این فهرست قرار دارد. برد پیت چندین دهه در این لیست بوده است. او واقعاً یکی از جذاب ترین مردان جهان است.

10. Robert Pattinson(رابرت پتینسون)

09

شهرت رابرت پتینسون را باید بخاطر بازی در فیلم هایی چون گرگ و میش و بتمن دانست.پتینسون شاید در این لیست 10 نفره عنوان آخر را داشته باشد اما بی شک یکی از خوشتیپ ترین مردان جهان است. او به دلیل استایل و چهره جذابش مورد علاقه همه است. رابرت، معروف به ادوارد متولد 13 می 1986 است و کار خود را در ابتدا به عنوان یک مدل آغاز کرد. چشمان او برای دیوانه کردن هر طرفداری کافی است. او در فیلم‌های موفقی مانند هری پاتر و جام آتش، ملکه صحرا، مریخ نورد و کودکی یک رهبر کار کرده است.

نظرات
پربازدیدترین خبرها